Serif Definizione

Tipi di serif sò populari in i ghjurnali è i libri

In tipografia, un serif hè u picculu travagliu extra addistatu à a fine di i trappuli vertichi è horizontali di quarchi lettera. Certi serifs sò sutili è l'altri è pronunziati è ovvi. In certi casi, l'aiuti di serif in a leghjibilità di una tipu. U term «serif fonts» si riferisce à qualsiasi modalità di tipu chì ha serif. (Fonti senza serifs sò chjamati sans-serif font). Serif sò assai populari è sò stati accunsentutu per parechji anni. Times Roman hè un esempiu di una fontana serif.

Usi per Serif Fonts

Fonti cù serifs sò particularmente utili per grandi blocchi di testu. I sirifs facenu facilissimu per l'ochju per viaghjà di travaglià u testu. Ci sò parechji frasi serif sò bellucciamente disinfettati è aghjunghjenu un toccu distinti induve anu utilizatu. A maiò parte di i libri, di ghjurnali è di magazines anu utilizatu serif per l'legibile.

Serif ùn sò micca utuli per disinni web, particularmente quan sò usati in tene. Perchè a risoluzione di scatula di arcuni monitori di l'informatica hè bassa, i seri serifs pò pèrdite o fuzzy, chì face u testu difficultà di leghje. Molti disinfestaturi web prefirem di fontini sans-serif per una vita simplici è moderna è informativa.

Serifa Custruzzione

E forme di serifs varanu, ma sò scritti generalmente com'è:

Li sirivi di Hairline sò assai più finosu ch'è i trappi principali. Serifi di chjappi o chjappi sò grossi di serifs di hairline è pò ancu esse un pesu più pesu ch'è u travagliu primariu. Zece serif sò triangulati in forma.

Serpi sò oghje entre parche o unrefety. A parò hè un cunghjettu entre u biccheri di una lettera è a so serif. I serifs entretiati sò una transicione curva entre a serif è a traccia principali. Unspirati serifs anu attaccati direttamenti à i trappi di a letterformu, quarchi in modu abruptamentu o in anguli right. Doppiu issi divisioni, i serifi si poni esse toni, inturnuati, curnutu, apuntati o una forma hibrida.

Classificazioni di Serif Fonts

Freni serif classificate sò trà i fonti più affidativi è belli. Fonti in ogni classificazione (cù l'eccezzioni di fontali informale o novità) compicanu e caractères similari, cumprese a forma o l'aspettu di i so serifs. Pò esse categurizzati bè per categorizing as follows:

Mudernu serif I fonts date à u tardu XVIII. Ci hè una differenza noteviliata tra u grassi è finti di i carti. Esempii include:

Fountains di stile antica sò i tipuli serif originali. Arcuni data di prima di a mità di u XVIII seculu. Tipi di novità mudelannusi nantu di sti fonts urigginali sò dinò chjamati fonte di stile antica. Esempii include:

U sviluppu tipicu di data di u mezu di u 18e seculu, quandu i tecnulugii stampati di stampa facenu pussibule riproduce fine puericoli. Certi di e fugliali chì anu da sta perfetta include:

I fontini Slab Serif sò facilmente identificati da i so serifs usualmente gruux, quadrate è rectanguli. E sò inturniati oghji è sò disinati per attentate l'attinzioni, ùn esse micca usatu in vasti còdici stampate.

Ùnsugetti rifuggiati urigine di u cartulare nurmali anticu o grecu. Sò ricunnisciuti da a so ornate apparenza. Useful in certificati o cumprate cunfrunti iniziali, i fontenuschi ùn sò micca fàciule di leghje è ùn deve micca esse in tutti i tappi. Ùn sò sugetti fonticulate:

A letteratura informali o novità serif accettanu l'attinzioni è sò megliu utilizatu sparingly combined with another font that pò facilmente legibile. Parechji tipoli sò diverse. Invoca un clima, u tempu, l'emozioni o l'occasioni speciali. Esempii include: