A Cumpagnia di SUSTITURE SENTORI

A tecnulugia hà cambiatu Cumu si pervinà a realità

I nostri sensi sò una finestra di a nostra rialtà. Sò fundamentali è inevitabbili. Ma ancu a nostra interfaccia più basica cù u mondu hè sottumettabile à l'influenzi di a tecnulugia. Unu di i modi chì a tecnulugia puderà formà a nostra percepzioni hè via a sustituzzioni sensoriale.

Ciò chì hè a SUSTITURE SENTORI?

A sustituzzioni sensitiva hè l'attu di l'usu di a tecnulugia per cunvertisce un stimulu sensu à l'altru. Un esempiu tradiziunale di questu hè Braille. L'letteratura Braille cunverti l'estimuli visuale di stampa in colletti sogni, sensu da u toccu.

Pigliate pocu tempu per u moveru per adattazione per sustituisce un sensu per un altru, ma dopu à u periodu d'aghjurnamentu, u principiu di interpretà l'stimuli usendu l'altru sensu. Parechji cecchi pò leggerete cù braille cù a listessa facilità è sforza quantu chì qualchissia leghje impresa.

U travagliu Chì u Cervellu hè Adattable

Questa flessibilità di u cervu ùn hè micca limitatu à leghja cù u toccu. L'investigatore anu identificatu un corpuscule visuale in u cori dedicatu à vista. Ma in i persichi cecchi, sta region hè utilizata per altri tarei.

Questa adattabilità di a mente permette à i ricerca per spedizione sustituzzioni sensitiva sopra u braille. Hè supraniunzione di forme più sofistichi di sustituzzioni sensoriale, è sò sviluppati.

Eghjugini Modi è Advocates

I sonicelli di Sonic son un esempiu più recente di sustituzzioni sensoriale. Issi vetru utilizate una camera muntata in a linea di vista di l'utilizatori. A càmera cunverta ciò chì l'usu viaghja in u sonu, variendu u pitch è u voluminu nantu à ciò chì vede. Du tempu di adattà, sta tecnulugia pò repose un sensu di vista à l'utilizatore.

Neil Harbisson, sustiniennu di sta tech, hà avutu una antenna impresa permanente à u so cranu. L'antenna torna u culore in u sonu. Harbisson, chì hè culore, informa chì dopu à qualchì tempu cù l'antenna, cumencia à percive i culori. Ancu iniziò à sognu in u culore quale prima ùn pudia micca. A so decisione di riparà a antenna per u so cranu havi addivatu publicità com'è avutu per i cyborgi in a societa.

Un antru sustincu di a sustituzzioni sensoriale hè David Eagleman. Un investigatore di Baylor University, Dr. Eagleman hà sviluppatu un colpo cù una seria di muturi vibratori. U culito pò traduce assai prudutti diffirenti di l'input sensoriale in mudelli di vibrazione in u back Una prova prima pruvò una persona prufonda persone per avè perciutu parlà parolle dopu à 4 sessi cù u vestitu.

Creazione di sensichi novi

Una applicazione applicativa interessanti di questu chjave hè chì si pò stende oltre u sensu tradiziunale. Avemu percepenu solu una finita fina di l'infurmazioni chì ci sò dispunibbili per a parte di a nostra rialtà. Per esempiu, u colpu pò vincere cù sensori chì offeranu perception in altri modalità, fora di l'audizione, cum'è a vista. Puderia permettà à l'usu di "vedà" allora a luci visibili, à l'infrared, ultraviolet o radius.

In fattu, u Dr. Eagleman hà avutu l'idea di perceive Things beyond what we understand like reality. Un spirimintu era u vestitu prisentà l'utilizatore cù l'infurmazione tettiscale nantu à u statu di u mercatu. Questu hà permessu di l'utilizatori à avè pussutu perceive u sistema ecunomicu cum'è s'ellu era un altru sensu, cum'è vista. U cliente era dumandatu da piglià e decisioni di transazzione nantu à a so manera chì sentenu. U labirintu di u Dr. Eagleman hà sempre a determinazione si un umanu pò sviluppà un "sensu" intuittivu di u borsu.

Tech Will Shape Nostru Understanding di a Reality

A capacità di percizià sistemi cum'è u borsu hè un tema di ricerca iniziale. Ma, se u moveru pò adattà per pervece a vista o so via u toccu, ùn pò esse micca fine à a so capacità di percive e cose cumplate. Quandu u mo mover s'acquimatizza à avè perciutu à u mercatu sanu, puderia attu stintivamenti. Questa puderia permette à l'utilizatori decisioni cummerciale per mezu di u livellu di cuscenza consciente. Eagleman chjameghja questu un "novu capu" chì riceve l'ingaghjaturu sopra à i 5 sensi tradiziunali.

Questu pare avanti di a realità, ma a tecnulugia di fà per fà sta succorsu esiste digià. L'idea hè cumplicata, ma i principii sò pruvucatu sante da a creazione di Braille.

A tecnulugia diventerà una cullizzioni di u mondu è a nostra menti. Figlià a nostra percepzione sana di u mondu, facendu i cosi invisibuli in a nostra rialità visibili.