Rice Libro: U codice Da Vinci

Excellent, Thriller

U professore di simbologia di Harvard, Robert Langdon hè allatu in u mità di a notte in u so hotel di Parigi è accumincia un passatu salvaticu chì cumencia à un misteru d'assassinu, pronto trova à Langdon, cù l'aiutu di a criptògana polacca, Sophie Neveau, chì sò stati abbandunati da l'artista è di l'invintori Leonardo Da Vinci, chì prumettenu di liberà un di i più sicreti maiori in a civilizazione occidentali.

U libru

Sò un gran fan di u stilu di Dan Brown. Ci sò quelli chì criticanani i capelli curtite è ritenu chì u prucessu di carattere hè mancatu. Ma, ùn aghju micca un ingrossu inglesi, è ùn avete micca cura di critichi. Sò vogliu u libru per piglià a mo attenza è divèrtanu, è questu libru hà fattu questu.

Truverete i brevi corsi in i libri di Dan Brown. Pensu chì averanu sensu più veloce, cum'è i capudi più prestu prestu prestu in parechji spazii di a storia. Aghju aghju ancu u fattu chì i rotulji di u frekwenti facenu facilitate truvà un punteddu senza avè esse stallatu à mezu à u capitu.

Stu thriller si cuncintra à Robert Langdon, un professore universitariu di Harvard di simbologia, chì hè in Parighji nantu à un cuntrastu parlante. Hè svegliatu à mezu di a notte da a polizia francesa è implicata in l'assassiniu di u curatu di u Museu di u Louvre.

Cù qualchidunu aiutu di un criptòggiu di a polizia francesa, Sophie Neveau, chì si sentenu ch'ellu hè statu accusatu incorrectament, ellu pudite scappà è ghjente rimettinu nantu à una misura di truvà l'assassiniu veru.

Questa misión dà pistes, i puzziche è incontestabili chì liganu à una sucità antica cumbatte à prutege a virità annantu à Ghjesù Cristu è desbluviaraghju u più maiò di a civilizazione occidentali.

Chjesa Per Pensà

Mentri u libru hè un travagliu di fiction, Dan Brown hà fattu un inginuamentu di a ricerca per verificà chì e so spiegazione è e illustrazzioni di a storia è e società chì anu prisentatu in u libru sò precisamente quantunque possibili. Mi sentu piacemu chì Brown facia un bonu travagliu di ricerca di l'algoritmi di scrittura di computer è di a rete di securità per u so libru Fortezza di Digital , ma chì a ricerca ci conta in quantu à a prufundità è l'scopre di a ricerca per u Code Da Vinci.

Ùn ci hè scatto di critichi di a ricerca di Brown o di i so illustrazzioni di l'eventi. Quandu intruducà evidenza è argumenti chì, se veru, mossi a fundamentu nantu à quale a basa di a riligione di u Cristianesimu hè stata basatu, ci sò alluntanati à esse scettichi.

In a so difesa di Brown, hè un scrittore prima è primariu, micca un stòricu di l'arti o teologu. In difesa di a ricerca di Brown, ùn hè micca un putariu chì hà pensatu i cuncetti ch'eddu discende. Ci hè molde di risorse chì accunsenu cù a versione di a storia è l'eventi scritti in u Code Da Vinci.

Francamente, ancu un stòricu di l'artu o un teologu, in u mo scusa, ùn ponu micca esse elettu per certi cumu cose sò. Hè per quessa hè chjamatu "fede". U libru di Castaneda vi dà bè chì pensa à l'esploranu l'e razzi di quella fede.