Utilizà u Linux è Unix Command: find

A cumanda Linux è Unix trova cumplene a ricerca per i schedari in una ghjerzardia di cartulari.

Sintassi per find command:

find [path ...] [expression]

Descrizzione

Questa documenta manuale documenti a versione GNU di truvà . U cumandimu find searches in l'arghjulu di u tarritoriu arricatu in ogni nomu di schedariu datu avè avvisu l'espressioni dati da u dirittu à u dirittu, sicondu i regule di precedenza (vede a seccione di l'operatori sottu), finu à chì u sviluppu hè cunnisciutu; In altri palori, u manca di l'u manca hè falu è per e operazioni, veru per o , à quale hè questione trova à u nome di u archive dopu.

U primu scopu chì principia cù:

hè pigliatu per esse u principiu di l'espressione; qualsiasi argumintazzioni di prima ci sò camini di ricerca, è qualsiasi argumenti dopu chì sò u restu di l'espressione. Se no camini sò datu, u guidanu propiu hè adupratu. Sì senza esse espressione, l'espressione -print hè utilizatu.

U cumandru cumandariu ghjunsenu cù l'estatu 0 si tutti i schedari sò trattati correzmente, più maiori chì 0 si trovanu smetti.

Expressions

L'espressione hè fatta di l'opzioni (chì quessi anu u funziunamentu generale in più di u processatu d'un schedariu specificu, è sempre tornate veru), pruvedimenti (chì ritene un valori veru o falu), è azzioni (chì anu effetti è pò ritornu un veru o valuru falzu), tutte e operatorii. L'espressione è hè presumitu induve l'operatore hè omessi. Sì l'espressioni ùn cuntene e nisuna manera di altru ch'è questu -prune , perchè -print hè realizatu in tutti i schedari per quale l'espressione hè vera.

Opzioni

Ogni opzioni sempre tornunu veru. Eppo sempre aduprate effetti, invece di esse trattatu solu quandu u so locu in l'espressione hè ghjunta. Perchè, per a clarità, hè megliu per pusà u principiu di l'espressione.

-daystart Tempu di muvimentu (per -amin, -atime, -cmin, -ctime, -mmin è -mtime ) da u principiu di l'oghje più preferite da 24 ore fà.
-depth Prucede u cuntenutu di ogni cuntenutu prima à u cartellu stessu.
-follow Ligami simbolichi Linguistichi. Implies -noleaf .
-help ou --help Impressà un risultatu di l'utilizazione di linea di cummanda di truvà è sughete.
-maxdepth [number] Descendenu à a maiò nummira di niveli (un nùmmu nè micca negattivu) di i directori sottu sottu l'argumintazzioni di linea di cummanda. L'espressione -maxdepth 0 significa solu applicà i prucessi è l'azzioni à l'argumenti di linea di mandatu.
-mindepth [number] Ùn aduprate micca prucessi o azzioni à niveli più menu di u numiru (un nùmmu nè micca negativu). L'espressione -mindepth 1 significa processà tutti i schedari, fora di l'argumintazzioni di a linea di cumanda.
-mount Ùn scacciate i cartone in altri schedarii. Un altru nome per -xdev , per a cumpatibilità cù arcuni vaghjuli di truvà .
-noleaf Ùn ottene ottimisione facendu chì i repertoriu cuntenenu 2 sianu subdirectorii più cà u so cuntru liggeru. *
-versione o --version Stampa u numeru di versione di truvà è surtite.
-xdev Ùn scacciate i cartone in altri schedarii.

* Questa opzione hè necessariu durante a ricerca di sistema di filesysteme chì ùn seguitanu micca a cunvenzione di un'ugattu direttu Unice, cum'è CD-ROM o MS-DOS filesystems o punti di muntatu à volumi AFS. Ogni annuariu annantu à un schedariu di u sistema di Unice nurmale hà almenu 2 ligami difficili: u so nome è a so . (periodu) l'ingaghjamentu. Inoltre, i so subdirectorii (siddu qualchissia) ognunu anu una ... accessu ligata à quellu repertoriu.

