Sony SS-CS5 Speaker Review

01 di 05

Un Minispeaker di High-End per $ 200 è Change?

Brent Butterworth

A Sony SS-CS5 m'hà dettu di i mo tempi di ghjurnali cum'è ghjurnalista di l'audio, quandu $ 300 / paria era u minimu pudete pudè passà per un oratore medio decentu. Ora pudete fà modu megliu per una manera pocu menu, cù parlante cum'è Pioneer di u leggeru SP-BS22-LR $ 129 / pair minispeaker chì prova chì hè pussibule di fà u sonu bonu per u prezzu.

L'entranzia di Sony in sta categuria sò più caru, ma ancu un prezzu ravuntu; Aghju stimatu a torre SS-CS3 di l'aziende chì a ricèvule per a rivista di u Teatro. Solu cun capricciusu, aghju dumandatu à Sony à mandà à u $ 219 / pair SS-CS5 minispeaker, troppu.

A premisa detta da i novi parranti hè chì i so supertruiterele di 3/4 inchò facenu boni per l'audio di alta risuluzione. Dopu un pianu pianu tecnicu, questu quì hè probiu veru, per chì l'altri architetti tipichi di altizza à 24-bit / 96-kilohertz anu rispunse di freccia à circa 48 kHz, solu tuccè di i 50 di ritmi di u tweeters.

Sia à l'altura à a risorsa d'alcunu ùn anu ghjunghje più di impurtanza ùn hè sempre una questa estremamente aperta , ma se sè in questu, faci un sensu di circà i tweeters cù risposti estensi.

Enough talking tech, scrivemu cusì ch'ella sia cusì.

02 di 05

Sony SS-CS5: Features and Specs

Brent Butterworth

• 0.75 inch (19mm) di tela di bagnu è supertè
• 1 tweeter (25 mm) di tela di culletta
• 5.25 inch (130mm) spuma mica woofer
• Pubblicazione per u viaghjatore multilingue
• Dimensione: 13,1 x 7 x 8,6 in / 178 x 335 x 220 mm
• Peso: 9,4 lb / 4,5 kg

Cosa hè abituale à questu parlante hè u supertweeter, di sicuru, ma ancu a mica spiaggia mica woofer cone. Ùn puderebbe scurdate di scontru stu materiale in un cunfere d'auriculate prima (eccettendu in a SS-CS3), ma hè stata admirabilmente ligera è stiff - cum'è un cunferu woofer.

Ancu s'ellu sò e rettile sò ancheghjani cù vignaghjoli di scola invece di imette, i parlanti sò quessi boni boni cù i retagliati, perchè hè quì l'aghju utilizatu.

A setup era un pezzu di torta. Aghjunghjava i praticanti à i cime di i mo kitty-litter-filled Target metal speaker stands, è dete l'altare in i stessi locu chì sò ghjornu di i me Revel F206 riferituri di riferimentu. Eranu sounded right there right there. Intentatu di trasfurmà quelli da vicinu à u muru in ellu à vede s'ellu faria benefiziu d'un pocu di sustegnu bassu, ma aghju piace u sonu megliu cù i parlanti in i so pusizioni origine.

Aghju utilizatu u mo Krell S-300i integrazione à l'energia SS-CS5. Overkill, a socu, ma mi piace à stà cun a stissa setupazione di teste quantu pussibule. L'urighjine era un pianu PHA-2 USB headphone amp / DAC è Pro-Ject è Music Hall cù sirbuti cunnessi cù un prefettu NAD PP-3 phono.

03 di 05

Sony SS-CS5: Rendimentu

Brent Butterworth

In i mio testi di senti, u SS-CS5 palesa e so punti di forza è debule. A so forza reale hè a riproduzione di voce. A so debule - SPOILER ALERT !!! - hè chì u woofer di 5.25 inch ùn ponenu assai bassi.

Un gran esempiu: "Kaua'I O Mano", da Rev. Dennis Kamakahi's Pua'ena CD. Kamakahi avia unu di i veci di ricci capite chì aghju intesu (vedi oghji quì), ma assai parleghalli u so fiore inchatu. Micca u SS-CS5. Ùn aghju intesu senza inchinu à tuttu in a so voce o in i cianchi di più di a so chjave di slack key. Aghju ancu intesu una bonita quantità di treble detail, senza mancu un capitu di edginess. U picculu iputtonicu ùn anu micca trasmette à u puteri di i stondi inferiuni detuned (chì in chjappu chjavi sò generalmente reducitamente a D è G da E è A, per un valuta più frecu di 73 Hz), ma SS-CS5 sonò considerablemente più chjaru ca I $ 1,100 / par B & W CM1 S2, chì stava rivista per a rivista di u Teatro Teatru (prestu prestu).

Per verificate chì a ricchezza è a suluzione ùn intesu ùn era micca cunflaggiu, aghju pututu à "Good Morning Little Schoolgirl", da Muddy Waters ' Folk Singer , downloaded in 24/96 PCM da HDTracks. Duranti parechji dicennii, sta ricchizza hè statu accolta in gran parte per u tonu inculturatu è u dettu di a voce di Waters. A SS-CS5 a chjapela, offriti Aere, senza split, senza edginess, senza sibilance è senza esprissioni attuale midrange. U sonu era abbastanza bè per dà di tutte ciò chì vulia à sente da sta grabazione.

