Life is Strange: Ep1: Crispale (XONE)

A Different Tre in Accident Point-and-Click

Life is Strange hè un ghjucatu di avventura episodicu fattu da Dontnod (pruduttori di Ricurdamu à mè). L'scrittura ùn hè micca forte, sfurtunatamenti, ma a ghjocata è a meccanica core sò assai più pulitichi ca i messes glitchy chì sò Telltale. Vita hè Strange hà qualchì problema di u so propiu, ma stu primu episodiu catturò a nostra attenzione suficientemente ch'ella ci vole à vulemu vede ciò chì passa successiva.

Game Details

Cum'è i ghjorni di Telltale, Life is Strange seranu sparati episodicamenti. Pudete cumprà ogni episodiu cum'è pruvene o a staggione sana. Sè cumpresu Episodu 1, è dopu decide chì vulete u restu di a stagione, pudete fà ancu, ma vi vi costu più di solu cumprà a stagione per cumincià. Vita hè Strange hè ancu dispunibili nantu à Xbox 360 via XBLA .

Storia

Vita hè Strange stars Max Caulfield - studiente d'arte chì hà tornatu à a so cità nativa dopu à parechji anni di andà à fà una schisma privata. Dopu avè vistu un scumpete in u bagnu di a chjama, Max hà dettu u putere di turnà à u ritornu, chì ella usa per salvarle a zitedda chì hè stata sparata, cumu fà turnà in un locu momentu in i classi è in conversazione. Ma l'interazzione di Max cù i cumpagni di classe è l'altri paesi di a cità, ancu per esse da perchè ella hà stu strangitu di u prugettu di u tempu d'avventura, sò a forza di forza sottu à a storia. Ùn avete micca veramente a so risposte in Episodu 1, solu assai dumande, ma hè sensu interessante è dettu chì vulete più.

A almenu, si faci nantu à un livellu basu. A difetti di i ghjucassi di Telltale induve a forza hè in l'scrittura è i caratteri, a vita hè Strangeru cuntra à u dipartimentu di scrittura. I caratteristiche sò stiffe di strammi rigulari di dramatichi. Max hè un pocu densu, quantu cum'è unu u ghjocu contru l'urdichi anni più rapidamente chè ella, è e so scelta di cunversazione ùn sò micca mai abbastanza cumu cumpletta per avè i risultati chi vògliu, dunque da risposti media è si prumesse per cunvince ghjente quandu Sapete chì aghjunghje un dettu extra o dui averebbe fattu meraviglie. U paràmetru hè ben fattu, ancu, è mentri i caratteri ùn sò esse stereotipii, sò rapportable. Avete probabilmente chjamati e persone è ancu situazione cum'è queste, chì face a storia cusculilla di assicurà. U prublema hè chì nisunu risponde à nunda in una manera particularmente realistosa, chì ghjè in silizzioni. Cumu l'aghju dettu prima, però, questu hè solu u Episodu 1, perchè sperate chì i cose in veramente pagà per a strada.

Gameplay

L'aspettu di u viaghju di u tempu hè Vita hè a forza più grande di Strange, ma dinò a so forza di più forza. Quandu puderete rimbormenti u tempu di fà altre conversazione, ùn sia micca chì nisuna di e vostre scelte ùn importa micca. Ùn avà chì e vostre scelta ùn importa in quellu di questi ghjoculi, ma ùn sete particularmente offrittu quì. Vita hè Strange hè intelligente bè per ùn fà micca e cose ghjittati in una linea recta, almenu, perchè e "scuperti" scelte à l'ora pò ancu vultà dopu tardu, chì ghjè cool. E ùn puderebbenu riappuccià u tempu ora, perchè ùn pudere micca retrocede è fiscà quarchi cosa in u passatu. Un aspectu interessanti di u tempu chì trasfurmeghja hè chì Max retarda i so ricordi è tuttu ciò ch'ella rinsegna, chì permette di risolve i puzziche chì partenu cum'è impossible perchè ùn hai micca u tempu di fà tuttu prima.

A vita hè Strange hà avutu un benefiziu nantu à i so cuncurrenti di avventura d'appressu è di cliccà in chì ùn hè micca un mischju glitchy chì pruteghja per esse funziona. U rendiment hè bonu è lisu. I cuntrolli sò familiari per i fanali di u genre, cumu si movenu cù u palellu di u solu u buttone sensitivu di u sensu scontrani quandu puderete interagisce cù qualcosa o quì. Da una perspectiva miccanica, a vita hè Strange hè solidu.

Graphics & amp; Sonu

Visually, Life is Strange looks decent. I mudelli di carattere sò belli è i ambienti sò detallati.

U sonu ùn hè micca forte. A soundtrack hè solidu, ma a voce hè u poviru piace. I said that the characters are all predictable high school drama (è ùn avete micca a classa di drama, mi dicu drama cum'è in cumbattimentu mubileta ghjovani adulti preoccupa) i estereotipi è i so fili sò più banale cumu avete aspittendu è poveru liburutu per arrière.

Bottom Line

Life is Strange ùn facenu un gran travagliu di fà stallà i so anchi in voi quì in Episodu 1. Piglia assai boni pochi chì pò esse a pagarà più tardi in future episodes, ma ùn hè micca sperale nantu à u so propiu. Per un prezzu minùsculu, vale u valore a fighja per avventura di ghjocu di avventura chì cercanu un altru adopru in u genre. Pudete deciseru per ellu stessu o u restu di a stagione si meriteghja.

Divulgazione: A copia era copia da l'editore. Per più infurmazione, vedi a nostra pulìtica Etica.