Sapete i Basici di Contrasting Colors on the Color Wheel

Aduprate culori oposi per creà parechji culi cumplementari

Dui culori di i segni varianti di a rota di culore sò culori cuntrastanti (cunnisciutu ancu com'è culori complementarii o scontru). Per esempiu, u russu hè di a mezza calde di a rota di culore è di u celu hè di a mezza genciana. Sò contr'à i culori.

In a teoria di a chjesa è di u culore , ci sò definiti precisa per i culori cuntrastanti è complementarii è cumu parevanu supra a rota di culore. In u disignu graficu è ancu altri campi, anu usatu una interpretazione più larga. I culori ùn sò micca esse opposti diretti o avè una cantate sete di separazione per esse considerata cuntrastanti o complementarii. In u disignu, hè più nantu à a percepzioni è u sensu.

Pudete vede ancu queste culori oposito chjamati cum'è culore cumplementari chì generalmente si riferisce à ogni unu di parechje culurite chì sò direttamente sò quasi direttamente contru à l'altri nantu à a rota di culore, cum'è u viole è u giallu.

Rojos è verdi sò culori cuntrastanti . I culori più transienti chì sgassanu dui culori, u più grande u cuntrastu. Per esempiu, magenta è laranje ùn sò micca assai cuntrastate un paru cum'è magenta è amarizza o magenta è verde.

E culori chì sò direttamente opprutu di l'altri si dicenu chjuderà - ancu s'ellu chjode o altitudine cuntrastu hè micca necessariamente una mala cosa. Unipochi di sti altitudine cuntrastu, cumplementarii, scontri i culori sò assai piacevuli.

Utilizà i culleghji cuntrastanti

Comu cumuni cumunità chì usanu dui, trè o quatru culori cuntrastanti sò deskritti cumplementarii, duali cumplementari, triadi è split-cumplementari.

Ogni chjucu primariu additivu (RGB) pari beni cun un coloru suppettivu (CMY) per creà parigli di culori cuntrastanti. Vary the shades of additional colors supplementary with less contrast.

U grafia cumuni è una rota di color RGB di 12 culori. rosso, verde è blu sò i trè culori primari. I tri cineremi di u cianu, magenta è u giallu sò i culori secondari. I sei culori tertiarii (una misura di u culore primariu cù u so culore secundariu più vicinu) sò aranciuti , chartreuse , primavera verde, azure , violeta è rose.