Lightzone Review: Free Darkroom Software per Windows, Mac, è Linux

01 di 05

Lightzone Introduction

Lightzone Free Raw Converter. Testu è imagine © Ian Pullen

Lightzone Rating: 4 sur 5 stelle

Lightzone hè un cunvertitore RAW senza chì hè in una vigna simili à Adobe Lightroom, anche cun uni diferenzii distinti. Cumu cù Lightroom, Lightzone vi permette di edità edizzioni non destructivi à e vostre carte, per quand'ellu pò sempre ritornu à u vostru articulu di stampa originale in ogni mumentu.

Lightzone hè statu iniziatu in u 2005 com'è software cummerciale, ancu chì l'impresa detta l'appiezione hà avutu u sviluppu di u software in 2011. In u 2013, u software hè stata liberata in una licenza BSD di u libru open, ma questu l'ultima versione hè essu l'ultima versione chì era dispunibule in 2011, anche cù perfetti RAW aghjurnati per soporta à numerosi càmeres digitale chì sò stati liberati da quella ora.

In ogni modu, malgradu u pianu di sente in u sviluppu, Lightzone hà sempri offru una funzione forte forte per i fotògrafisti chì cercanu una strumenta alternante à Lightroom per cunvertisce i so RAW. Ci hè telecarggiuni dispunibili per Windows, OS X è Linux, perchè aghju fighjatu in a versione di Windows, utilizendu un laptop un pocu mediu.

À e prossime prossimi, aghju pigliate una strada à circà sta dumanda interessante è cumprate parechji pensioni chì avissiru aiutà à decide si Lightzone vi valenu à cunsiderà cum'è parte di u vostru bagagliu di processazione di photo.

02 di 05

Lightzone

Testu è imagine © Ian Pullen

Lightzone hà una un'interfaccia d'usu di l'usu nìvule è stylish cun un tema grisu scuru chì hè diventatu in a maiò parte di i schedarii d'editoriali di imaghjini. U primu chì hà avutu, avè esse installatu nantu à un laptop cumandu Windows 7 in Spagnolu hè chì ùn ci hè micca una opzione per mudificà l'lingua di l'interfaccia, chì significa chì i segni sò indicati in una misura di spagnolu è in inglese. Obviously this will not be a matter for most users and the team development is aware of this, but be aware that my screen shots might look a little different as a result.

L'interfaccia d'utilizatore dividite in dui sizzioni distinti cù a Scelta di a navigazione per navigà i vostri schedari è a finestra Editu per u travagliu nantu à imaghjini specifiche. Questu arrangement hè intruducive è si senti familiaratu à l'utilizatori di parechje applicazioni simili.

Un problema pocu pussibile hè a dimensione tipu chì hè utilizatu per selezziunà i buttoni è i caratteri chì hè un pocu in u spicu. Quandu u travagliu da un puntu di vista esteticu, certi utenti pudaranu trovi un pocu difficili per leghje. Questu pò ancu esse cumprendi da quasi parechji aspetti di l'interfaccia chì u testu prisente in grisgiu grisgiu contru à un locu grisu mediu à fondu grisu, chì puderia esduce di qualchi problema di usabili due à u cuntrastu pocu. L'usu di una ombra d'aranciu chì u culore di culore hè abbastanza facilu nantu à l'ochju è aghjusta à l'aspettu glubale.

03 di 05

Lightzone Navega a finestra

Testu è imagine © Ian Pullen

A finestra di Navigazione di Lightzone hè quì chì l'appiecazione hà apertenuta quandu u so avianu principiatu è a finestra fala in trè colonne, cù una opzione per colapsisce i dui e culonni à u filu. A columna di u maritu hè un scudatori di scrittore chì vi permette di rinsignà veloce è facilmente di navigà u vostru discu duru è una unione cunnette.

A direcia ghjusta hè a colonna di Infurmazione chì mostra a qualchì l'infurmazione di l'archivi basulari è a dati EXIF. Pudete puru edità una parte di sta informazione, cumu si dà una imaghjina una qualificazione o aghjunghje un titulu o infurmazione di u copyright.

