20 Cumminsu Manipulative di Scurdà Pi Termali

Scuprite cù u terminal cumminendu questi utili

Qualcosa di veru struitu cù quandu principia à aduprà a Raspberry Pi era a terminal.

Fighjatu da esse un usuario di GUI di u cliente felice in una retroattivativa negra è verda, senza primurà di buttuni o di qualcosa à doppia clic. Scary stuff quandu hà stati usu di una GUI da a vostra prima PC.

Quelli ghjorni sò assai più familiale cù a terminal, aduprendu per quasi tutti i mo Progetti di u Raspberry Pi in un modu o altru. Aghju vistutu assai pezzi è cumandamenti à u caminu chì m'hà aiutatu à guadagnà sta fiducia, è aghju da esse cose cun voi per aiutà à truvà cun Pi.

Ùn ci hè nunda pianu novu è novu - solu cumuzioni di u duminiu bàsicu chì vi aiutà à navigà è esaminà e cumercii semprici cù u to Raspberry Pi da una finestra di a terminal. À u tempu, truverete più, ma questu hè un core bonu per fassi invià.

01 di 20

[sudo apt-get update] - Aggiungere Package Lists

U cumandamentu di aghjurnamentu s'assegurae chì e vostre liste di pagliaghji sò stati. Image: Richard Saville

Questu hè u primu stadiu di l'aghjurnamentu di u to Raspberry Pi (vede i seguenti dui elementi nantu à sta lista per l'altri passi).

A lista di settore di sudo apt-get update di cumanda cumpressa da i repositori è aghjunghje infurmazione nantu à e versioni di più di sti paesi è di qualsani dipendenti ancu.

Allora ùn hè micca veramente un aghjurnamentu propiu in u sensu tradiziunale, hè più di un passatu necessariu in questu proghjettu generale.

02 di 20

[sudo apt-get upgrade] - Baixar è installà i paesaggio Actualizati

A cumanda di avanzà cumanda è stalla paesi d'aghjurnamentu. Image: Richard Saville

Questu cumanda seguitanu da l'oghjievule postu induve aghjurnà a nostra lista di paese.

Cù a nostra lista di paese à l'aghjurnatu, u cumandimu di " sudo apt-get upgrade " vi guardate à quali pakti sò stallati oghje, è guardemu à l'ultima lista di paese (quella avemu subitu), è poi stallate nisè paese novi chì ùn sò micca. à l'ultima versione.

03 di 20

[sudo apt-get clean] - Scelta di i pappelli vechji

U cumandamentu neu eliminate i vechji prugrammi download, salvatu chì tenite un spaziu di almacenamento. Image: Richard Saville

L'ultima tappa in l'aghjurnamentu è l'aghjurnamentu, è una chì ùn hè micca sempre esenciale se tenete assai spaziu di discu.

U cumandru di " sudo apt-get clean " delitteghja i schedari di u paccheti redundanti (.deb) chì sò telecaricati sottu u prucessu d'aghjurnamentu.

Un cumandamu uttene si troppu strettu nantu à l'espazio o solu vulemu avè una bona purificazione.

04 di 20

[sudo raspi-config] - A Raspberry Pi Configuration Tool

Raspberry Pi Configuration Tool. Image: Richard Saville

Questu hè unu di i primi passi chì pigliate quandu si principia cù una Raspberry Pi, per affacciareti chì hè stallatu per u vostru lingua, hardware, è prughjetti.

L'opere di cunfigurazione hè un pocu cum'è una finestra di "cunfigurazione", chì permette di definisce linguas, tempu / data, permette à u modulu camera, overclock the processor, attivate i dispositi, cambiatu password è assai assai scelte.

Pudete accede à quì si fasi per scribbili ' sudo raspi-config ' è da cliccate dopu. Sicondu ciò chì cambiassi, pudete esse urdinatu à rimpruverà u vostru Pi dopu.

05 di 20

[ls] - Lista di cuntenutu

A cumanda di 'ls' cuntenarà i cuntenuti di un direttore. Image: Richard Saville

In Linux un «direttore» hè listessu chì un «carpeta» in Windows. Hè qualcosa chì deve avè acquistatu (per esse unu persona di Windows) per questu vulsu apuntalerà quì sopra à fronte.

Ci hè chì, sicuru, nisun espluratore in a terminal, perchè per vede ciò chì dete in u cartulare chì site in un momentu allughjatu, scrivite in ' ls ' è cliccate accede.

