Apple Mac OS X vs. Windows XP Comparative di Performance

01 di 09

Introduzzioni è Realizzate

Windows XP in un Mac basatu Intel. © Mark Kyrnin

Introduzione

L'annu l'annu Apple anu avvintatu ch'elli aviani da cambià da utilizà u hardware di PowerPC d'IBM à i processuri Intel. Hè cose assai spiranza chì e persone chì volenu eseguisce u sistema operatore Windows è Mac di una sola plataforma. À a liberazione, sti sperienze sò stati rapidamente scunfeddi da a realizazione chì i installatori di Microsoft ùn site micca travagliatu.

Eventualmente hè statu furmatu un cuncorsu per custruisce un premiu per a prima persona per truvà un modu reproducible per installà Windows XP in Mac. Stu sfidau fù cumplittatu è i risultati eranu publicati à u cuncorsu in Prughjettu in OnMac.net. Questa ora dispunibule, hè pussibule cumparà e dui sistemi operativi uni l'altri.

Windows XP in Mac

Questu articulu ùn viaghja cun u dettu riguardu à u modu di ottene u sistema operatore Windows installatu nantu à una computadora Mac basatu di l'Intel. Quelli chì anu à circà l'infurmazioni avè visitatu u "CUNZU" FAQs truvatu nantu à u situ Web OnMac.net. Dopu avè dicu, fate qualcuno di rigali nantu à u prucessu è parechji cose chì l'utenti anu bisognu.

Prima, u prucessu detallatu sanu solu un sistema di dual boot. Ùn hè pussibile rimbressà u Mac OS X solu è solu instalà Windows XP à u sistema di u computer. Questu hè ancu esse investigatu da a cumunità. Siconda, i cunduttori per u hardware sò assai felicite cù l'altri venditori di hardware. Installate l'elle pò esse sbagliatu. Arcuni elementi ùn anu mancu avè rivoluzionariu sempre.

Ferramenta è Software

02 di 09

Ferramenta è Software

Hardware

Per u scopu di stu articulu, Mac Mini basatu di l'Intel hè statu sceltu per paragunà i sistemi operativi Windows XP è Mac OS X. U mutivu primariu per a Mac Mini era chì hà u megliu assistente di u cuntattu di u centru di i sistemi dispunibili Intel basati. U sistema hè stata adupratu per e spezii di u sistema integrale da u situ web Apple è sò dinò:

Software

U prugrammu hè una parte impurtante di questa cumpaggenza cumpreta. I dui sistemi operatori utilizati in a cumparazione sò Windows XP Professional cù Service Pack 2 è a versione Mac OS X di Intel 10.4.5. Anu stati stati installati cù i metudi dettagliati da l'infurmazioni offruti da u situ web OnMac.net.

Per u scopu di paragunarii i duie sistemi operativi, parechje cumpagnie di basa di computing chì i normi ùn anu realizatu esse scelte. Cumplementu, a funzione era di truvà u prugrammu chì puderebbenu esegumente nantu à i sistemi operatori chì eranu comparable. Questa era una misura difficili cum'è qualchissia pò esse compilatu per i dui e plataformi, ma assai sò solu scritte per un o l'altru. In casu cumu queste, sò dui appiegazione cù funzioni similà.

Apps Universale è Sistemi d'archivi

03 di 09

Appenazioni Universale è Sistemi d'archivi

Applicazioni universali

Unu di i prublemi cù u cambià da l'architettura PowerPC RISC à Intel hà significatu chì l'appricazioni seranu da riloghji. Per aiutà à accelerà u prucessu di transizione, Apple hà sviluppatu Rosetta. Questa hè una appricazzioni chì si detti dentro di u sistema operattivu OS X è traducisce dinamica u codice da u più viejo software PowerPC per run under the Intel hardware. Appinzìli novi chì si svolgenu nativamente sottu u OS sò chjamati Appuntamenti Universali.

