Utilizate RE: cum'è respunsezza in e-mail

RE: hà parechji significati in carta è e cumunicazioni elettronichi

Quandu tutti i messaghji sò stati dispuniti nantu à carta, u terminu Re: standing per "in riguardanti", o "in riferimentu". Ùn hè micca una sigla; In fatti, hè stata rapida da u Latinu In re chì significa "in a materia di". In res hè sempre usatu in prucessi ghjuridichi chì hè micca cuntistatu è ùn manca partiti avversi formali.

Cù l'avventu di i cumunicazioni elettroni, ma l'utilizazione di RE: hà pigliatu un significatu repurposed in una manera chì aiuta per mantene e-mail conversazione chjaru è organizzatu per i recipienti. RE: in un email hè utilatu in u sughjettu di ligna, precedente à u sughjettu stessu è indica chì stu messagiu hè una risposta à u messagiu precedente sottu a listessa succorsu.

Questu aiuta à i clienti ricunnosce i missaghji è e risposti chì sò nantu à un tema particulari, chì ghjè in particulare una utopia si una persona hè impegnata in parechje cunnessione email in a stessa volta.

Quandu RE: Causes Confuses in Emails

Se tu puscia RE: in fronte di u sughjettu di un novu missaghju chì ùn hè micca una risposta per un missaghju antica, i destinatori puderanu confusate. Puderanu chì a rispùbbia appartene à un filatu di mail in a quale ùn anu micca intimatu o quellu chì ùn anu micca pertendu, o chì i messagi previos in a cunversazione ùn anu micca rimbursatu per una certa raggiuni.

Indipendente di ciò chì pò esse veru in altri cuntrasti, in corrispondenza per email u Re: ùn hè più chjamatu "in quantu à u sughjettu" - a linea di e mail di più cuntene l'etiqueta Suġġett: per indicà u tema di u messagiu.

Utilizate RE: per risposta

Per prevalenza di cunfusioni, evite micca RE: in a filetta di u sensu si u missaghju hè una replay à un messagiu cù quella partita di tematicu specifica. RE: solu per esse usatu quandu u risponde in email.