Averà, chì tocca à i discorsi non-vocali? Unu di i megliu ch'e aghju hè Chesky Records ' The Coryells, hà registratu cù guitare acustiche in una iglesia assai ambigente in u West Side di Manhattan. U sonu generale hè bonu, è dinò l'SS-CS5 hà rializatu un sonu più completo di u B & W CM1 S2, ma quì hè duv'ellu sia trottu u listessu chì falete da gastru solu ~ $ 200 / pair for your speakers. U CM1 S2 hà tandu un altru detticu più grande, è hà criatu un sensu enormu, spazioso chì l'SS-CS5 ùn puderia micca avvicinà. Inoltre, u gustu di SS-CS5 sounded comparativamenti micca refinatu; Puderete dì chì hà qualchì pichi è cimi in a risposta sopra à 4 kilohertzi.

Aghju qualcutu chì un altru di ~ $ 200 / parò si serebbe schjode per u popu è a roccia, per quessa necessariu per vede s'ellu SS-CS5 hà avutu u pidata necessaria per manighjera quella tasta. A risposta: micca veramente. Quand'e ghjucu "Highway Star" di Deep Purple's Made in Japan - chì hè cunsideratu di tassà un guerre di voce chi l'assicuranza di culpabili, ricordi di roccia in alta cumpressata di l'oghje - ùn era micca abbastanza finale finale per fà u mio peu tocca (o megliu, a mo volta culà). Ùn aghju micca scrittu sensu di l'ambienti naturali di l'accordu . Made in Japan hè quarchi cosa di un scrittore "purista" senza esame e pocu post-processatu, ma SS-CS5 ùn hà micca veramente dà a magia. (BTW, YouTube hà una fantastica documentale di una ora in a fabricazioni di Made in Japan chì hè una mustità per i fanali di u metallu. Pare u fate u vede à vede issa).

Cumu si compara cù u Pioneer SP-BS22-LR? Ùn avete micca i Pioneer in manu per una paragina, ma ùn aghju avutu a parolla è a misurazioni. Bastamente, u SS-CS5 hà un sonu più completo, è forsi un midlightu di più suave, ma u so treble hè più più sue, cusì cresce ùn hè micca cunnessione cù l'suntuusu è l'apparente dettu di u SP-BS22-LR.

Se vulete un sonu più chinu cun più bass, accogli un subwoofer o invita l'extra pè a torre SS-CS3. Se vulete un sonu più informante, à gustu à l'audiophile, aghjunghjene un minispeaker à so audiophile cum'è u Music Hall Marimba.

04 di 05

Sony SS-CS5: Medizioni

Brent Butterworth

A carta chì vede sopra mostra a risposta di freccia di SS-CS5 à l'assi (traccia blu) è a media di risposti à 0 °, ± 10 °, ± 20 ° è ± 30 ° horizontale (traccia verde). In modu generale, u più flatter è più orizzontale sò sti lochi, u megliu u parlante sona.

A risposta di SS-CS5 s'assegna fermosa, spicialmente per un parlante di $ 219 / pair. In u ardore, hè +/- 3.4 dB da 70 Hz à 20 kHz, chì hè un bon bonu resulte per un parlante à questu prezzu. Ci hè un impegnu ghjocu à 1,1 kHz, chì puderanu chjardu e voce sò più megliu. Inoltre ci hè un liggeru ghjustu davanti à l'equilibriu tonali, chì significheghja chì u parratore hè improbabile de sonu bellu brillante o trebly o fino. Averaged on / off-axis response is very close to the response on axis, which is good.

Impedance mediteghja 8 ohmmi è cuminciassi à un bassu di 4,7 ohmmi / -28 ° di fasi, ùn hè micca prublema. A sensibilité anechoicà misu 86.7 dB à 1 watt / 1 metru, cusì figura in nna vicinu 90 dB in-room. Stu parlante duverà travaglià bè cù solu un ammu cù 10 wati o più per u canali.

Pigliu a misura l'SS-CS5 cun l'analizadoru Clio 10 FW è u micru MIC-01, à una distanza di 1 metru sopra à u stand di 2 metri; a medizzioni per più di 200 Hz hè stata presa cù a tècnica di pianificate in 1 metru.

05 di 05

Sony SS-CS5: Ultimate Take

Brent Butterworth

U SS-CS5 hè unu di i parli di sua sofferta chì aghju intesu sottu à $ 400. Pudete cuncettari cù assai di i minispeaker decorti $ 400 / parenti chì aghju intesu, ancu chì a maiò parte di quelli hannu un woofer di 6,5 inch è un 10 extra o 20 Hz di u bassi. Se vulete un minispeaker ~ $ 200 / pair per un pop, jazz, folk o classique, ùn puderebbite micca di una scelta megliu.