Mentre chì stu sistema ùn sianu funziunanti, hè una perdita di rendiment in l'utilizazione di applicazioni Non-Universal. Apple note chì i schedari chì currinu sutta Rosetta nantu à Mac basatu di l'Intel sò state più veloce da i più viechi sistemi PowerPC. Ùn si ponu dì chì quantu prestazioni hè persa per esse sottu Rosetta compare cun un programa Universale. Siccomu ùn tutti l'applicazioni ùn sò micca purtatu à a nova plataforma, alcune di e mio testi anu avutu esse fattu cù programmi non universali. Puderaghju dettu quandu quandu aghju utilizatu tali programmi in i pruvedimenti individuali.

Archive System

Mentre i prucessi anu usatu u stessu hardware, l'applicazioni software sò assai diffirenti. Una di questi diffirenza chì ponu influenza u prugettu di u discu duru hè u sistema di archiu chì ogni unu di i sistemi operativi utilizate. U Windows XP utilisce NTFS mentre Mac OS X utilice HPFS +. Ogni chjappu di sti sistemi d'archivi mannanu infurmazioni in manere diffirenti Allora, ancu cù applicazioni similari, l'accessu di dati puderia causà fluttuazioni in u spettaculu.

Prughjettu Sistema di Archive

04 di 09

Prughjettu Sistema di Archive

Win XP è Mac OS X File Copy Test. © Mark Kyrnin

Prughjettu Sistema di Archive

Cù avè l'idea chì ogni voddichu usa un sistema di schedariu diffirenti, scrivu una prova simplice per u spaziu di u sistema di archive puderia aiutu à definisce cusì chì questu puderia influenze altre teste. A prova implica aduprà i funzioni nativu di u sistema di u sistema operatore per selezziunate i schedarii da un maggio remoto, copiattu à u mutuu locu è u tempu quantu devendenu. Perchè questu funziunalità funnamintali di i sistemi operativi, ùn ci hè nimu l'emulazione nantu à u Mac.

Test Steps

  1. Attach 250GB USB 2.0 hard drive à Mac Mini
  2. Sceglione u guidanu chì cuntene 8000 file (9.5GB) in parechje direttori
  3. Copia un guidatu seleccionatu nantu à a particione nativa duru dura
  4. Cuminciatu di principiu di copia per cumprità

Risultati

I risultati di sta prova amparanu chì u sistema di schedariu di u NTFS di Windows hè appughjatu à a funzione basica di scrivientu di dati à u hard drive, cumparatu cù u sistema di u Macfutu HPFS +. Questu hè probatu deveru per u fattu chì u sistema di schedariu NTFS ùn hà micca tante parechji funziunalità cum'è u sistema HPFS +. Di sicuru, dinò era ancu una prova chì anu più datu più ca un usu nurmale chì hà trattatu a so volta.

Aduprà, l'utilizatori devanu esse cunservazione chì i cumerci di u discu duru pò esse più lento à u sistema di scrittori Mac OS X cumparatu cù u sistema di schedariu nativu Windows. U fattu chì a Mac Mini utilice un impurtante scrivetu di notebook significa ancu chì u performance serà più lento chì a maiò parte di i sistemi di l'informatica.

Archive File Test

05 di 09

Prucessu Archive Archive

Win XP è Mac OS X File Archive Test. © Mark Kyrnin

Archive File Test

In questu ghjornu è età, l'utilizatori cullettinu una grande quantità di dati à i so cumputer. I schedarii di l'audio, i fotografia è a musica pò mancà l'espai. A risposta di sta dati hè una cosa chì assai di noi avemu da fà. Questu hè ancu una bona prova di u sistema di archiu cum'è ancu per l'esercitu di u processatore in compacchette di dati in un archiviu.