Quandu si trovi hè esaminatu un repertoriu, dopu chì hà presu cinque parechji subdirectoriali da u cuntattu di l'indici di u repertoriu, sapi chì u restu di l'articuli in u cartulare ùn sò micca guidati ( fogli archivi in ​​l'arghjulu di scuperte). Sì solu i nomi di i schedari deve esse studiatu, ùn ci hè bisognu di stat statute; questu questu cresce un incrementu significativu di a rapidità di ricerca

Testi

L'argumenti numeriqui pò esse specificatu cum'è:

+ n Per più grande ca n.
-n Per menu di n.
n Per esattamente n.
-amin n U schedariu hè stata accessu nmin'hè mesi fa.
-newer [file] U schedariu hè stata accessu più recu di u file hè statu mudificatu. -annore hè influinzatu da u persone solu se finite di prima à l'usu di a linea di cummanda.
-atime n U schedariu hè stata accessata n * 24 ore fà.
-cmin n L'estatutu di u File hè stata cambiata n mois ago.
-cnewer [file] L'estatutu di u schedariu hè stata mudificatu da più pocu chì l'ughjettu era modificatu.
- Cnewer hè influinzatu da seguite solu se seguite prima, u novu nantu à a linea di cumanda.
-ctime n L'estatutu di u File hè stata cambiata n * 24 ore.
-empty U schedariu hè viotu è hè o un schedariu regulariu o un direttu.
-false Sempre falsa.
-fstype [type] U schedariu hè nantu à un sistema filesystem di tipu specificu. I valori di u sistema di filesistu varienu trà e diverse versione di Unix; una lista incompleta di schedarii di schedariu chì sò accettati da una versione di Unix o un altru hè: ufs, 4.2, 4.3, nfs, tmp, mfs, S51K, S52K. Pudete usar -printf cù a directiva% F per vede i tipi di u vostru filesystems.
-gid n L'identità di u gruppu numariu d'archivu hè n .
-group [gname] U schedariu appartene à u gruppu gname (ID di gruppu numericu permessu).
-ilname [pattern] Cum'è l'indirizzu, ma l'avvene hè case insensibile.
-iname [pattern] Questu -name , ma u match ùn hè micca casu insensibile. Per esempiu, i patroni per * è F? cunnessu cù l'altri nomi Foo , FOO , foo , fOo , etc.
-inum n U schedariu hà numinatu node n .
-ipath [pattern] Cum'è u percorsu , ma u partitu ùn hè micca casu insensibile.
-iregex [pattern] Cum'è -regex, ma u match ùn hè micca casu insensibile.
-links n U schedariu ha n ligami.
-lname [pattern] U schedariu hè un vindicazione simbolica chì u cuntenutu si cunnessione di cunnessione. I metacharacters ùn trattanu / o . particularment.
-mmin n L'infurmazione di u File hè stata modificata n minutes ago.
-mtime n A data di l'arburatura era stata modificata n * 24 ore.
-name [pattern] A basa di u nome di scrittore (a via cù i direttori diretti) scatula di schema di cunnessione. I metacharacters ( * , ? , È [] ) ùn anu micca cù una . à u principiu di u nome base. Per ignurar un annuariu è i schedari sottu, utilizate -prune ; vede un esempiu in a description of- path .
-new [file] U schedariu era modificatu più chè u tempu. L'espressione -nierer hè influinzatu da -follow only if -follow comes prima -nove nantu à a linea di cummanda.
-nouser Nisun utilizatore crescenu à l'identità numericu di l'ubligatoriu.
-nogru Nisun grupu currisponde à l'identità numèrica di u gruppu.
-path [pattern] U schedariu di schedariu di u schema di cunnessione di cunnessione I metacharacters ùn trattanu / o . particularmenti; cusì, per esempiu, truverete. -path './sr*sc imprimirà una entrada per un direttore chjamatu ./src/misc (se un esiste). Per ignurà un arghjinu di u repertoriu, l'usu -prune più di cuntrollà ogni fugliu in l'arbre. Per esempiu, per saltà l'annuariu src / emacs è tutti i schedari è i cartulari sottu è stampate i nomi di l'altri schedari truvati, fate qualcosa di chistu: find. -path './src/emacs' -prune -o -print
-perm [mode] I pezzi di permesso d'archive hè proprietà [modu] (octale o simbulicu). I mudelli simbolii utilizanu u modu 0 com'è un puntu di partenza.
-perm -mode Tutti i bits de permis [mode] sò stati per u schedariu.
-perm + mode Qualchidunu di u permessu di bits [mode] sò stati qualchì schedariu.
-regex [pattern] U schedariu di schedariu cumple un standard di spressione normale. Questu hè un match in tutta a strada, micca una ricerca. Per esempiu, per appellu cù un schedariu chjamatu ./fubar3, pudete aduprà l'espressione regulare * bar. o . * b. * 3 , ma micca b. * r3 .
-size n [bckw] U schedariu usa n unità di spaziu. L'unità sò bloccu di 512-byte per una prima o se b seguita n , bytes se c segue n , kilobytes se k segue n , o 2 parole di e persone n si seguita n . A dimensione ùn mancu cuntu blutteri indiretti, ma ùn si cuntene blocchi in scritti documenti chì ùn sò micca alluccati.
-true Sempre vera.
-pepe c U schedariu hè di tipu c :
b Bloccu (buffered) special
c Carattere (unbuffered) special
d Directory
p Piante chjamatu (FIFO)
f Archiu regulare
l Ligature simbulica
s Socket
D porta (Solaris)
-uid n L'identità numèrica di u numeru di l'architettu n .
-used n L'aghjurnamentu fù accurtatu in ghjornu nuvellu dopu chì u so status hè stata mudificata.
-user uname U schedariu hè pussibile di l'usu uname (permette l'ID numericu numericu).
-xtype c U listessu chè un tipu solu chì u schedariu hè un link simbolicu. Per links simboliche: se -follow no ha statu datu, veru si u schedariu hè un link à un schedariu di tipu c ; se -follow ha statu datu, veru si c è l. In altri termini, per vede simboliche,
-Xtype verifica u tipu di u schedariu chì u tipu micca verificatu.

