Web Hosting With OS X (Mountain Lion è Later)

Cumu ricunquà u cuntrollu di Web Sharing in OS X Mountain Lion è più tardi

Accuminciannu cu OS X Lion Mountain , è cuntinueghja cù tutte e versioni successivi di u SO X, Apple eliminò u funziunalità Web Sharing, chì hà fattu aduprà un situ web o servizii rilativi à una funziona chjave di puntuale.

A cumpagnia di Web Sharing utilice l'apparechju di l'indirizzu web Apache per chì vi permette di curre u vostru servitore web in u vostru Mac. Parechje individui anu utilizatu sta capacità per accodà un situ web locale, un calendariu web, wiki, blogu o altru serviziu.

Arcuni utilizatori utilizanu Web Sharing per accede à e funzioni di a cullaburazione di u travagliu. È parechje sviluppatore web utilizanu Web Sharing per pruvà i so designi di u situ di prima di trasfurmà à un servitore web di a produzzione.

U cliente mudernu OS X, chì hè, OS X Lion Mountain è più tardi, ùn furnisce più cuntrole per a confizzione, utilizzatu, o inutilizazione Web Sharing. U servitore web Apache hè sempri cumplicatu cù u SO, ma ùn pudere micca più accessu da l'interfaccia d'utilizatori di Mac. Pudete, se vulete, utilizate un editore di còdite per edità manualmente a fugliali di cunfigurazione Apache, è dopu utilizate l'applicazioni Terminale per cumentà è apolie l'Apache, ma per una funzione chì era cliccata in l'versione di i OS, Questu hè un gran passu retrocede.

Sè avete bisognu Web Sharing, Apple recommands installing the Server version of OS X, disponibile da Mac App Store per un raghjuntu $ 19.99. SO X Server accruite assai più maiu à u servitore web d'Apache è a so capacità di quellu chì era sempre dispunibili cù Web Sharing.

Ma Apple hà fattu un grande sbagliu incù Mountain Lion . Quandu duvete realizà una stallazione di aghjurnamentu, tutte e vostre paràmetre di u web cuntenutu in u locu. Questu significa chì a vostra Mac pò cumerci un servore web, ma ùn avete micca un modu facili per turnà quì.

Eppuru ùn hè micca solu. Pudete turnà u web server nantu à appuntamentu cù un cumandaru di a Terminale simplice, chì aghju appindicatu à sta guida.

Ma Apple debe avè facilitatu un modu più faciule per fà questu, o megliu sempre, cuntinuvatu cuntribuisce à u Web Sharing. A passeghjera da a funzione senza furnisce un canciu off is beyond belief.

A manera di firmà u Servore Web d'Apache cun un Command Terminal

Questa hè a manera rapida è brute da fretu u servore web Apache utilizatu in Web Sharing. Dicu "fast and dirty" perchè tutte questu cumanda ùn hè attivatu u servore web; tutti i vostri siti di u situ web sò stati postu. Ma si avete bisognu di chjude un situ chì hè migratu versu OS X Lion Mountain o più tardi è esse ghjuntinate, questu feraghju.

  1. Launch Terminal, situatu à / Appliaggi / Utilities.
  2. A applicazione di a Terminale si apre u vede una finestra cù una linea di cummanda.
  3. Scaricate o copie / appassi u teste dopu in u promptemente di u cumandamentu, è da preminite u ritornu o inserisce.
    sudo apachectl stop
  4. Quandu sia mandatu, entre u vostru password di l'amministratore è imprungate ritornu o inserisce.

Hè per u metodo veloci è brastatu per stopping the Web Sharing service.

Cumu seguitanu a un situ Web à u vostru Mac

Se vulete cuntinuà aduprendu u Web Sharing, Tyler Hall offre un panellu preferitu di sistema preferente (è liberu) chì permette di principià è impedisce di u Web Sharing da l'interfaz Preferenza di sistema Sistema più preferitu .

Dopu avè scaricatu u pane preferitu di Web Sharing, fate un'un clicku in u Web Sharing.prefPane è serà installatu in u vostru Preferenze di Sistema. Quandu a stallazione hè cumpletu, accumpete Sistema di Preferenza, sceglite u pane di preferenza Web Sharing, è utilizate a slider per vultà u web server nantu à fora.

Aghjunghje More Web Sharing Control

Tyler Hall hà criatu una applicazione utile, chjamata VirtualHostX, chì prumove assai più cuntrullallu cuntrolli di u servitore web in Macu in Apache. VirtualHostX permette di crià servitori virtuale o creanu un ambientu di sviluppu web tutale, solu ciò chì hè novu à u disignu web, o sè vo vulete un modu veloce è fàciule di creà un situ per pruvà.

Mentri hè pussibule di accede i siti di u vostru Mac aduprà Web Sharing è VirtualHostX, ci sò parechji sistemi di sviluppu è ospiti chì si meritanu una menzionu.

MAMP, l'acronimu di Macintosh, Apache, MySQL è PHP, hè statu longu usatu per ospitalìa è sviluppu siti web nantu à a Mac. Ci hè una app cù u stessu nome chì stallà Apache, MySQL è PHP in u vostru Mac. MAMP crea un ambiente tutale di sviluppu è ospitu chì hè sipatu da l'utilità Apple facilite. Questu significa chì ùn avete micca a prutezioni di Apple chì aghjurnà u sistema operante è causendu un cumpunente di u vostru servitore web per falla di travaglià.

U OS X Server actualmente provee tutte e funzioni di serviziu web chì avete bisognu in un solu pratiche simplice. In più di serviziu web, vene ancu u File Sharing , Wiki Server, Servidor de Mail, Server di Calendari, Server Contacts, Messages Server , è assai più. Per $ 19,99, hè un bonu trattu, ma esige una lettura curretta di a ducumentazione per appressu à l'appiccicazione è di utilizà diversi servizii.

OS X Server scorri à questa di a vostra versione di OS X. A versione di versione di u software di u servore, OS X Server ùn hè micca un sistema operatu cumpletu; hè bisognu chì avete digià stallatu una versione currente di OS X. Duv'è cumu OS X Server hè furnisce un modu faciliu di gestionà l'operazione di u servitore chì hè stata prumessa ancu in u cumandante OS X, ma sò oculeti è disabilitatu.

U vantaghju di u SO X Server hè chì hè assai assai fà più faciule d'utilizà per gestisce e variate operazione di u servitore da circà à fà per fà cù editori di codice è cumandus di a Terminal.

Apple abbandunò u ballu quandu ellu hà eliminatu a funzione di u Web Sharing chì ghjera parti di OS X da ch'ellu hè stata editata per primu, ma furtunamenti, ci sò altre opzioni accessibili sè vo vulete cuntinuà aduprendu u Mac di u web hosting è u sviluppu.

Pubblicà: 8/8/2012

Updated: 14/01/2016