Questa prova hè stata fattu di u schedariu di archiviu di RAR 3.51 quand esisti per u Windows XP è Mac OS X è pò esse diretta da una linea di cumanda per evità l'interfaccia gràfica. L'applicazione RAR ùn hè micca una applicazione Universale è si ghjucanu cum'è l'emulazione di Rosetta.

Test Steps

  1. A finestra apertu o cumanda
  2. Aduprà l'ordine RAR per selezziunate è compress 3.5GB di data in un archiviu unicu archivu
  3. Prucessu di tempu finu à cumpiimentu

Risultati

Basatu nantu à i risultati sò quì, u prucessu sottu u sistema operatore Windows hè di circa 25% più rapidu da a stessa tarea sottu Mac OS X. Mentre l'apparenza di raru hè ghjocatu cum'è Rosetta, u rendiment rolu di questu hè probabilmente chjucu più chjuca chì a diffarenza in i sistemi di archive. Dopu tuttu, u testu di prevenzione di l'eseguenza di l'archiviu dimostra un 25% di a diffarenza di u 25% in quandu anu scrittu dati à l'impresa

Test Audio Conversion

06 di 09

Test Audio Conversion

Win XP è Mac OS X iTunes Audio Test. © Mark Kyrnin

Test Audio Conversion

Cù a popularità di l'iPod è l'audio digitale nantu à l'ordinateur, eseguisce una prova d'una soluzione di l'audio hè una scelta lòggica. Di sicuru, Apple pruduce l'applicazione iTunes per u Windows XP è nativamente per u novu Intel Mac OS X cum'è applicazione Universale. Questu fa cunduce l'applicazione perfetta per sta prova.

Perchè l'impurtazione audio à l'informazione hè limitata à a rapidità di u discu otticu, decisu di pruvà a rapidità di i programmi da cunverta un file WAV di 22 minuti chì era impurtatu importatu di un CD à u formatu di l'AAC. Questu puderia dà una indicazione più bona di cumu l'applicazioni cumandenu cù u sistema di u pruggillatore è di u schedariu.

Test Steps

  1. Sottunate iTunes Preferences, sceglite u format AAC per impurtante
  2. Select WAV file in iTunes Library
  3. Select "Covert Selection to AAC" from the right menu in menu
  4. Prucessu di tempu per cumprità

Risultati

A diversità di e teste di u sistema di archive, sta prova ammenta chì i programmi di Windows XP è Mac OS X sò ancu in peddi. A quantità di questu pò esse attribuita à u fattu chì Apple hà scrittu u codice per l'appiecu è compilatu nativamente per utilizà a hardware Intel di manera sìmulu independentemente di u sistema operatore Windows o Mac OS X.

Prufilu Spagnolu di Editatu

07 di 09

Prufilu Spagnolu di Editatu

Windows XP è Mac OS X Graphic Edit Test. © Mark Kyrnin

Prufilu Spagnolu di Editatu

Per queste teste aghju utilizatu u GIMP (GNU Image Manipulation Programme) a versione 2.2.10 chì hè dispunibili per i sistemi operativi. Ùn hè micca una applicazione Universale per Mac è corre cù Rosetta. Inoltre, aghju scaricatu un scrittore pupulari chjamatu scantu d'urdinu à purificazione di fotografia. Questu, cù u scrittore artìsticu novu Photo di u schedariu GIMP, anu utilizatu nantu à una sola fotografia digitale di 5 megapíxeles per paragunà.

Test Steps

  1. Open file in GIMP
  2. Select Alchemy | Warp-Sharp da u Menu Script-Fu
  3. Aggiungereu aiutu per utilizà a scelta predeterminata
  4. Scriptu di u tempu per cumprità
  5. Select Décor | Foto antigua da u Script-Fu Menu
  6. Aggiungereu aiutu per utilizà a scelta predeterminata
  7. Scriptu di u tempu per cumprità

Risultati

Warp-Sharp Script

Old Photo Script

In sta prova, vemu un 22% è u 30% di rendimentu più veloce da l'applicazione eseguita in Windows XP nantu à Mac OS X. Cumu l'appiecu ùn usa micca u discu duru durante tutte stu prucessu, a difettazione di u spaziu hè prublemente attribuita à a fattu chì u còdice deve esse traduttu per Rosetta.

