Aduprà a Funzione di a Funzione di VNC Remote Desktop in Linux

Mandati, Sintaxina è Esempii

Questu articulu descrizanu a manera di crià è utilizà sessioni di scrittura tutale in Linux cù VNC (Computational Network Network). VNC hè un sistema di visualizazione remota chì vi permette di inizià una cunvenzione di scrittore nantu à una sola machine è accede à l'altru ordinatore per una cunnessione Internet . Pudete configurà stampate persistenti chì si manteneva mentre spiecava, perchè pò cuntinuà aduprà oghje in quandu partite da quandu tornanu.

Questu hè utile per esempiu quandu vulete travaglià nantu à u listessu "cunnessione" di e diverse situazioni, è pò esse usatu per eseguisce un ambiente di scrittore nantu à un servitore chì ùn avete micca accessu fisicu o ùn hè micca un terminal cunnisciutu (monitor et keyboard). Tutti questi bisognu hè una cunnessione di rete.

Cumu si face? Avete bisognu di stallà "nvcserver" in u servitore màssiu (s'ellu ùn hè micca installatu) è "nvcviewer" è client machine (vede realVNC per una versione popularu u software VNC). Per esse di prublemi à u corpu , hè una bona idea di utilizà a caghesa ssh à securità à cunnette da a vostra machine "visor" à u servitore nantu à quale vulete curre a sessione di scrittura. U pianu di PuTTY hè forti per questu scopu.

Allora u primu passu hè di inizià una ssh chì utilizate per esempiu PuTTY. Allora pudete in entre in u server è intrì:

vncserver New server1.org1.com:6 "(juser) 'u scrittore hè server1.org1.com.6

Prima di esse "vncserver" avete stabilitu l'iniziu file "xstartup" in u ".vnc", chì deve esse creatu in u vostru dirittu di casa. Stu schedariu cuntene i cumandamenti di inizializazione, cum'è questu

# Executa cumune cumune xstartup [-x / etc / vnc / xstartup] && exec / etc / vnc / xstartup # Load .Xresources file [-r $ HOME / .Xresources] && xrdb $ HOME /. Resource # Executa vncconfig helper per attivate i trasferimenti di u parchetu di u vncconfig di-desktop -iconic & # Launch a GNOME desktop exec gnome-session &

Avà hè un "scrittore" chì esercitu nantu à u servente chì aspetta à esse indicatu nantu à u vostru urdinatore locale. Cumu pudete cunnetta? Se installate u software realvNC o scaricate un visor VNC vous run this viewer è inserisce u servore è u numaru di visualizazioni com illustrate in questu esempiu:

server1.org1.com:6

U software di u visorlu dumandassi u duminiu per a password. U primu tempu si usa VNC nantu à stu servitore intria una nova password, chì sarà guardata in a carta .vnc. A password hè di cunnessione di VNC è micca nunda di u vostru contu di utente nantu à u servitore. Dopu un periudu di inattività, pudete esse dumandatu per scrivite u vostru password di a contu à l'autorizà l'accessu di u servitore.

Quandu a chjave hè accettata a finestra di a scrittura hè appughjatu cù tutti l'elementi di l'interfaccia gràfica di l'usu chjave. Pudete scunnià da u scrittore cugliera di a finestra di l'escriptori.

Puderete finalizà u prucessu di u servitore VNC (u "scrittore") indrintendu u cumandimu cumandante in una finestra di cunghjettu in u servitore:

vncserver -kill:

Per esempiu:

vncserver -kill: 6 geometrie d'exportation = 1920x1058

Induve "1920" riprisenta u largu desitatu è "1058" l'altitudine scelta di a finestra di l'escriptori. Hè megliu di fà cù a risolviera propiu di a vostra schernu.

Vede MobaXterm per un alternativu fàvule d'utilizate l'articulu rematu remotu