RPC-Remote Procedure Call

U protokollu RPC facilita a cumunicazione tra cumunità in network

Un prugrammu in un urdinatore in una rete usa un Procedimentu Remotu Procedente per fà una dumanda di un prugrammu in un altru ordinariu in a rete senza avè sapè infurmazioni di u repertoriu. U protoccu RPC hè un mudellu di prugrammazione di rete per a cumunicazione point-to-point à l'applicazioni software. Un RPC hè cunnisciutu ancu una chjama di subrutine o una funzione chjamata.

Cume RPC Opere

In u RPC, l'informazione emittenta facenu una dumanda in forma di un prucessu, funziunamentu o meteo. RPC traduce chjave in e dumande è mandò à nantu à a retazione à u destinazione propria. U recipient RPC processe a dumanda nantu à u nome di prucedimentu è a lista d'argumenti, è envia una risposta per u mandatore quandu sia completa. L'applicazioni RPC accuminu l'implementazione di i prugrammi di u prugramma chjamati "prupietii" è "stubbati" chì aghjurnate i telefonu remoti è facenu cumparisce à u programatore per esse u listessu chè di u prucessu locale.

L'aiutu di chjamà RPC spiccianu in modu sincronizatu, aspittendu à u prucedimentu remoto per rinvià u risultatu. In ogni casu, l'utilizazione di i filamenti ligerei cù a listessa indirizzu significa chì parechji RPCs puderanu esse simultaneamente. RPC incorpora una lògica in timeout per manipule fallimenti di a rete o altre situazione chì RPC ùn ritene micca.

RPC Technologies

RPC hà statu una tecnica di prugrammazzioni cumuni in u munnu Unix da l'anni 1990. U protoccu RPC hè stata implementata in l'Ambiente di Cumpagnia Distributedu di u Software Librente Open di u Sun Microsystems Open Network Computing, e duie chì sò largamente sviluppati. Eppo più recenti di tecniche RPC includenu Microsoft DCOM, Java RMI, XML-RPC è SOAP.