A parti cintrali principali di a finestra hè split horizontalmente cù a parte supranu chì offre una vista previa di l'imaghjina scelta o l'imagine. Ci hè una barra di menù cumplementariu sopra à questa sezzioni chì cumpriu una opzione Styles. I Styles sò una varietà di un clicu solu aghjuntu, chì sò ancu dispunibili in a finestra principale di editu, è chì permettenu di fà unepoche di ricerchi fàlii à i vostri ritratti. Per questi stili dispunibuli in a finestra di Scaccià, puderete sceglie schedari multiplici è appricà un stile per tutti elli in simultaneità.

A sottu a prima pagina hè un navigatore chì mostra i schedari di imagine dispunibule in u cartulare seleccionatu. In questa sezzione, pudete ancu aghjunghje una qualificazione per i vostri imaghjini, ma una caratteristica chì pare mancatu hè a capacità di tag à i vostri schedari. Se tenete un gran numaru di fugliali di foto nantu à u vostru sistema, i tags pò esse una strumenta assai putente per gestione è rende rapidamenti di ricerca in u futuru. Ghjè ancu diventente cum'è più cumuni per e cammara per sparisce e coordenate GPS, ma ùn hè micca novu chì parechji modi per accessu l'infurmazioni, o aghjunghje l'informazione à l'imaghjini.

Questu significa chì quandu a Scelta di a finestra facenu facilmente simplificate di navigà i vostri schedari, solu solu dispunì ancu eines di gestione di a biblioteca di basta.

04 di 05

Lightzone Edite Finestra

Testu è imagine © Ian Pullen

A finestra Edita hè induve Lightzone hà veramente brillatu è questu hè ancu dividit in trè colonnelle. A columna di a manca hè spartuta da Stili è Storia è a manu ghjustu hè per l'Eghjenzi, cù a figura di u travagliu indicata à u centru.

Aghju digià annunziatu i Styles in the Browse window, ma quì sò quì sottu più chjaramente prisenti in una lista cù e rùbbriche di collapse. Puderete cliccà nantu à un stil unicu o aplicate parechje stili, cumminendu quelli cù e formule effetti novi. Ogni annu duve applicà un stile, hè aghjuntu à a secunna di capelli di a cullizzione di e Tools è puderà mette à rinfurzà a forza di l'stile usando l'opzioni dispunibili o riduzendu l'opa di a strata. Pudete ancu salvà i vostri stili persunalizati chì facenu fàciule di ripetirete l'effetti favurizati in u futuru o di applicà à un lettu di l'imaghjini in a finestra di Scaccià.

A storia di a storia abre una lista simplice di e modi chì sò stati fatti à un schedariu postu chì hè stata abbandunata, pudete sgruppule dinò in questa lista per paragunate l'imaghjina à parechji punti di u prucessu di editu. Questu pò esse uttine, ma a manera chì e diverse edizioni è i vostri adjustments chì fate esse stati cum'è capasi significa chì spessu si ponu più fàciule à cambià stanze off è in cuntrastate i vostri cambiamenti.

Cumu l'esse cagiunati, i capi sò stacked up in a columna di a manu diritta, perchè ùn sò micca presentati d'una manera sìmuli à Photoshop o capelli GIMP, hè faciule fà di vista di u fattu chì l'effetti sò stati appiicati com capas, quant'è l'Ajustimentu Capelli in Photoshop. Avete ancu l'opzione di adatta l'opa di i stori è di cambià i modi di mutuali , chì aprecia un vastu scelte d'opzioni à quandu venga à combine diverse effetti.

