Restore autoplay à QuickTime X

Purtate retrocede o utilizate QuickTime 7 Cumurrenti cù QuickTime X

QuickTime X, ancu cuminciatu chjamatu QuickTime 10 , hè venutu nantu à a scena cun l'intruduzione di SO X Leopard di Neve . A QuickTime X hè un salto in a versione in numerazione, salta da 7.x, chì hè stata data da u 2005.

QuickTime hè à tempu un media player, capaci di gestionà video, imaghjini (inklui panoramica), QuickTime VR (un format di a realtà virtuale), è l'audio, è una appressu multimedia di capturada è editurazione basica.

Hè probabbilmente vede u più usu com'è video , chì permette à l'utilizatori Mac per vede parechji formati di video, cumprese i filmatu in iOS o sottu downloaded da diversi siti video.

A QuickTime X offre una interfetta simplificata da QuickTime 7.x, è un rendiment moltu più robberu. Hè dinò u vantaghju di combine certi di e funziunalità di u vechje QuickTime Pro; specificamente, a capacità di edità è esporà i schedarii QuickTime. In u risultatu, QuickTime X permette di catturà video da ogni cam adjoinata à a vostra Mac, cumprà funzioni d'edituri basi, è exportà i risultati in un certu di formate chì pò esse adupratu da i vostri dispositi Mac o iOS.

Mentre Apple ci deve parechji funti novi, ancu hà pigliatu quarchi cosa. Sè tuvate un usu fatale di a versione di u QuickTime Player, pudete avete cresce à QuickTime per automaticà à ghjucà (automaticamente) cada volta chì avete apertu o alluttatu un schedariu d'aghjuntu.

A caratteristica autoplaye hè particularmente impurtante si utilizate a vostra Mac e QuickTime in un ambiente di entretenimentu di casa .

A nova versione di QuickTime hè una mancanza di sta funziunalità viaghja, ma pudete aghjunghje a funzione di autoplayate à QuickTime X cù a Terminale.

Restore autoplay à QuickTime X

  1. Launch Terminal, situatu in / Appliaggi / Utilities /.
  1. Tipo o copie / appassi u cumandimu chì seguite in a finestra di a Terminal. Nota: Ci hè solu una linea di testu sottu. Secondu u grandezza di a finestra di u vostru navigatore, a linea puderia strappà è appare com'è più di una linea. Una manera faciliata di copre / paste l'òrdine hè di triplicà annantu à una di e parolle in a linea di cummanda.
    i predefiniti scrive com.apple.QuickTimePlayerX MGPlayMovieOnOpen 1
  2. Pudemu intro e torna.

Sè più tardi decide chì volenu ritornu QuickTime X à u so cumpurtamentu predeterminatu chì ùn viaghjate automaticamente automaticamente un schedariu d'aghjurnà quandu hà apertu o avete principiatu, pudete fà per un novu usendu l'applicazione Terminal.

Disable Autoplay in QuickTime X

QuickTime Player 7

Ancu QuickTime X hè statu inclusu cu ogni versione di OS X da Snow Leopard, Apple hà mantutuu QuickTime Player 7 up to date (almenu through OS X Yosemite) per quelli di noi chì avemu bisognu di parechji formati multimediali più antichi, inclusi QTVR è Interactive QuickTime Movies.

Puderete bisognu à QuickTime 7 per più avanzati edituri è funzioni d'exporte chì sò dispunibili in QuickTime X. QuickTime 7 pò ancu esse utilizatu cù i codici di registrazione di QuickTime Pro (ancu disponibile per a compra da u situ web d'Apple).

Prima di compra QuickTime Pro, recomendarà chì scaricate u QuickTime 7 Player à prutezzione per verificà chì sempre hà travagliatu cù a versione di OS X chì avete installatu nantu à a vostra Mac. L'ultimu versione chì aghju pruvatu cù hè OS X Yosemite.

Nota : QuickTime Player 7 pò esse travagliu cù QuickTime X, ma per una certa raggiuni, Apple hà sceltu per installà QuickTime Player 7 in u cartulare Utilities di u cartulare applicazioni (/ Applijazioni / Utilità).

Publicata: 24/11/2009

Updated: 9/2/2015