Prughjettu di Editatu Video di Video

08 di 09

Prughjettu di Editatu Video di Video

Windows XP è Mac OS X Test di Video Digitale. © Mark Kyrnin

Prughjettu di Editatu Video di Video

Ùn hè statu capace di truvà un prugrammu chì hè scrittu per u Windows XP è Mac OS X per sta prova. In u risultatu, aghju sceltu duie applicazioni chì anu funziunate assai simili chì puderanu cunverte u schedariu AVI da una camcorder DV in un DVD di autoplay. Per Windows, aghju seleziunatu l'appena di Nero 7 mentre u programa di iDVD 6 hè stata utilizata pè Mac OS X. iDVD hè una applicazione Universale scritta da Apple è ùn usa micca l'emulazione Rosetta.

Test Steps

iDVD 6 Passi

  1. Open iDVD 6
  2. Apertu "U Passiu da u filmu di filmu"
  3. Select File
  4. Un tempu finu à u DVD hè creatu

Nero 7 Passi

  1. Open Nero StartSmart
  2. Select DVD Video | Foto e Video | Scaricate u vostru DVD-Video
  3. Add file à u prugettu
  4. Select Next
  5. Select "Ùn create micca un menù"
  6. Select Next
  7. Select Next
  8. Select Burn
  9. Un tempu finu à u DVD hè creatu

Risultati

In questu casu, a cunversione di u video da u DV di u DVD hè 34% più veloce sottu Nero 7 in Windows XP da iDVD 6 in Mac OS X. Avà ùn si trovani diversi programmi chì utilizanu un codice diffecimentu è i risultati eranu esprime esse sfarenti. A principal diferenza in u performance hè probabbilmente u risultatu di u funziunamentu di u sistema di archive. Sempri, cù tutte e passe per fà sta cunversione in Nero paragunatu à iDVD, u prublema Apple hè più faciule simplu per u cunsumadore.

Conclusioni

09 di 09

Conclusioni

Basatu nantu à e teste è u risultatu, pare chì u sistema operatore Windows XP hè veramente un megliurore interessante quantu à vultà à esse l'applicazioni cumparati à u sistema operativo Mac OS X. Stu spaziu di cumpurtamentu pò esse da più di u 34% di più in più in dui applicazioni similari. Dopu avè dicu chì ci sò parechje caveati chì vogliu aprite.

Prima è primu postu hè u fattu chì assai di l'appruvisioni in questa prova anu curritte sottu l'emulazione di Rosetta per a mancanza d'applicazioni universali. Quandu una applicazione universale cum'è iTunes si usa ùn ci hè nudda differenza di rendiment. Questu significa chì u spaziu di cumpitenzi serà probatu dettu entre i dui sistemi operatori cum'è più applicazioni sò portati à i binaries Universali. Per via di questu, aghjustu à rivisite sta prova in circa 6 mesi o quandu chì quandu parechji di l'appiechi sò stati cunvertischi per vede quale esisti a diffarenza di effettu.

Sicunna, ci hè a diffirenza in i sistemi operatori è a usabilidad. Mentre chì Windows hè realizatu megliu in parechje di e teste, l'altitudine di testu è menuse chì l'utilizatore avete bisognu à rializà a so cumpagnia hè assai più faciule in Mac OS X in compara cù l'interfaccia di Windows XP. Chistu pò fà a dimustrazione di realizazione insignava à quelli chì ùn ponu micca esse cumprendi cumu utilizà l'appliaggi.

Infine, u prucessu di stallà Windows XP à una Mac ùn hè micca un prucessu simplice è ùn hè micca cunsigliatu per quellu chì ùn sò micca perfetti in l'ordinateur.