Se avete travagliatu cù un convertitore currettamente o un editore di l'imaghjadore, avete truvatu l'aspettu di Lightzone assai faciule d'aghjustà. Tutti i strumenti standard chì puderebbenu esse attruvule sò nantu à una offerazione, ancu se Zone Mapping pò piglià un pocu chì s'apprimta. Questu hè simili à una strumentu di curva, ma hè presentatu bè in modu bellu diffirenti quantu una serie di tezioni verticalmente scala di biancu à neru. I prezzi di i Zoni à u cima di a colonna scumpieranu l'imaghjina in e zoni chì in parechje chjosi di grisgiu. Pudete utilizate a Zona Mapper per strummuli o cumpressà indirizzi tunali privati ​​è vi vede i cambiamenti riflessi in u preminuele di u Zone è a figura di travagliu. Mentre ch'ellu sia una interfanta un appaghjà chjera à u primu, vi vede cumu puderia esse una manera più intuitive di fà aghjustamenti tonale in i vostri ritratti.

Per automaticamente, i vostri ajustementi sò stati applicati globamente à a vostra imagina, ma hè ancu una regione rigenerosa chì vi permette di sclusione i lochi di a vostra imagina è applicà i vostri risultati solu. Pudete pruduce e regions cum'è poligone, spline o curvaturi di Bezier è quessi cumbattiti automaticamente un rimproveru aplicatu à i so vini, chì pudete aghjurnà cum necessariu. Ci hè micca u più sèmplice di cuntrollu, certe micca quandu se compara cun l'uttunamentu di i penni in Photoshop è GIMP, ma quessi sò bastatu per a maiò parte di i casi è quandu si cunghjunghjenu cù a struzzione di Clone, questu hè flexible per u salvàtte avete un schedariu in u vostru editore editore favicu.

05 di 05

Lightzone Conclusion

Testu è imagine © Ian Pullen

In tuttu, Lightzone hè un pezzimentu impressesimu chì pò offre à i so usu assai putenza à cunvertisce l'imagine RAW.

A mancanza di documentazioni è i schedarii di aiuta hè un prublema chì spessu influenza a prughjetti di u sughjettu, ma, forsi per i so razzi cummirciali, Lightzone hà à l'infurmazioni abbastanza cumpletu è dilettante. Questu hè più supplementatu da un foru di usu in u situ web di Lightzone.

A bona documentazioni significa chì pudete fà a maiò di e funziunalità in offerta è cum'è un convertit RAW, Lightzone hè assai putente. Ciaceci chì parechji anni da avè un'agricultura reali, pò ancu mantene u so propiu di l'applicazioni cum'è cuncurrenti attuali cum'è Lightroom è Zoner Photo Studio . Pudete piglià un pocu tempu per acquistà vicinu à parechji aspetti di l'interfaccia, ma hè una strumenta assai flessibile chì vi farà bastà simplice per ottene u più da i vostri ritratti.

U puntu di debbulizza hè a finestra di Scaccià. Mentre chì questu hè un bonu travagliu cum'è un navigatore di l'archiviu, ùn pò micca cunnessione cù a cuncorsu cum'è una strumentu per gestite a vostra libreria. L'impiegazione d'etiti è qualsiasi info GPS avaremu micca cusì faciule di seguità i vostri schedari più viechji.

Sì avè avutu cunzidutu Lightzone puramente cum'è un convertit RAW, poveru cuddinu di 5 4,5 stelle 5 è quizàs ancu i cumpleti. Hè assai bè à stu rispettu è hè ancu piacevule à utilizà. Certamenti spiegà à turnà torna per i mio foto in u futuru.

In ogni casu, a Navigazione hè una parte significativa di sta applicazione è quellu aspettu hè debbule à u puntu chì sappene l'applicazione cum'è un sanu. L'opzioni per gestionà a vostra libreria sò troppu limitati è se maneggiate numeru numeru d'imagine, guasi, sicuramente, vulete cunsiderà altru suluzione per stu travagliu.

Cusì pigliatu in tuttu, aghju avutu Lightzone 4 à 4 da 5 stelle.

Pudete scaricà a vostra copia libera da u situ web di Lightzone (http://www.lightzoneproject.org), ancu chì avete bisognu à passà u prucessu di registrazione gratuitu.