Actions

-exec command ;

Execute command ; vera si 0 statutu hè tornatu. Tutte l'argumenti sussemu per truvà esse disposti à esse l'argumenti versu u cumandimu finu à un discursu chì cumpone di ";" hè scontru. U string '{}' hè sustituitu da u nome di u schedariu chì si tratta in ogni locu si trova in l'argumintazzioni à u cumandimu, nò solu in argumenti induve hè sola, cum'è in certi versioni di truvà . E duie sti constructi forse avè bisognu à esse scappatu (cun ​​'\') o quoted per prutene l'espansione da a cunchiglia. U cumandimu hè eseguitu in u direttu iniziale.

-fls file

True; cum'è -li però scrivite à un file like -print.

-fprint file

True; imprimirà u nome di schedariu sanu à u schedariu file . Se u schedariu ùn esiste micca quandu si trova scappatu, hè creatu; siddu esiste, hè truncated. U schedariu di nomi `` / dev / stdout '' è `` / dev / stderr '' sò trattati speciali; si riferenu à l'output standard è u risultatu standard di risposte, rispettivamente.

-fprint0 file

True; cum'è -print0 ma scrivite à un file like -print.

-fprintf file format

True; cum'è -printf ma scrivite à un file like -print.

-Overu Comu;

Questu -exec ma dumande à l'utilizatore prima (nantu à l'input standard); se a risposta ùn cumincià micca cun 'e' o 'Y', ùn cose micca u cumandimu, è torna falsi.

-print

True; imprimirà u nome di schedariu sanu in u standard, seguita da una nova linea.

-print0

True; imprimirà u nome di u schedariu sanu in u standard, seguita da un caratteru nullu. Questu permette à i nomi di scrittori chì cuntenenu cumpunimenti novi per esse interpretatu bè currutti di prugrammi chì prutegranu a pruvista di truvà .

-printf

True; imprettariu in u standard output, interpretendu "escapees" è "%" directives. Anch'elli di u largu è i precisioni ponu esse specificatu cumu cù a funzione 'printf' C. A cuntrariu di -print, -printf ùn si aghjusta un novu à a fine di u stringu. L'escapade è i direttivi sò:

\ a

Campana di alarme.

\ b

Backspace.

\ c

Ùn impedite istampa da stu formatu immediatamente è scorri u prughjettu.

\ f

Form feed.

\ n

Newline.

\ r

Carriage return.

\ t

Tabulazione horizontale.

\ v

Tabulazione verticale.

\\

A literal backslash (`\ ').

\ NNN

U caratterariu chì u codice ASCII hè NNN (octal).

Un caricu di \\ 'seguitu da qualsiasi altru carattere hè trattu com'è un caratteru ordinariu, perchè ei dui sò stampati.

%%

Un centru litturali.

% a

L'ultimu accessu di u tempu di l'accessu in u formatttu da a funzione C `ctime '.

% A k

L'ultimu accessu di u schedariu di u schedariu in u formaticu di k , chì hè "@" o una direttiva per a funzione di C `strftime '. I valori possibili per k sò cume listinu; Qualcuni di elli ùn anu micca esse dispunibili nantu à tutti i sistemi, per via di e diffirenzii in "strftime" entre sistemi.

@

seconde da u genu 1, 1970, 00:00 GMT.

