Ùn pudite micca Mandà Mandà à Mail Apple

Soluzione di Apple Mail è un Button di Mandà Dimmed

Avete solu scritte à una risposta à un mezu di email impurtante. Quandu puderete u botunieru "Mandà", scopre chì hè tondatu, chì significa chì ùn pudete micca mandà u vostru messagiu. U Mail era travagliatu fine ayer; chì hè sbagliatu?

U mandatu di "Mandà" sottumessu à Apple Mail ùn ci hè micca un servore correlatu correlatatu ( SMTP ) assuciatu à u vostru contu Mail. Chistu pò succorsu per una quantità di razze, ma i dui più prubabili chì u serviziu di serviziu utilizate hà cambiatu in i so cunfigurazioni è avete bisognu di aghjurnà a vostra paràmetra, o u vostru prefettu di u cumentu hè anticu, hè corruputu, o hà u libru in u schedariu cun ella.

Configurazione di u Messagiu

In ocasu, u vostru serviziu di serviziu pò fà cambiamenti à i servitori di mail , cumpresu u servitore chì riceve u vostru email surghjente . Questi tipi di servitori di mail sò vede frequentanu di malware dissenyatu per turnà in zombie servore spamatori. A causa di i pratichi prisenti, i servizii di serviziu serà alcuna occasione di aghjurnà u so software di servore, chì pò esse dumandà u cambià a settinge di u servitore mail in u vostru cliente di e mail, in stu casu, Mail.

Prima di fà cambià alcune deve esse una copia di i paràmetri dumandati da u vostru serviziu di mail. In a maiò parte di i casi, u vostru serviziu di u messagiu hà detteri infurmazioni detallati per parechji clientuli di email, cumpresa Apple Mail. Quandu sti struzzioni sò dispunibili, assicuratevi di seguità. Se u vostru serviziu di serviziu ùn sò solu stituzzii generali, questa generale nantu à cunfigurà a vostra paràmetrazione di u vostru situ in situ pò esse utile.

A cunfigurà a vostra Configurazione di u Messagiu

  1. Launch Apple Mail è select Preferences from the Mail menu.
  2. In a finestra di preferenza Mail que abre, clicate in u buttone 'Accounts'.
  3. Sceglite u vostru contu di email chì avete avè bisognu di u listinu.
  4. Cliccate a 'Aperite infurmatore' o a 'Tabulazione di u Server'. Quale tabulature selezziunate dipende da a versione di Mail chì voce. Avete cercatu à u pane chì cumprà i paràmetri di mail.
  5. In a seccuera di u Messaghju di u Messagiu di u Messagiu sete (SMTP), selezziunà "Edita a lista di u Server SMTP" da u menù descrizzione chjamatu "Messaghju u Messagiu (SMTP)" o "Account", una volta di funziona secondu di a versione di Mail chì utilizate.
  6. A lista di tutti i servitori SMTP chì sò stati stabiliti per i vostri diversi contatti di Mail se fessi. A Cumpagnia di u Mail que hà sceltu quì nantu à quì hè sottumessi à a lista.
  7. Cliccate 'Settimana di Servidor' o 'Segni d'infurmazioni'.

In questa pesta, fate chì u servore o u nome di l'ostenditu hè indentificatu correctament. Un esempiu era smtp.gmail.com, o mail.example.com. Dopu à a versione di Mail chì si trova, pudete puru esse verificate o cambià u nome d'utilizatore è a password ch'hà associatu cù stu mail. Se u nomu d'utilizatore è a password ùn sò micca prisentore, pudete truvà cliccà in a tabulazione Avanzata.

