Truvate a mediu (Mode) Cù u funzione MODE d'Excel

U modalità per una lista di i valori di data hè definita cum'è u valore più frequente in a lista.

Per esempiu, in a fila dui in l'imagine quì sopra, u numiru 3 hè u modu da chì pare à sente in a scola di dati A2 à D2, mentre chì tutti l'altri numeri sò solu una volta.

U modu hè ancu cunzidiratu, cù a mediana è a mediana, per esse una misura di u valore mediu è a tendenza cintrali di dati.

Per una distribuzione normale di data - rapprisentata gràficamente da una curva di campana - a media da tutti i trè misure di a tendenza cintrali hè u stessu valore. Per una distribuzione sdieri di dati, u valore mediu pò diffirenzi per i trè misure.

Utilizà a funzione MODE in Excel fa fà fàcilu truvà u valore chì si trova più spessu in un settore di data seleziunati.

01 di 03

Truvate u più frequente in una Range di Data

© Ted French

Cambiamenti à a funzione MODE - Excel 2010

In Excel 2010 , Microsoft introdutte dui alternattivi à utilizà a funzione MODE d'all purpose:

Per utilizà a funzione MODE regulare in Excel 2010 è versione successiva, deve esse accertata manualmente, perchè ùn ci hè micca un dialogu cullocatu cù questu versione di u prugramma.

02 di 03

A sintaxe di funzione MODE è l'argumenti

A sintassi di una funzione si riferisce à a pagine di a funzione è cumpresu u nomu di funziunalità, parcheghji è argumenti.

A sintassi per a funzione MODE hè:

= MODE (Number1, Number2, Number3, ... Number255)

Number1 - (necessariu) i valori utilizati per calculà u modalità. Stu argumentu pò cuntenenu:

Number2, Number3, ... Number255 - (facultativu) valori più altri o referenze cellula finu à un massimu di 255 utilizate per calculà u modalità.

Noti

  1. Se u sceltu di dati ùn mancau ducumenti duplicati, a funzione MODE tornarà u # N / A valore d'errore - quì sottu a fila 7 in l'imagine quì sopra.
  2. Se parechji valori in i ghjoculi selezziunati sò cù a stessa freccia (in altri dritti, i dati cuntenenu parechji modi) a funzione retorna u primu modulu chjamata cum'è u modu per u settore di l'informazione sanu - quì sottu in a fila 5 in l'imagine sopra . A data range A5 à D5 hà 2 modi - 1 è 3, ma 1 - u primu modu hà scontru - hè devoltu com'è u modalità per tutta a varietà.
  3. A funzione ignora:
    • stringi di testu;
    • valori logichi o booleani;
    • i celluli vojuli.

MODE Function Example

03 di 03

MODE Function Example

In l'imagine quì sopra, a funzione MODE hè usata per calculà u modalità per parechje rangs di data. Cumu l'esitatu, da l' Excel 2007 ùn ci hè micca un dialogu dispunibule per entra a funzione è i so argumenti.

Ancu se a funzione deve esse accertata manualmente, duie opzioni still existent per l'ingressione di l'argumentu di a funzione:

  1. scrivite in i referenzi di dati o cell;
  2. aduprà u puntitu è ​​cliccà per selezziunà e referenze di a cellula in a worksheet.

U vantaghju di u puntu è cliccà - chì implica adupratu u passatu per evidenza di i celluli di dati - hè chì reduce e pussibbilitati di l'errore causati per i scritturi.

Aghjustate sò listate e passosi utilizati per introduverà manualmente a funzione MODE in città F2 in l'imagine quì sopra.

  1. Cliccate nantu à a celula F2 - per fà a cellula attiva;
  2. Scrive the following: = Modu (
  3. Cliccate è arrampicà cù u passageru per rinfriscenda i celluli A2 à D2 in a worksheet per indicate questa freccia cum'è l'argumenti di a funzione;
  4. Scrivite un corpu di quatru o quella chì parèntesi " ) " per aghjunghje l'argumentu di a funzione;
  5. Pulsà a chjave di u scrittu in u teclatu per cumpia a funzione;
  6. A risposta 3 deve prisentata in a cell F2, postu chì questu numaru pare u più (duppiu) in a lista di data;
  7. Quandu clicate in a cell F2 a funzione completa = MODE (A2: D2) si prisenta in a formula di quì sopra a speculazione.