2009 - 2012 Mac Pro Processor Upgrades

I prucessori più veloce cù più nuclei pò piglià una nova vita in u vostru Mac Pro

Aghjurnà i processadori in una Mac Pro ùn hè micca un capu trivial. Ùn importa micca spessu chì pudete avè intesu chì i novi prucessori pò esse stampati, in a realità, pò esse un prucessu difficili. Questu hè sopratuttu cun u mudellu di u 2009 di u Mac Pro, chì usa prucessori chì ùn anu micca i casi di scatuli di calori. I mudelli di u 2010 è in u 2012 , sò assai più di cunvenzione, è un burocaghju guasciuta deve esse capaci di cumprirà u prucessu.

Prima di decide di vede o avete micca l'aghjurnamentu di i vostri processatori, deve decide esse realizatu una aghjurnamentu, inclusa a chance d'un upgrade erroniche, vale u costu è risicu.

Ci hè parechje parechji prughjetti Mac Proi d'aghjurnamentu chì vi pudete vulerete esse cunchite prima di fà indipindenti à un upgratore di processatore, cum'è una ricuperazione di memoria o l'aghjurnamentu di almacenamentu .

Aduprà Mac Pro Procesador 2009

Pudete aghjurnà i prucessori di Mac Pro 2009, in ogni modu, pudete truvà ùn hè micca praticu di fà. U prublema hè chì i prucessori chì ponu esse utilizati pè ricuperazione simplici ùn sò micca esse venduti novi. Hè pussibule truvà processadori à u mercatu di salvaggiu, in eBay, è in altri posti, ma sò spessu vindutu cum'è o cù assai garanzii limitati, cum'è «stirati da un computer di u travagliu cunnisciutu».

In ogni casu, sò quì sottu ligami per guidate chì detti u prucessu di l'aghjurnamentu:

E duie guidiesi sopratuttu assume chì avete un aghjurnamentu di una versione più velocia di u stessu processatore Quad-Core Nehalem. Cum'è l'accennatu, u prugramore più veloce puderia esse difficili di truvà.

Firmware Hack and 6-Core Westmere

L'altru opzione hè di aghjurnà à un processore 6-core di Westmere, cum'è quelli chì anu utilizatu in i Mac Pros di u 2010. Nurmale, u Mac Pro 2009 ùn hè micca travagliatu cù u 6-core di u processore Westmere, da a limitazione di u firmware EFI inclatu in u Mac Pro 2009.

Ci hè ancu e versioni hackeati di u firmware chì pò esse installatu per attivà supportu per u processore 6-core. Ma dinò di novu, pudite piglià a cura di DIYer; Una installazione di firmware chì si spicca ùn pò darete a vostra Mac Pro à un pisci di pisu assai caru. Questu intrusu hè ancu micca pussutu di travaglià cù i futuri X OS X.

Aduprà, aduprendu i più prublemi di 6 furmazioni in a Mac Pro Macerata in u Mac Pro 2009 vendu u risicu. A prucedura di u MacI Pro EFI hè statu creatu da MacEFIRom, un membru di i fori di Netkas. Assicuratevi di leghje u filu di u foru à u situ di quì. In più di u furmatu di firmware da MacEFIRom, avete da ancu u MacIgnà MacIperatore propiu di l'Apple EFI.

Pudete aghjunghje infurmazione nantu à aduprà l'aghjurnamentu di questu articulu Ars Technica: Firmware hack pò trasfurmà un Mac Pro 2009 in un monstruu di 12 chjucu.

2010 - 2012 Mac Pro Processor Upgrades

Aghjurnate u prugramore in u 2010 - 2012 Mac Pro hè assai più faciule ch'è u mudellu di u 2009, in particulare per i cambiamenti Apple realizatu à u socket di u processatore è i tipi di processatori chì hà sceltu di utilizà. Invece di un assemblea di colazione di u caloru per aduprà u CPU in u soccambale LGA-1366, Apple hà cambiatu à u locu di l'usu LGA, cù u cunversione di cunversione di cunversione à mantene u prucessore in u locu.

Inoltre, i Mac Pro 2012 - 2012 sò mudelli standard di Intel chì includenu un scanners / casu di scienza di calor, a versione di i Mac Pros di u 2009, chì utilizanu processori aperti senza alcuna case o scampi di calori.

Questu significa chì u prucessu di l'aghjurnamentu di u processatore hè pocu cunvintu, altru chì ùn sia disprezzu cù i sumenti chjudii chì sò Apple usa.

Inoltre, hè abbastanza difficultu di truvà processori per a l'aghjurnamentu di e Mac Pros dopu.

I Mac Pros di u 2010 è u 2012 èranu originalmente dispunibili in mudelli di prucessatore unicu chì anu usatu u quadru di core Xeon o processuri 6-core. I mudelli di processatore dual include un paru di processatore quad-core per 8 nuclei crescente, o un paru di processaturi di 6 core per 12 nuclei in tuttu.

L'aghjurnamentu più cumuni hè di sguassà da l'utilizazione di i quad-core à i 6 mudelli di core. Addendu dui (mudelli di prucessu unicu) o quattru (mudelli di processatore duale) prucessori facenu assai sensu, è definiscemente furnisce u bang per u vostru buck. Ricurdate chì tutte tutti i processori pudete utilizà per aghjurnà u 2010 - 2012 Mac Pros facenu usu di iperidice per chì una rimbursione di dui core serà capaci di correrà quattru travaglii di processazione, micca solu di duie.

A prumessa di a tecnulugia di l'aghjurnamentu chì si mantene cun u stessu numaru di prublemi di processatore ùn hè micca un bonu usu di u vostru budgetu.

Sè avete pensendu à passà da un unicu processatore à una cunfigurazione di processatore duale, puderà avientu avirari contru à quessa, perchè ùn hè micca costu efficace. Mentre puderebbe fà, avete bisognu di rimpiazzà a bandita di u proghjettu di a prucessu di u Mac cù una raghja duali. Avete ancu avè da compra di dui prucessori, nimu perchè u unicu processore Xeons ùn hà micca travagliatu in una configurazione duali; Avete bisognu di Xeons apposta per utilizà cù parechje processatore.

Processors for Upgrading Single-Processor 2010 - 2012 Mac Pros

Processori per a Upgrading Dual-Processor 2010 - 2012 Mac Pros

2010 - 2012 Processor Upgrade Guides

U nostru ultimu ligami ùn hè micca di una guidata di l'aghjurnamentu, ma à un serviziu chì avarà da aghjurnà u prugramore per voi.

Mac Pro Upgrade Advice

Hè assai piacevule à aghjurnà i processatori in i Mac Pros di u 2010 è di u 2012 Mac di i mudelli di u 2009. A scumpetta da un quad-core à un 6 core pò esse una manera efficace à ottene un pocu d'anni più da u vostru Mac prima di chì tenete bisognu di cunsiderà sustituì.

Se ùn site micca listessu, o pudete micca avè u tempu o paese à trattà l'avete l'aghjurnamentu, ci sò servizii, cum'è quellu di OWC, chì vi farà esse l'aghjurnamentu per voi. avemu ligatu cù OWC chì u serviziu hè dispunibule per quellu chì puderà riceve UPS, ma hè assai prubabilmente casu chì a vostra buttenda locale di Mac-savvy computer service pò esce da u listessu tipu d'aghjurnamentu per voi.