2009 - 2012 Mac Upgrades Memoria Mac

Upgrades RAM - Tips è Tricks for Best Performance

Aghjurnate u RAM in un 2009, 2010 , o 2012 Mac Pro hè unu di i più belli prughjetti di u vostru DIY chì pudete fà nantu à una Mac. Pudete ancu esse u più beneficiale. Hè ricunniscenza à u prezzu di memoria, i ricunniscenza RAM facile à esse funziunatu, questu puderebbe parechje cum'è un prugettu chì ognunu aveva trattà

Ma prima di salvà a ricunniscenza di a memoria di u Mac, hè impurtante per esaminà s'ellu ci hè necessariu più RAM. Ùn importa micca quantu u prezzu RAM hè, cumprà una memoria chì ùn hè micca bisognu hè un gattivu di tempu è risorse. Per furttu, OS X include una utilità utili chì pudete aduprà per vigilate u rilevantiu di a memoria, cumu per esse chjamatu RAM.

Memoria Mac Pro Memoria 2009

U Mac Pro 2009 hè stata prima di dispensa cù i FB-DIMMS (Fuljetti Buffule Dual In Memoryi) è i so enormi fretelli di calor, chì anu utilizatu in i primi anni di Mac Pros di Intel.

U Mac Pro 2009 utilizeghja u schedariu di RAM invece:

PC3-8500, 1066 MHz, DDR3 ECC SDRAM UDIMMS

Allora, chì cosa significa tuttu?

2010 e 2012 Mac Pro Memory Spec

I Mac Pros in 2010 è 2012 utilizanu dui valutarii varietà di a RAM, secondu di quale hè stallatu u tipu di processatore.

Hè pussibule di utilizà a memoria lenta da PC3-8500 in Mac 6 Prospetti di 6 core è 12-core. U cuntrolliu di memoria di u processatore pò esse rallentisce a rùbbrica di u ritruvimentu per fasi cù a RAM lenta, ma vi riceve u megliu esercitu cum'è cose accurdà cù più rapidamente i processadori cù più rapidu RAM.

Puderete dumandà per chì avete averia ancu di utilizà RAM slower. Se avete più ricunnisciutu unu o più processori da un quad-core à un core di 6, pudete tandu avà da esse a memoria RAM più lenta. Pudete puru cuntinuà aduprà a RAM lenta, ancu avè ricumpendate a ricuperazione à RAM più rapida più prestu pussibule per ottene u più di l'aghjurnamentu di u vostru processatore.

Installendu RAM in 2009, 2010, è Mac Pros 2012

Quandu si tratta di RAM, i Mac, 2009, 2010 è 2012 Macerata sò assai simili. U dischettu di memoria di scacciu è cumu si i slottaggi à cunnette à i canali di memoria di u processatu sò u stessu.

A principal diferenza quan a stallazione RAM hè u processatore. I mudelli di prucessu unicu sò una bande di processatore cù un sumimu fugliale di caccia è un set di 4 slots di memoria (fig 2). I mudelli di prucessu di doppia pruvenenu una bandiera di processatore cù dui foglie di granulori è 8 memory slots (fig 3). I 8 slots di memoria sò raggrupati in gruppi di quattru; ogni gruppu hè vicinu à u so processatore.

Ùn sò memoria slots sò creati ugualmente. I prucessori in a Mac Pro sò cuntenentanu trè stagni di memoria, chì sò stati cunnannati in i so slot di memoria in a configurazione seguenti.

Unicu prucessu di mudellu

Dual-processor model

U slots 3 è 4, è ancu i slot 7 è 8, sparte un canali di memoria. U megliu di memoria si pò uttene à quandu u slot 4 (mudellu di prugrammaturu) o slots 4 è 8 (u mudellu du processatore) ùn sò micca occupati. Per ùn populà u secondu di i schedari in memoria, permetteghjule ogni mòdulu di memoria per cunnette cù u so stessu canzellu di memoria dedicatu.

Se tu decide selzettulà l'ultime slot di memoria, pudete reducisce l'ottima rappurtazioni di memoria, ma solu quandu u memoria in i slots particulari hè accessu.

Memory Limitations

Ufficialmente, Apple hà dichjaratu in u 2009, 2010 è 2012 Mac Pros sostene 16 GB di RAM in i mudelli quad-core è 32 GB di RAM in i versioni di 8 core. Ma questu sustegnu ufficiali hè basatu annantu à a grandezza di i muduli RAM chì eranu dispunibili quannu u Mac Pro 2009 si piglia prima à venda. Cù mòduli di mòdululu chì dispunibule, pudete attualmente a stallà à 48 GB di RAM in u quadru core è à 96 GB di RAM in a versione 8 core.

I mudelli di memoria per i Mac Pro sò dispunibili in 2 GB, 4 GB, 8GB è 16 GB. Se ellu sceglie u modulu di 16 GB, puderete micca populallu i primi trè piazzi di memoria. Inoltre, ùn pudete micca imbulighjà muduli di tuli diffirenti; se ellu sceglie di utilizà 16 mòglete GB, allu vole à esse 16 GB.

Prununzia di Memory Slot Prubilitatu per Unicu Procesador Mac Pro

Prununzia di Memory Slot Pruduttante per Dual-Processor Mac Pro

Avemu chì in i cunfigurazioni supra, i slot 4 è 8 sò l'ultimi à esse pupulati, assicurendu a best performance di memoria generale.

Istruzzioni di Amparazione di Memoria

Memoria Sources

Memoria per Mac Pros hè dispunibule da parechje fonti di terzu. Quelli chì ligami per quì ponu rapprisentanu sulu un pocu di l'adopru dispunibuli, è sò listessi in ordine alfabeticu.

Publicata: 7/16/2013

Updated: 22/07/2015