Puderete vede tutti i schedari è l'annuariu in quellu cartulare chjamatu, è in solitu codificatu di u codificatu per i diversi elementi.

06 di 20

[cd] - Canvi direttori

Utilizare 'cd' per cambià diritti. Image: Richard Saville

Se vulete saltà à un certu direttore, pudete aduprà u cumandru di " cd ".

Se u cartulare chì avete digià hà in i cartulari nterra, pudete semplice emprudule ' cd directoryname ' (remplie 'directoryname' cù u nome di u vostru cartariu).

Se si trova in un altru in u vostru sistema di archivi, sùbitu entre u caminu dopu l'cumanda, cum'è « cd / home / pi / directoryname ».

Un'altra utilità utile di questu cumandru hè " cd ... " chì ripiglia u nivellu di un cartafale, un pocu cum'è un «back».

07 di 20

[mkdir] - Crià un Direttore

Crea novi direttori cù 'mkdir'. Image: Richard Saville

Sè avete bisognu di creà un novu direttu in quellu chì site digià, pudete aduprà l' urdinate " mkdir ". Questa hè u "novu" cartulare "equivalente di u mundimentu terminale.

Per fà un novu direttu, solu hè bisognu di aghjunghje u nome di l'annuariu dopu u cumandimu, cum'è ' mkdir new_directory '.

08 di 20

[rmdir] - Elimine un Direttore

Elimineu diritti cù 'rmdir'. Image: Richard Saville

Avete amparatu à creà un novu repertoriu, ma chì si vulete sguassate unu?

Hè un mandatu assai simili per sguassà un annuariu, solu aduprà " rmdir " u nome di u dirittu.

Per esempiu ' rmdir directory_name ' sguassà l'annuariu 'directory_name'. Hè nutate chì u cartariu devenu esse vacanti per fà sta cumanda.

09 di 20

[mv] - Move un File

Move files with the 'mv' command. Image: Richard Saville

Traspendu i schedari trà i direttori si pò uttene u cumandimu " mv ".

Per traspendiri un schedariu, avemu l'usu " mv " seguitatu da u nome di scrittore è da u cartulare destinazione.

Un esempiu di questu seria " mv my_file.txt / home / pi / destination_directory ", chì traschiri l' archive " my_file.txt " à " / home / pi / destination_directory ".

10 di 20

[tree -d] - Mostra un arbre di i ripertorii

L'arburu hè un modu tutte per vede l'istruttura di i vostri cartulari. Image: Richard Saville

Dopu crea un pocu di novi direttori, pudete esse mancatu a visualizazione di u cartulare visuale di u Windows Explorer. Senza ùn puderete vede un disattivu visuale di i vostri cartulari, i cose pò avè cunvince fast.

Un cumanda chì pò aiutà à fà più sensu di i vostri cartulari hè " arbre -d ". Hè dispostu tutti i vostri cartulari in una schema simili à l'arbulu in a terminal.

11 di 20

[pwd] - Mostra u Direttore Actuale

Utilizare 'pwd' ponu aiutà à quandu avete sentitu un pocu perditi! Image: Richard Saville

Un altru mandu uttellu per aiutà à quandu hè persa hè u cumandimu pwd . Questu hè crontu sè omu solu vulete sapè di duv'è vo site in ogni momentu.

Inturcerate entre ' pwd ' in ogni mumentu per vede a ricluna di u repertoriu chì tù sta in.

12 di 20

[clarificà] - Falla a finestra di a Terminal

Elimine un imbusci di scatula cù u cumandulu "claru". Image: Richard Saville

Comu accuminciamu a piglià u colpi di u terminal, avete bisognu chì pò assicurà bè. Dopu un pocu cumandamenti, lasciate un rùbbe di testu in u screnu chì qualcosa di noi pò esse un pocu fastidiu.

Se vulete sguassà a pantalla limpa, simpricimenti aduprate u cumandulu " claru ". U screnu serà scumpariu, prestu per u cumandimu cumandante.

13 di 20

[sudo halt] - Apri a so to frusta Pi

Scuzzulate a vostra Raspberry Pi in modu sicuru cù l'ordine 'falt'. Image: Richard Saville

Scaricamentu di a vostra Frambuesa Pi pò espertizie per l'evità di temerità cum'è a corruzioni di a carta SD. Pudete scunvià cun un rapidu pull of the power cord in spessu, ma eventualmente, anu mpidutu a vostra cartula.