Time fields:

H

ora (00..23)

I

ora (01.12)

k

ora (0..23)

l

ora (1..12)

M

minutu (00..59)

p

locale's AM or PM

r

tempu, 12 ora (hh: mm: ss [AP] M)

S

seconda (00..61)

T

tempu, 24 ore (hh: mm: ss)

X

a rappurtazioni di u locale (H: M: S)

Z

Time Zone (per esempiu, EDT), o nunda si ùn hè un determinate timore hè un determinante

Date fields:

a

locale di u lugiziale (Sun..Sat)

A

locale di u simicu di u giornale, a longa di varià (domenile .. di sabatu)

b

locale di u nome di u misgiu (Jan..Dec)

B

locale di u nome di u mesi, longu variulu (ghjennaghju ... Settembre)

c

a data è u tempu di u locale (Sat Nov 04 12:02:33 EST 1989)

d

ghjornu di u mese (01..31)

D

data (mm / dd / yy)

h

listesse b

j

ghjornu di l'annu (001..366)

m

mesi (01.12)

U

simana di l'annu cù u domu di u primu ghjornu di a semaine (00..53)

w

ghjornu di a settimana (0..6)

W

simana di l'annu cù u luni u primu ghjornu di a semaine (00..53)

x

a rappresentazione di u locale (mm / dd / yy)

y

last two digits of year (00..99)

Y

annu (1970 ...)

% b

U ritimu di u mulinu in 512-byte blocchi (rondi).

% c

L'ultimu statu di u cambiamentu di u cambu di schedariu in u formatu tornatu da a funzione C `ctime '.

% C

L'ultimu statutu di cambià di u schedariu in u furmatu specificu di k , chì hè a listessa per a% A.

% d

A prufundità di l'archivu in l'arghjulu di scrittori 0 significa u schedariu hè un argumentu di linea di cummanda.

% f

U nome di u schedariu cù qualsiasi direttori diretti (solu l'ultimu elementu).

% F

Tipo di u sistema di fileschju u schedariu hè nantu à; stu valore pò esse usatu per -fype.

% g

U nome di u gruppu di l'archivu, o l'identità di numeri numerii si u gruppu ùn hà micca nome.

% G

Identificazione di gruppu numariu d'archiu.

% h

Direttorii principali di u nome di l'archive (tutti ma l'ultimu elementu).

% H

Linìa di Command line sottu u schedariu hè stata trovata.

% i

U numaru inodore di u schedariu (in decimal).

% k

U fogliu di u scogliu in 1K blocelli (settore).

% l

Oghjettu di rabbia simbolica (stagnu vacanti se u schedariu ùn hè micca un vindicazione simbolica).

% m

I bits d'autorizazione di u File (in octal).

% n

Numeru di ligami difficili à u schedariu.

% p

U nomu di u schedariu.

% P

U nome di u schedariu cù u nome di l'argumentu di linea di mandatu sottu chì era truvatu eliminato.

% s

U ritrattu in bytes.

% t

L'ultima data di mudificazione di u File in u formatitu da a funzione C `ctime '.

% T k

L'ultima data di mudificazione di u File in u formaticu di k , chì hè a listessa per a% A.

% u

U nomu d'utilizatore di u schedariu, o l'identità numericu di l'utilizatore si l'usu ùn hà micca nome.

% U

Identificà l'identità numericu di u schedariu.

Un caricu di «%» seguitatu da qualsiasi altru caratteru hè scurtatu (ma l'altru carattere hè stampatu).

-prune

Se -depth ùn hè micca datu, veru; Ùn scandete u cartulare currente.
Se -depth hè datu, falu; senza effetti.

-ls

True; Liste un schedariu actuale in u formatu 'ls -dils' in u standard. U quadru di i quatru sò di 1K bloccu, salvu chì l'ambienti variable POSIXLY_CORRECT hè stallatu, in quale casu sò 512-byte bloccu.

Operators

Listed in order of precedence decrepit:

( expr )

Forza precedente.

! expr

True, si expr hè falu.

-not expr

Same as! expr .

expr1 expr2

E (implicite); expr2 hè micca evaluatu se expr1 hè falu.

expr1 -a expr2

Same as expr1 expr2 .

expr1 -and expr2

Same as expr1 expr2 .

expr1 -o expr2

O; expr2 hè micca evaluatu se expr1 hè veru.

expr1 -or expr2

Same as expr1 -o expr2 .

expr1 , expr2

Liste; sia expr1 è expr2 sò sempre evaluati. U valore di expr1 hè spartutu; U valore di a lista hè u valore di expr2 .

