Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB SATA Hard Drive

Maxtor DiamondMax Plus 9 u discu duru di SATA hè stata discunnuta à stu puntu. Pò esse possibbili di truvà sempre impiezi utilizati nantu à u mercatu ma hè megliu invistisce à una nova capacità più numerosa. Vede u mio Best SATA Hard Drives article per alternative alternatives d'accuncià chì sò attualmente dispunibuli cum'è potenziale reemplazii per questu impetu.

A Bottom Line

Maxtor's DiamondMax Plus 9 Serial ATA discu duru hè u super permettu di u funziunamentu di u scrittore cunnessione in oghje dispunibule intantu mentre vulete pagà per a nova tecnulugia. Hè certamente una mudarga principali di una crescita di IDE più viechju se u vostru sistema pò soporta.

Pros

Cons

Descrizzione

Guide Review - Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB SATA Hard Drive

Maxtor hà fattu un impulse perfetta da u so ingressu à u mercatu Serial ATA. Oghje u diamante DiamondMAX Plus 9 hè u discu duru massimu di scrittura cumunista. In u PC Mark 2002 Pruduzioni di Drive, u mutturu Mactor hà capaci di ottene 1499 chì hè quasi u 50% più altu chì un Seagate basatu in IDE o Western Digital basatu hà impuru. E renduti di u funziunamentu ùn anu micca cusì grande in i Pruduzzioni di Sandra File Systems anu bi solu un 25 percentu di u nivellu di rendiment.

Mentre chì i nivuli di trasfurmazioni di dati ùn parvenu esse più veloce, l'accessu volte in pruvedenzi prughjittivi ùn avè micca bonu. Hè ben cunnisciutu chì assai pruduttori tendenu à ricanciarii u megliu di numeri di pudè ottene, a prova di u mondu reale era quasi 5 minuti più lento chì u cuntestu di Maxtor. Questu pò esse di prublema per i persone chì travagliendu cun un grande numedu di schedarii più chjuchi.

Capacità sàviu, a grande capacità di 160 GB ci dessi à l'uttene di u spaziu per sparà tutti i so schedari. Parechje uni sò tendenu à media di 80 à 120GB. Di sicuru, a capacità maiò significa una densità aureale più altu chì hè una altra rage perchè u prestazione di stu prughjettu hè in generale megliu di assai variate capacità piccula.

Una fatturìa assai piacevule nantu à l'impresa hè l'inclusión di un conector Molex 4-pin standard per allughjà a necessità di un cable d'adaptazione d'energia SATA. Parechje forniti d'energia ùn anu micca sempre i standardi di cunnessione di l'energia SATA è com'è esse l'impurtanti necessanu un molex d'4 pins à l'adaptazione di energia SATA. In parte cumprendu u cunecchieru Molex, Maxtor hà fattu a stallazione di u sistema di impunità in un suminatu d'energia più vechju.

In generale, sè vo avete avete un sistema chì ùn faci parechje un connector di l'interfaccia SATA, u Maxtor DiamondPlus 9 hè una santezza sceta per furnisce un esercitu più velozzu è grande capacità. Se u vostru sistema hà sempre aduprà a interfície IDE più vechja, ma u costu per aghjunghje una carta SATA ùn hè micca valuta.