Per aprezzà u Pi in modu appuntu, usa ' sudo halt '. Dopu l'ultimu flashe di i LED di u Pi, pudete eliminà u cable de l'energia.

14 di 20

[sudo reboot] - Restart your Raspberry Pi

Restart u vostru Pi usa 'reboot' in a terminal. Image: Richard Saville

Similiò à l'ordine shutdown, se vulete restituà u vostru Raspberry Pi in modu sicuru, pudete utilizà a cumanda " reboot ".

Simply type ' sudo reboot ' è a vostra Pi reinarà.

15 di 20

[startx] - Crea l'Ambiente di Scrittura (LXDE)

Inizio una session di scrittura cù «startx». Image: Richard Saville

Se avete stabilitu u vostru Pi per sempre cumencia à a terminal, pò esse dumandate cumu fà cumenzà l'escriptori si avete bisognu di usà.

Aduprà ' startx ' per cumentà a LXDE (Lightweight X11 Desktop Environment). Semu devi esse nutatu chì questu ùn hà micca travagliatu nantu à una sessione SSH.

16 di 20

[ifconfig] - Truvate l'indirizzu PI di Scurdà Pi

ifconfig pò darà infurmazione di rete l'utile. Image: Richard Saville

Ci hè parechje scentifichi chì pò esse dumandate di cunnosce l'indirizzu IP di a vostra Frambuesa Pi. Aduprà assai per a cunfigurà una sessione SSH per accede à u Mie Pi.

Per truvà a vostra indirizzu IP, scrive ' ifconfig ' in a terminal è press enter. Pudete dinò " username -I " per truvà l'indirizzu IP in u so propiu.

17 di 20

[nano] - Edite un schedariu

U mo scrittore testu per u Raspberry Pi hè nano. Image: Richard Saville

Linux hà parechje scentori di testi diffirenti, è truvate chì certi populi palesanu di utilizà unu nantu à l'altru per diversi razze.

A mo preferenza hè " nano " in particulare perchè hè u primu ch'e aghju usatu quand'e principia.

Per edità un schedariu, simpiscele solu ' nano ' seguitatu da u nome di u schedariu, cum'è ' nano myfile.txt '. Una volta chì e vostre edizioni sianu cumpletu, pressu Ctrl + X per guardà u schedariu.

18 di 20

[cat] - Mostra u cuntenutu di un schedariu

Fate u cuntenutu di un schedariu in u terminal cum'è «cat». Image: Richard Saville

Mentre pudete aduprà "nano" (sopra) per abrir un schedariu per edità, hè un mandatu separatu chì pudete aduprà listinu di u cuntenutu di un schedariu in u terminal.

Aduprate " cat " seguitatu da u nome di scrittore per fà questu, per esempiu ' cat myfile.txt ".

19 di 20

[rm] - Elimine un File

Mandate sfracerà schedari cù facilmente 'rm'. Image: Richard Saville

I caccià i schedari hè facilitu in u Raspberry Pi, è hè qualcosa chì vi farà assai cum'è fà parechje versione di i schedari di Python mentre cuntenenu u codice.

Per rinfrescà un schedariu, usamu l'ordine ' rm ' seguitu da u filename. Un esempiu seria « rm myfile.txt ».

20 di 20

[cp] - Copia un File o Directory

Copia fiche cù "cp". Image: Richard Saville

Quandu avete bisognu di fà una copia di un schedariu o direttu, pudete aduprà l'cumanda " cp ".

Per fà una copia di u vostru schedariu in u listessu listinu, intérieure l'òrdine cum'è ' cp original_file new_file '

Per fà una copia in un direttu diffeinu, cù u stessu nome, intria u cumandimu cum'è « cp original_file home / pi / subdirectory »

Per cupià un annuariu tutale (è i so cuntenuti), intria u cumandimu cum'è « cp -R home / pi / folder_one home / pi / folder_two ». Questu copià 'folder_one' in 'folder_two'.

Ci hè moltu più per imparà

Questi 20 ordini avissanu aiutu cù a vostra Raspberry Pi - l'aghjurnamentu di u prugrammu, navicà diretti, creendu schedari è in modu generale di travaglià. Ùn avete micca un prublema di dubbitu da sta lista iniziale cum'è avete a fiducia, principiatu prughjetti è generate una necessità per sapè cumandamenti più avanzati.