Wordpress: Cumu Edit Wp-config.php Files

Trascendere à e Scenes à Tweak A vostra Configurazione di WordPress

A maiò parte di u tempu, gestioneghja WordPress per i pagine di amministrazione in wp-admin /. Per esempiu, se u vostru situ hè in http://ezample.com, andate à http://ezample.com/wp-admin, cunnisciutu cum'è amministratore, è cliccà nant'à u circondu. Ma quandu avete bisognu di edità un schedariu di cunfigurazione, cum'è wp-config.php, i pagine di amministrazione ùn sò micca. Avete bisognu di altre uttimi.

Puderete Segnu Can Edit These Files

Ùn micca tutte e instalazione di WordPress vi permettà edizione di schedari di cunfigurazione. Per esempiu, si avete un blog gratuitu in WordPress.com, ùn pò micca edità di schedarii di cunfigurazione.

In generale, per edità i schedari di cunfigurazione, bisognu di un "situatu autostrazziale" di WordPress. Questu significa chì avete a vostra copia di u codice di WordPress chì stà nantu à u vostru urbe locu. Di solitu, chì ancu significa chì avete pagatu una tarifa annuali o annuale à una imprese d'ospiti .

Utilizate u WordPress Admin, se pudete

Per d 'altra banda, parechji schedari ponu esse editatu in e pagine di amministrazione di WordPress .

Pudete edità i schedari per un plugin per cliccate cliccate in Plugins da a barra lateral, dopu truvà u nome di u plugin, è cliccellu Edit.

Pudete edità i file di tema in un clicu Apparenza nantu à a rettilla locale, in seguitu Editor à u sub menu sottu.

Nota: se stabilisce una retazione di WordPress, incù parechji siti, avete bisognu à andà à u Network dashboard per fà sti cambiamenti. In u Network dashboard, mudificanu plugins di a stessa manera. Per i temi, a scatula di menù nantu à a lucazione hè Temi, micca Apparenza.

U pianu di u WordPress hè cume per cambiamenti rapidi, ancu chì avete bisogni un pocu d'idee nantu à l'editorii di schedarii di cunfigurazione.

Ma micca tutti i schedari sò dispunibuli nantu à u pannelli. In particulare u schedariu di cunfigurazione più impurtante, wp-config.php. Per eddite stu schedariu, avete bisognu di altre uttinni.

Truvate u Directory (caratteru) induve hè installatu WordPress

U primu passu hè di calculà quandu u vostru copia di WordPress hè installata. Certi schedari, cum'è wp-config.php, seranu visibili in u ghjurnale persunale di WordPress. L'altri schedari ponu esse in subdirectorii in u listinu.

Cumu truvate stu direttivo? Sè ochate un gestore di schedariu, ssh, o FTP, basatu nant'à u navigatore, pudete sempre log in un sensu, è esse prisentatu cù una lista di cartulari (caratteri) è di schedari.

A solitu, WordPress ùn hè stallatu nant'à sti cartulari chì vede prima vede quandu u vostru ghjornu in regula. In generale, hè in un subdirectoriu, un o dui niveli. Avete bisognu di caccià.

Ogni òspite hè un pocu diffirenti, perchè ùn pudemu micca dettu per certu di quale hè. Ma public_html hè una scelta cumuni. A menzione, public_html cuntene i schedari chì sò, beni, pubblichi à u vostru situ web. Se vi vede public_html, vede quì prima.

À public_html, cercate un direttore cum'è wp o wordpress. Or, u nome di u vostru situ, cum'è example.com.

A menu chì avete un cuntu enormu, pudete truvà dinò u dirittu di WordPress senza massa prublemi. Aghju da cliccà.

Quandu vi vede wp-config.php, è un altru di altre wp- files, avete trovu.

Uttenimentu per Editing Configuration Files

Ùn avete bisognu di una storia "WordPress" spiciale per edità i schedari di cunfigurazione di WordPress. Comu a maiò parte di i schedarii di cunfigurazione di u software, sò solu testu simplicu. In teoria, l'editu sti schedari avissiru esse faciule, ma puderete amparà più nantu à e utili è i scatteci di schedarii di cunfigurazione editante.