Esempii

find / home -user joe

Truvate tutti i schedari sottu u regiu / propiu duminiu di l'utilizatore joe.

find / usr -name * stat

Truvate tutti i schedari sottu à l'annuariu / usr terminà in ".stat".

find / var / spool -mtime +60

Truvate tutti i schedari sottu l'annuariu / var / spone chì era mudificatu di più di 60 ghjorni fà.

find / tmp-name core -type f -print | xargs / bin / rm -f

Truvate i schedari chjamati core in u sottu u / timbre è sguassate. Avete chì questu travaglià incorrectly s'ellu ci sò qualsiasi nomi di filenzu chì cuntenenu cumpiuteri, cuncerti singuli o duppuli, o spazi.

find / tmp-name core -type f -print0 | xargs -0 / bin / rm -f

Truvate i schedari chjamati core in u suttu à u cartulare / tmp è sguassate, furmendu i filename per quessa chì u cartulare o direttori chì cuntenenu quotes singuli o duppuli, spazii o nuvelli ponu esse bè correlemente. A pruposta di u nome hà avutu prima à u test di tipu per ùn avè bisognu à chjamà stat (2) in ogni file.

truvà. -pepe f -exec file '{}' \;

Runs file in ogni archiu o in sottu à u repertoriu attuale. Avemu avutu chì i arnesi sò chjusi in quote questi marcelli per prutettore di l'interpretazione cum'è scodiu di scrittura scòppule. U puntu è u punteddu hè ancu prutettatu per l'usu di una reta di scaphandre, per via ";" pò esse statu usatu ancu in questu casu.

find / \ (-perm -4000 -fprintf /root/suid.txt '%% m% u% p \ n' \), \\ (-size + 100M -fprintf /root/big.txt '% -10s% p \ n '\)

Traverse the fileystem una sola vez, liste di schedari setuidi è diretti in /root/suid.txt è in grande files in /root/big.txt .

truvate $ HOME -mtime 0

Ricerca per i schedari in u to cartulare di casa chì sò state mudificate in l'ultimu vintisette quattru ettari. Questu cumanda travaglia stu modu perchè u tempu da chì ogni unchianu stata mudificata hè divisu per 24 ore è ogni restu hè scurtatu. Chissu significa chì par match -m time

0 , un schedariu hà bisognu à avè una modificazione in u passatu chì hè di menu di 24 ori fa.

truvà. -perm 664

Ricerca per i schedari chì avete leghje è scrive l'autorizazione per u so propiu, è u gruppu, ma quale chì l'altri utenti pudianu leghje ma micca scrivite. I schedari chì scontranu i criteri ma sò altri altri permessi bits set (per esempiu, se qualcunu pò eseguisce u schedariu) ùn hè micca imparu.

truvà. -perm -664

Ricerca per i schedari chì avè lettu è scrive permessu per u so propiu è di u gruppu, è quale l'altri utenti pudaranu leghje, senza riguardu à a prisenza di qualchi permessu di permessu extra (per esempiu, u bit executable). Questu ferà cù un schedariu chì tenenu u 0777, per esempiu.

truvà. -perm / 222

Ricerca per i schedari chì sò scrittu da qualcunu (u so patronu, o u so gruppu, o qualcunu).

truvà. -perm / 220 find. -perm / u + w, g + w find. -perm / u = w, g = w

Tutti i trè di sti cumandamenti facenu a listessa cosa, ma u primu utilizate a rapprisintazioni octal di u modalità di scrittura è l'altri dui utilizanu a forma simbolica. Questi cumandule tutte e ricerche per i schedari chì sò scrittu per u patronu o u so gruppu. I schedari ùn sò micca esse scritibile da u patrone è di u gruppu per esse cumparati; o duvete fà.

truvà. -perm -220 find. -perm -g + w, u + w

Tutti sti cumandamenti facenu a listessa cosa; cercà per i schedari chì sò scrittu per u so propiu è u so gruppu.

truvà. -perm -444 -perm / 222! -perm / 111 truvate. -perm -a + r -perm / a + w! -perm / a + x

Sti dui cumandamenti cercate i schedari chì sò leghjitoghji per tutti (-perm -444 o -perm -a + r), anu almenu in scrittura sette (-perm / 222 o -perm / a + w) ma ùn sò micca esete infurmati per qualunqui (! -perm / 111 è! -perm / a + x rispettivament)

Impurtante: Utilizà l'ordine di u manu ( % man ) per vede cumu u cumandimu hè usatu in u vostru urdinatore particulari.