A Definizione di Verbose Output

Parechji manoli di Linux hannu un minus v (-v) switch. Se vi vede à e pagine manipule di sti ordini, dichjarà "-v - output verbose".

Se visitate Dictionary.com vi vede chì a parola verbale genera a seguente output:

Essentially verbose in termini Linux hè infurmazione di più infurmazione è u termu wordy utilitatu prima sopratuttu sia up.

Ogni difinizzioni di a parola veramente nantu à a stessa pagina di dictionary.com hè a siguenti:

Mi piacemu cù a definizione di u dizionariu urbanu:

Verbosità hè a capacità, limitata in a populazione generale, per utilizà e parolle chì pò esse arcaichi, longu, è in a lingua inglese sò più spessu chì micca basati in latinu. Cume spessu, i frasi usati in un modu tali sinònimanu cù molti più succinct. In più di u vocabulariu espansione utilisatu, a prosa chì hè cunsiderata "spusarà" spessu spessu prublemi paròtesi in freccia pocu, chì puderanu esse truvatu in i revue scientifichi o libri universitari. Ancu s'ellu ci hè accettatu in cuntrattu militari per a so capacità di spiegà, in grandu dettu, cuncetti ch'elli pareanu abbastanti cumplicati à a lacrire media, u overuse di verbosità eccessiva spessu causerà parunu vulcanichi, soprattuttu di quelli chì pò esse affettati da u disordine neurologicu chjamatu Attenti Défjus Disorder (ADD), per perdisce l'interesse di i cuncetti in esse spiegati, è cusì u sapienti chì puderanu acquistà si sia perde. A moderazione, dunque, hè a chjave per l'usanza di verbosità.

Ci hè un sensu d'ironia chì a definizione da u dizzu urbanu per u termu verbose hè in questu incredibbilmente verbale in natura.

Dopu avè lettu tutte quelli difinizzioni quì hè a mo definizione di u termu intricatu quandu s'utilice in Linux: Provene più informazioni

Esempii di cumandamenti Pruvenente di Verbose Output

L'usu di lspci in Linux hè utilizatu per ritruvà una lista di tutti i dispositi PCI in u vostru urdinatore. A salute per l'ordine di spacer hè digià bella infurmata, ma pudete utilizà l'intermuscenza "-v" incù lspci per ottene even more output è va più indù, avè un "-vv" è ancu "-vvv" cambia per esse veramente verbose pruduzzioni.

Un esemplariu simplice hè u cumandamentu ps chì torna una lista di prucessi.

ps -e

U cumandante quì liste ogni prucessu di u sistema è a pruduzzioni da u cumandimu hè dinò:

U cumporatu ps can also be associated with the minus v (-v) switch that shows output verbose.

ps -ev

U cumandante quì sottu sempre mostra ogni prucessu ma avà vi vede e seguenti culonnii:

In generale, voi solu avè usatu un scambiu intrevu si ci hè infurmazione extra chì avete bisognu di vede è ùn deve esse micca usatu per ogni cumandamentu chì utilizate. Inoltre micca tutti i cumandamenti anu una opzione per vede una prughjettiva sana.

A ragiunazione di ùn viaghja micca esse veramente esplicita hè chì attente hè prutunà l'ordine per esse micca qualcosa chì vulete usà scritte inside, salvu ùn avete bisognu d'infurmazioni extra.

Quandu si aghjurnava FTP aghjuntu hè un cumandariu in u so dirittu è hè utilizzatu per sceglie l'infurmazioni extra in o fora di sicondu u settinge chì vulete utilizà.

Resumen

Puderia esse dichjaratu chì sta pagina hè aggrancata in furnisce a so definizione di a parola verbale.

Speremu ancu chì hà aiutu per capu perchè vo avete aduprà l'usu chì spusarà u minus v (-v) cambià quandu utilizate l'ordine Linux.