Aduprà mod_rewrite per riorientazione u vostru Situ Situ

Htaccess, mod_rewrite è Apache

Pianu di pagina web. Hè un fattu di u sviluppu web. E se sì smart, utilizate 301 rende redirects per impediscenu a putenza di ligame. Ma chì si movi u web? Pudete passà per scrivevi maneci una redirecte per ogni fugliale annantu à u situ. Ma puderia piglià assai tempu. Per furtimenti, hè pussibule utilizà htaccess è mod_rewrite per riorientazione un site sanu sanu cù qualchi line di codice.

Aduprà Mod_rewrite Redirect Your Site

  1. In a radice di u vostru servitore Web, edità o cree un nuevo. Htaccess file cù un editore di testu.
  2. Aggiate a ligna: RewriteEngine ON
  3. L'aghjunghje: RewriteRule ^ (. *) $ Http://newdomain.com/$1 [R = 301, L]

Questa linea pigliarà ogni file dumandatu à u vostru vechju duminiu è aghjunghje (cù u stessu filename) à l'URL di u vostru novu duminiu. Per esempiu, http://www.olddomain.com/filename hè ridirette à http://www.newdomain.com/filename. A R = 301 rende u servitore chì u redirect è permanente.

Questa solu suluzione hè perfetta si avete pigliatu u vostru situ sanu è u traspuso, intacta, à un novu duminiu. Ma chì ùn hè micca succorsu assai spessu. Un scopu più cumuni hè chì u vostru novu duminiu hà novi scritti è direttori. Ma ùn vulete micca perchè i clienti chì si ricordanu di u vechju duminiu è i schedari. Cusì, deve stabbilì u vostru mod_rewrite per riavvià tutti i vechji schedari à u novu duminiu:

RewriteRule ^. * $ Http://newdomain.com/ [R = 301, L]

Cum'è a regula anterior, a R = 301 faci un 301 redireccione. E l'L rende à u servitore chì questu hè l'ultima regula.

Una volta avete stabilitu a vostra regula di scrivite in u schedariu htaccess, u vostru novu situ web riceve tutti i viaghji da l'urighjinale URL.