Résultats: Onkyo TX-8020 Stereo Receiver

A versione muderna di u riferatore stereo classicu

Avemu avutu assai pruduttori estereo di u principiu in ogni annu, assai di quelli chì anu travagliendu solu com'è quandu originalmente alliberatu duie deci anni. Ma se l'equipaggiu classicu hè sempre bellu, per questi sò i prughjetti com'è Onkyo chì introducenu i novi risultuli stereo ? Hè perchè a tecnulugia di l'audio segue a migliurà, è un numaru di parechji cunsumatori chì anu cuntendu chì a riproduzione di musica di l'alta fideltà dispunì dinò un'utilizazione di liberazione chì pudete micca solu di i sistemi di sonu basulari. Avemu avutu u tempu di verificà u ricchierru stereo Onkyo TX-8020 per vede ciò chì un pratiche mudernu di adopru un classicu hè tutta.

Ergonomia

Pianu pricato à u marcatu di u US $ 200, u Onkyo TX-8020 hè definitu un ricchierru estereo chì ùn devi micca u bancu . U mudellu di cuntrollu in u TX-8020 hè cusì cusidu è intuduvule, chì avemu truvatu per allà u buttone correctu è un buttone senza avè avutu quede guardatu micca in l'etichette. Pussiceddu? Ajuste di volumu. U unu chì hè avanti? Tuning per a ràdio AM / FM. È sottu sò diverse pane per a selezzione di l'aiutu, u cuntestu di bass e treble, è equilibriu . Particularmenti com'è qualcosa hè un buttone direttu in u front (l'unicu à u luntanu) chì permette per abandunà i cuntrolli di u tonu predeterminatu.

Comparatu à un rimpatriu A / V surround-sound, u pannellu trasversale di u TX-8020 hè casi vacanti. Avemu intesu assai chjassi lamenta a morti di a canzunetta A / B di i risultati , chì permette cullaghja è operate dui gruppi di parlanti (individually o together) in usti di switches di frontiere. Mentre chì l'Onkyo TX-8020 fa chjave l'intermittenti di A / B, si trova in u pianu di u back panel à u ghjattu di u sonu di 1/4 inch headphone. Avà hè una gloria di a scola antica! Ma ancu chì u riferatore stereo assicuntenu à u disignu classicu, ùn faci parechje insemià stampati per CD / DVD, dock è TV - i tipi di fonti moderni chì utilizamu sti ghjorni.

Prima di fà cumpareghja cù l'Onkyo TX-8020, passendu qualchì tempu casuale à sente à qualchì audio: music through the CD input (da un Panasonic Blu-ray player), registri da un Pro-Ject RM 1.3 turntable, è variate FM local stagioni radio. Emparèmosche tutte sse cose cun un cunve di parlanti Revel Performa3 F206 - queste pudendu correrate ottu ora u prezzu di una sola TX-8020! Hè un veru pusatu per esse capace di utilizà un receptore stereo sottu un cambiamentu. U distanza hè assai più faciule per operà versus un accunciu tipicu A / V remota, è, sicuru, ùn hè micca moltu cù navigazione through menus onscreen. Hè incredibile facilmente di scaccià trazione di stazioni di radio, ghjocu cù i cuntrolli di tonu (inclusi ancu in u distanza), è cambia l'inputs. Mentre chì l'Onkyo TX-8020 vene cun un manual, ùn avete micca prubabilmente bisognu.

Rendimentu

Emu accuminzatu l'esperma audienta cù vinili accalati, cum'è u primu Sanborn, Taking Off - avemu statu inspiratu da leghje Jazz Guide L'affirmazione di Michael Verity di u saxofonista David Sanborn. Hè solu una grande experience; Ùn avemu avutu micca prublema di riposu è cresce in a musica, è micca una sola volta ùn anu distractatu da ogni difettu sonoru o debule di u ricchierteru sterile Onkyo TX-8020.

