Aghjunghje à categurizà Tipi tipi muderne

U Stile di u ghjornu in u 19 Secolo

In tipografia , Moderna (aka Didone è Neoclassical) hè una tipulazione di tipografia chì si sviluppau à a fini di u seculu XVIII è seguitanu à aduprate per mezu di u XIX seculu. Hè un spartimentu radicali di a tipografia di u tempu.

Caratteristiche di Modedni Moderna

Chjode cù un upsu verticali, u cuntrastu cuntrastu cuntrastu cù i chjuchefte è ghjinocchiu è i soffidi planiche , di i fugliali di classificazione moderni sò più diffiuli di leghje ciò chì chjaru di stile prubbliche è più tardi sviluppati per u testu. In ogni casu, sò più distintivii ca i funziunamentu di transitu chì l'ancevanu.

Arcuni variazzioni sussurvuti di i funti muderni includi u serifu chjapu cun vigilia, serifs square (cungiunata cunzidiratu una classificazione separata) è l'articulu Clarendon relatatu cù menu cuntrasttu è forma suave, arrotta. Un stile di slab serif, u Fat Faces, pò esse chjamatu di Didone (o Moderno) in steroidi cù pinzellanti fatteddi chì facenu i lochi, di serifs di hairline, parevani più findi è più stremati. Stiletti di Bold, Ultra o Poster di certi fonts Moderni push them over in a categurìa di Fat Face Slab Serif.

Uss for Modern Fonts

I Tipi Moderni sò impressionanti per l'utilizazione cum'è tituli o tituli. Spessu si sò travagliani bè in logos. Quand'elli ùn sò micca bè chì sò in corpu di corpu. E letteri moderni sò difficiuli per leghje à e tene chjude è i so picculi fini pò sputanu. L'altru locu per esse micca di i funziunalità muderni hè u tipu inviatu in un prughjettu stampatu. Perchè a tinta annantu à u paper spreadsi pocu, i maniche assai finici di i funti Modeddi pò cumpiendu è si pèrdite in una zona di tipu invirtiata.

Esempiu mudellu Modernu

Fonni cunnisciuti di a classificazione Moderna sò include:

U nomu di classificazione "Didone" hè una amalgamazione di i nomi di e dui tipichi funziunalivi più distintivi in ​​usu di l'epoca: Didot è Bodoni.