Wadia 170i Trasporti iPod Dock avec Bryston BDA-1 DAC

Un Caveman Can Hear The Difference!

Subscribe à a crede chì l'iPod ùn hè micca una surgente per i scrittori musicale seriu mentre ghjucata nantu à un sistema di ghjustu. Eppuru un iPod hè capaci di almacenà quantità vastu di una musica digitale bit-perfetta, a qualità di u sonu di a so surtitu analogica falza assai per esse chjamatu, almenu da una perspettiva di l'audiophile in a cunnessione à un bonu sistema di sonu via un muvimentu di iPod analogicu tipicu. I convertitori di l'analògicu di l'iPod à l'analogichi (DAC), per ùn esse micca sbagliatu, sò simplificatu qualcosa di fondu di qualità sferente quellu di qualità. A musica di musica iPod in un sistema high-end revela i so difetti, particularmente in detail è clarità.

Wadia 170i Transport

Ma aghju pigliatu tuttu. I (è altri audiophiles) sò stati pruvati in casu cù u Wadia 170i Transport. U 170i hè un muvimentu di iPod unicu chì prupone l'output digitale di l'iPod, ignore u convertatore internu di u cuntrullori à l'analogicu (DAC). Ogni ipene di u bacinu di u iPod anche i produzioni analogichi, micca a pruduzzione digitale, perciò più pocu più cà un articulu di comodità da chì un iPod pò esse cunnessu à un stereo via un cable analogicu da l'output di l'audunità per una entrata d'audio à livellu di linea.

Tapping the digital output from iPod is huge. L'iPod hè solu un dispositivu di almacenamiento è a salvezza u megliu qualità di u sonu sappieghja a pruduzzione digitale è u trasfurmà cù un DAC esternu, cum'è l'ingaghjamentu digitale nantu à un cuncepimentu, u cuncessatore AV o da fora di u DAC . A D à A cunverti in quelli cumpunenti spiegà supremu u funziunamentu di i DAC integrati in un iPod è producenu qualità di sonu més adattatu per a ripaghja nantu à un sistema high-end.

Caratteristiche

A Wadia 170i hè una casetta negra, sottucastona negra (o argentu) chì facianu 8 "largheghju, 8" in fondu è menu di 3 "altu cù l'iPod dock nantu à a cima. Hà una distribuzione digitale coaxial , un paru di analogi outs (per copia di salvezza è di registrazione in apparatu analogichi), i Video S-Video è Componenti per a cunnessione à una TV (utilizable cù mudelli di video di l'iPod) Hà un control remoto per funzioni fundamentali di l'iPod (play, pause, prossime / precedente). Tutti l'altre e funzioni sò cuntrullati à a roccia di cliccà l'iPod.

Quandu un iPod docks à u 170i, hè automaticamente in 'modulu d'interfície estensi', chì attiveghja a risultazione di u trasportu. Pulsà u buttone "Modu" in u cuntattu remota, chì ancu attivà a salute video, disabiliteghja a prucedura digitale è permette a analogia outputs. L'iPod ùn hè micca imbuttatu da quì torna accumpulatu per u ritornu à u modulu di l'interfaze estensivu.

Bryston BDA-1 Digital à analogicu Converter

Hè impurtante chì hà sappuviatu chì a Wadia 170i deve esse cunnessu cù un cumpunente cù entri digitali coaxial, per esempiu un cuncepimentu, u processatore AV o di fora di u DAC. In questa stima, aghjunghjeu u sustegnu di u Bryston BDA-1 Digital à u Biugullu analogicu , una di e megliu scelte ghjunghje in DAC. Invece sta rivista hè nantu à a Wadia 170i, e capacità di u Bryston BDA-1 ùn ponu esse in esità. Hè un DAC full-featured con diputati digitale per tanti vuci fonti (1-USB, 4-coaxial, 2-otticu, 1 AES / EBU input) è soporta freti di mostra di 32 kHz à 192 kHz è à 24 -bit senza risoluzione. U BDA-1 fa cunfirmazione à 192 kHz, secondu u tarifu di mostra di a fonte.

Un Caveman Can Hear the Difference!

Questa affirmazione pò esse più nantu à u cima, ma hè chì un omu hà micca pigliatu una orella altamente capacità per sente a diffarenza trà i risultati digitale è analogica di un iPod. Hè dumandatu pocu più di quattru cumpunenti AB per sèntelu ciò chì avete abbandunatu. "Live in Paris", unu di Diana performances d'improvisazioni di Diana Krall era a mo prima realizazione di ciò chì aghju avutu guardatu in u mo iPod. L'apertura, dettagliu è sensu di u spaziu, suprimi da i DAC anemic in u mo iPod sò stati liberati à sente à u 170 dock. A migliura hè micca una piccula patata. A salute analogica sounded veiled and a bit edgy compared to the clean, open, smooth and detailed sound of the digital output. In particulare, a sibilance era sensiblemente suave nantu à a vocali è i platti. A Wadia 170i ùn aghjunghjera nulla à a musica o ghjudicate u sonu - hè solu extracted a musica digitale bellu perfetta almacenada in l'iPod è DAC internu cunverta i dati digitali in u sonu analogicu. Ùn fate micca sbagli; U 170 hè un altru dumicamentu di me daveru senza un bonu gruppu di DAC.

U Bryston BDA-1 DAC hè unu di i megliu chì aghju intesu è hè certamente a più di a cuncettizà. A qualità di u sonu di a Wadia / Bryston combo varieghja in i formati è i tariffi di dati. I importatu i stessi pezzi di "Live in Paris" in u format AIFF (CD quality 44.1 kHz, 16-bit, 1.411 kbps) è un format MP3 (128 kbps) è u 170i / Bryston producenu risultati boni cù i dui. Sfurtunatamente, importar música à i più altrii di dati aghjà à u spaziu. I ripaghjate i CDs à iTunes in u format AIFF consume 10 MB / minuti è limita stretchemente u mo iPod Nano 4 GB, ma si riduce à l'altru.

Conclusioni

U 170i eleva a musica iPod per una qualità appropritata per i sistemi di l'alioni più longa è apre u novi opportunità per l'utilizazione un iPod. A più grande revelazione succorsa quannu me mi realizava chì l'iPod puderia esse utilizatu cum'è un servitore mini music per i sistemi di audio high-end. In fattu, a qualità di u Wadia 170i è u Bryston BDA-1 puderanu pruvucate a movimentu di u CD da u spaziu, rimpiazzà cù a Wadia 170i è u Bryston è fate guardà i mio CD in u closet. Puderete cullà assai musica in un iPod cù una capacità d'almacenamiento suficiente. L'Wadia 170i hè u conduitu per accede in a verità alta fideltà. Avà hè pare chì a Wadia 170i hè u solu iPod dock offre un veru output digitale da un iPod. Questa hè una ghjuvanada, aghjustate più à seguità.

Spiegazioni