In a tabione Avanzata pudete cunfigurà a paràmettazione di u servitore SMTP per pareghjanu cù those forniti da u vostru serviziu di mail. Se u vostru serviziu di serviziu usa un portu altru di 25, 465, o 587, pudete scrive u numaru di u portu direttamente in u portu campu. Arcuni versioni più vechje di Mail avè dumandatu u vostru usu di u buttone di scrittura "Portu Customizatu", è aghjunghje u numaru di portu furnitutu da u vostru serviziu di mail. In oltre, abbandunate u buttone di scatula sette per 'Utilizà i porti predeterminati ' o 'Avete automaticamente è mantene riservate a contu ", secondu a versione di Mail chì voce.

Se u vostru serviziu di serviziu hà stabilitu u so servitore per aduprà SSL, fate una marca di verfijera à seguente di 'Usate Secure Sockets Layer (SSL).'

Utilizate u menu des entre di autenticazione per selezziunate u tipu d'autentificazione cù u so serviziu di mail.

Infine, entre u vostru nome d'utilizatore è a password. U nomu d'usu hè spessu solu l'indirizzu email.

Cliccate 'OK.'

Pruvate di mandà u mail novu. U buttone di "Mandà" avà da esse situatu.

U schedariu di preferenza di mail Apple Not Updating

Una sola causa pussibile di un prublema hè un permessiu permessu, chì impedisce Apple Mail da scrive dirittu à u vostru prefettu file. Stu tipu di prublema di permessu impediscenu di vede l'aghjurnamentu à i vostri paràmetri di Mail. Cumu passa? Di genere, u vostru servizio di mailleghjerate à fà cambiamenti à i paràmetri per u vostru contu. Fate u cambiamentu è tuttu hè bè, finu à chì vo avete da parte di u Messaghju. A prossima pezza chì avete Mandatu Mail, i paràmetri tornanu à a manera chì eranu davanti à avè fattu i cambiamenti.

Cù l'appartimentu di Mail chì avà avà esse scelte incorrecte di u messagiu, u buttone 'Mandà' hè amatu.

Per correggi i schedarii di permessiu archiu in OS X Yosemite è di prima, seguite i passi spiegliati in l' utilità Disk Utility à riparazione di Hard Drives and Disk Permissions . Se u vostru usu di OS X El Capitan o più tardi, ùn hè micca bisognu di prublemi per u prublemi di permessiu archiu, u VOS correfica l'autorizazione ogni volta un esempiu software.

Archiu di Preussione Corrupt Mail

L'altru pussibile culprit hè chì u prefettu di Mail, hè corrupitu o unreadable. Questu pò causà Mail à fighjà di travaglià, o impedisce certu funziunalità, cum'è u mandatu di mail, di travaglià bè.

Prima di prucede, avete da esse sicurità chì tenete una copia di salvezza di a vostra Mac, chì i mètudi seguenti per riparà Apple Mail pò causà l'infurmazione email, cumprese l'infurmazioni di u cuntrollu, per esse perdu.

Truvate u schedariu preferente di mailu ponu esse sfida, perchè sempre da OS X Lion, u cartulare di u librettu di i Bibliuteche hè oculistica. In vista d'avè acquistatu accessu à u librettu di a Bibbiuteca pò esse realizatu cù questa guida simplice: OS X Ghiddu a vostra carpeta di Biblioteka .

U schedariu preferente di u Mail Apple localizatu à: / Usuari / user_name / Librerie / Preferenze. Per esempiu, se u vostru nome di l'utilizatori di Mac hè Tom, a strada seria / Usuari / Tom / Biblioteca / Preferences. U schedariu preferente hè chjamatu com.apple.mail.plist.

Quandu avete finitu cù a guidata supra, pruvate di novu Mail. Pudete bisognu di rinsignà i cambiamenti recenti in a paràmetra di Mail, per u vostru serviziu di mail. Ma questu tempu puderete esse sertà quitè Mail è retite a puszione.

Sì avè sempre avè prublemi cù E-mail è messaggi in bracciu, fighjate à u solu messaghju à l'appillazione Apple Mail - Utilizando a guida d'Ebrae di Apple Mail .