Resident Evil: Revelations 2, Episodu 2: Contemplazione PS4

Era relativamente prugettu nantu à u primu episodiu di "Resident Evil: Revelations 2" (cunnisciutu episodicu per "Colonie penali", chì significa qualchissia hà prubabilmente amparà nant'à tituli più creati) perchè era una preghiera di un ghjocu chì era sensu entusiasmatu è optimista. Sure, hà avutu qualchì speedbumps-qualchi cunnessi di jocu è u sensu chì era un tìtulu pruduttu nantu à un pocu pressu, ma era divertitu, una volta à l'anticu "Resident Evil" di u " Resident Evil 4 " intemporale invece di u sensu sanguinatu di " Resident Evil 6 ". Avà chì aghju svoltu per "Contemplazione", u seccu episodiu, u sensu perseverante di disappromezza hè risata in u mio pettu. Questu 90-120 minuti di ghjocunità hè largamente micca inspiratu, è aghju pigliu u sensu chì a natura episodicu di questu jocu puderia fà dolulu à a longa durata. Questu hè un tentativu fascinante, per esse sicura chì i gamers respondenu à cumprà un titulu in chunks se unu di quelli chunk è disappruvazioni. L'sperienza di "Contemplazione" ùn pò micca avè ruffulati i penni di nuddu si era un semplice valle in un ghjocu cumpleta compostu da casi maiori.

Cumu hè, ùn abbanduneghja micca solu u ghjurnale chì vole di più in a speranza chì diventerà tutta sperienza sana.

L'estructura basica di "Contemplazione" hè a listessa per "Colonie penali" in quellu primu ghjucà cum'è Claire è Moira, seguitu da una sittimezza più tardi mità di l'episodiu in quale play Barry è Natalia. Claire è Moira accumincianu cù un parechje di novi compadres, chì noi meetemu in ghjiru à i boschi, scorri parechji infatti. In un paesu chjappu, sintemu chì l'overseer all-seeing revela chì tutti ci sò injected with something. Qualchissia chì hà ghjucatu un ghjocu "Resident Evil", o qualsiasi ghjocu veramente, sapi chì ùn sia micca fine. Avete da ricercà quassu à truvà una battezza è un pocu di carburante per l'elicoptru chì, sicuru, ùn viaghja micca, è dopu un attacu d'onda basca duverà, in quale hè intrappulatu in una casa è i nemichi sò avvicinà da i finestri. Windows ùn pò micca saltà da scappà. E quì chì quì "Contemplazione" accumenza à annantu. Ancu quandu u so cumpagnu di scortecci prediletti in u zomboù, ùn pò micca saltà per una finestra aperta . Pò u capu "RE" hà sempre avutu un elementu di restrizioni uniche in u cuncorsu in quantu hè quantu à ciò chì ùn pudete micca fà cum'è ciò chì puderete, però, stu ghjocu porta à l'estremi antichi, sensu cum'è una passà volta una generazione in quantu ghjocu di jocu nantu à a PS4.

Ùn aiuta micca chì a narrazioni è l'ambienti di "Contemplazione" sò abruptu è ripetitivi. Un paese, un altru ambiente prisidutu di caccia, qualchissia chì puderia esse statu un ospitalu, ci hè una sizzioni cù autucuzzii, induve i ghjovani notorii di ghjucà finiscinu a so ritornu, ma hè l'unica parti visually interessante di u ghjocu. U disignu di carattere, da i nemini è à l'aliati, hè abituale.

E anu vogliu avè aduprà, per impegnà. L'episodiu culmina nantu à una nota interessante è a vista di u preghjudiziu per u passatu capunanzu aspetta interessante. In ogni casu, sò in una pusizioni ora per dumanità o micca a natura episodicu di "Resident Evil: Revelations 2" ùn era micca un sbagli. Cum'è una seria di TV chì pèrdite, ùn pudemu micca sintonizzatu in a semaine dopu, sopratuttu quandu avemu da pagà per fà. O forsi avicanu chì capisce chì a maiò parte di i ghjoculi anu u so nivellu o capitu chì ùn sù resonate micca quantu u restu di u ghjocu è pardunate "Contemplazione" per esse avutu è avanti. Sulu u tempu si diciarà chì hè un sistema di distribuzione chì vulerete esse impiegati cù "Resident Evil 7" o altre futuri partiti di Capcom o se finiscinu esse una nota privilegiata annantu à l'ora chì una prughjittazione maiò pruvò quarchi novu è accumpulatu.