Dopu à ghjucà parechji registri più, avemu cambiatu in u nostru CD di teste scelti cù cura , corsi di u livellu di u TX-8020, è dettu vola. Una sola volta ùn u distruttu u cumpresseur distorsioni o cumpressione, ancu quandu tocava i risultati di u nostru pisu metale, cum'è a canzone di The Cult, "Flower Selvaggio", o prucessi di tortura sottocussa, cum'è l'arregistramentu di Saint-Saens "Symphony d'organu" da a Test di Boston Audio Society CD. Hè apparente chì 50 W di putenza hè abbastanza abbastanza per un salottu tipicu è residenziale cun un standard di parlanti.

Utilizendu u modificatori modulari chì hà custruitu propiu per a prova di l'audio, avemu paragunatu l'Onkyo TX-8020 à un amplificatore predilettu, u Krell S-300i; vulemu à pudemu avè vistu cumu si u TX-8020 pila nantu à quarchi cosa bona. Hè pruvatu a TX-8020 contru un Recipri A / V Denon AVR-2809ci (cunducta in modu direttu) per esse se u receptore sterile strisu d'Onkyo puderia avè qualchì vunciu sonicatu à un receptore A / V complexe (o viceversa). Tutti sti ampi / dispusitori sò stati cù di i stessi rappresentanti Revel F206.

Cume sorprese a più di sta cumparazione hè chì l'Onyko TX-8020 è u Denon AVR-2809ci sonu identicu . Cussì, st'omu hè una piccula mostra cù solu dui prudutti. Ma u sonu di u sonu hè cusì vicinu, pari chì ùn avete micca sacrificà a so qualità di l'audio (à casu) anu optendu per u prezzu Onkyo TX-8020 nantu à u più ricciunioru denon A / V stereo receiver. E questu hè ancu dopu aduprà tutte e richieste pè ottene u megliu esercitu .

Ancu l'amplificatore di Krell sona megliu cum'è u rimborsu Onkyo è Denon, i diferenzii sò quì, ma ùn hè micca significativu per ognunu (per u prezzu). Puderemu esse un sonatu più profondu è più detallatu cù u Krell, cù u mece più altu cù u treble. L'istrumentu in i strazianti tesori, cum'è «Rosanna» di Toto è di u trombata di jazz, l'impegni di Orbert Davis nantu à i "Staghies", parvenite chì si sò spargugliati più naturali in tuttu u spaziu in una stanza vera. Cù u rimbrittu Onkyo è Denon, i strumenti è i vucali ùn anu micca esce u stessu livellu di precisione naturale cum'è u Krell, quasi cum'è se stanu ghjucatu in una sala acoustica mortu. A riproduzione di musica ripiglià un sonu chjuche.

Pigliu Finale

Forsi si voi aghjustà un sistema biribiliatu è stereo tradiziunale in a vostra sala di vita. Forsi vi vulete sustituisce un receptore stereo di i tempi cù un mudellu novu, ma ùn vulianu micca d'amparà à travaglià tutte e cose cumposti. Forsi quandu avete bisognu di un receptore decentu per purtalla music à un garage o un salottu. Ùn importa micca quì u vostru scopu, u ricchieru stereo Onkyo TX-8020 pò esse una scelta ideale per assai.

Puderete diventerà un sonu improvatu per andà cù l'equipamentu à l'audiophile, cum'è l'amplificatore NAD C 316BEE. Ma cunziddiute u sustegnu sterile Onkyo TX-8020 di u rimborsu è a so capacità di cuntribuisce à un sistema stereo per u diritore di bonu , pudete sceglie l'invistisce in un paru di parlanti più belli. Sia da Pioneer, Audio di monitoriu, Auropeu, Polk, Paradigma, Tecnulugia Definitiva, JBL, Acoustics di Boston, o qualsiasi altru artighjatu d'àveru rispetu, guarantisciamu chì u ricchierteru sterile Onkyo TX-8020 hè più ca à questu questione di impegnà qualchi parlante di qualità .