U Dock: Launcher d'applicazione di u macchinu di Mac

Definizione:

U Dock hè una cinta di icone chì abbanduneghja in a fondu di u Mac . U propiu di Scorsese hè di serve com'è una manera faciule di inizià i vostri appricazzioni favuriti; hè dinò un modu facilitu per cambià da l'intricazzioni.

A Funzione Dock & # 39; s

U Dock serve diversi scopi. Pudete abià una applicazione da u so icona in u Dock; verificate u Dock per vede quale applicazioni sò attualmente attuale; cliccate un icona di schedariu o cartulare in u Dock per reopintà qualsiasi finestri chì avete minimizatu; è aghjunghje i lochi in u Muelle per accessu faciule à e vostre appricazzioni favurizati, ricordi, è schedarii.

Applicazioni è documenti

A Dock ha dui sizziona principali, chì sò siparati da una petite linea verticale o una rappresentanza 3D di una petra di pedicure, secondu a versione di u VU chì utilizate.

Icons à l'ubligatoriu di u distributore sustene di u prugramma chì Apple omicia cun una cullizzioni d'applicazioni inclusi cù OS X, cuminciannu cù u Finder , è ancu questu favuriti cum'è Launchpad, Mission Control, Mail , Safari , iTunes, Contacts, Calendar, Reminders, System Preferenze, e assai altri. Pudete aghjunghje applijtoi, cumu ricordenu l'appoii di l'applijazione in u Dock, o sguassate i buttoni di l'applicazioni ùn sò utilizati à ogni mumentu.

Icons à a direzzione di u divisore ponanu finestri minimizzati, documenti è ricchezzi.

I Windows minimizzati in a Dock sò dinamichi; hè quella chì aparentanu quandu avete apertu un documentu o app è sceglie per minimizzà, è vultete dopu vendu u documentu o app, o sceglite per maximizà a finestra.

A zona di Dock di u Dirittoriu pò ancu avè pussutu documentazioni, documenti è stacks frecuentement utilizados, in una basa dinamica. In altre parolle, à u cuntrariu di i Windows, i documenti, i caratteri, è stacks minimamente ùn spariu micca da u Dock, salvu ùn scegli di sguassà.

Stacks in Dock

À i più funziunanti, stacks sò solu ricchezzi; In fatti, pudete arreru un cartulare chì spessu aduprà à a manu dritta di u Muelbu, è VOS X serà bè cumu cusì à turnà in un stack.

Allora, chì hè una pila? Hè una carattere chì hè stata colocata in u Dock, chì permette à u Dock appricà i cuntrolli speziale. Cliccate una stack è u cuntenutu da u cartulare in un Fan, Grid, o Liste di visualizazione, secondu cumu si fate e vostre preferenze.

A Dock hè ripopulatu cun una stazzione Chjesa chì vi mostra tutti i schedari chì avete scaricatu da l'Internet cù u vostru navigatore predilettu. Pudete aghjunghje stacks arrossgugliu i caratteristi prediletti in u Dock, o per pila più avanzati, pudete usà a nostra guida per aghjunà una Applicazione recenti Stack à u Dock , è crea una stabile assai versatili chì ponu mostrarà apprezzamenti recenti, documenti è servitori.

Trash in a Dock

L'ultimu icòmicu in u Dock hè nè una app è un documentu. Hè a brossa, stu locu spiciale à quale arrastate i schedari è i caratteri per chì pò esse elettu da u vostru Mac. A brossa hè un sughjettu spiciale chì si trova à a righjoni luntanu nantu à u Dock. L'icona di rossu ùn pò micca esse rimettutu da u Dock, nè mancu pò esse trasladu à un spaziu distintu in u Dock.

Dock History

A Dock aprecia prima in OpenStep and NextStep, i sistemi operatori chì curanu Sistemi di computer. NeXT hè a so cumpagnia di l'informatica chì Steve Jobs hà creatu dopu a so fughjita originale di Apple.

U Dock era da una razza vertica di l'ícono, ognuna rapprisenta un prugramma frecuentatu. U Scale funziona cum'è un launcher.

Quandu Apple hà compru NeXT, hà guadagnatu micca solu Steve Jobs, ma u sistema operatu NeXT, chì servìtu com a basa per parechje di e funziunalità in OS X, nclusa u Dock.

U gustu di u Docku hà sappiutu assai a metamorfosi siccomu a versione urigginale, chì hè stata prima in a prima OS X Public Beta (Puma) , cuminciendu à una striscia bianca di l'icona 2D, mudificà à 3D cù OS X Leopard, è torna à 2D cù OS X Yosemite .

Publicatu: 27/12/2007

Updated: 9/8/2015