Basic Laws Circuit

A capiscitura di e regule fundamentale hè criticu per qualsiasi designu un circuitu, l'elettronica o un sistema elettricu.

I Circuit Basic Laws

I lezii basi di i circudi elettriichi fighjà annantu à un pocu di paràmetri di circuit circuit, tensione, currente, forza è resistenza, è definite cumu si sò interrelati. A diversità di certe rinuenti di e relazioni e cumpurtamentu cumpricatu più compleziu, questa fundamenti sò usati in una basa normale, se no di u ghjornu, per quellu chì travaglia cù l'elettronica. Questa lege hè stata scuperta per Georg Ohm è Gustav Kirchhoff è sò cunnisciuti da lege d'Ohms è e lege di Kirchhoff.

A lege Ohms

A lege di Ohms hè a rilazioni trà volta, currente è resistenza in un circuitu è ​​hè a formula più cumuna (è più simplice) fugliale in l'elettronica. A lege di Ohms dici chì u veru currente da una resistenza hè uguali à a tensione in a resistenza divisa da a resistenza (I = V / R). A lege di Ohms pò esse scritta in parechje manere, tutti chì sò cumunamenti usati. Per esempiu - U voltimentu hè uguali à a currente chì guverna per una resistenza volte e so resistenza (V = RI) è a resistenza hè uguali à a tensione in una resistenza dividita da u currente chì guverna da ellu (R = V / R). A lege di Ohms hè ancu utile à a determinazione di a quantità di putenza chì un circuitu utilizeghja, postu chì l'attrachju d'un circuitu hè uguali à a currente chì guverna da a volta di a volta (P = IV). A lege di l'Ohms pò esse usata per determinà l'attrachju d'un circuitu in quantu chì dui di variàbili in a lege di l'ohms sò cunnisciutu da u circuitu.

A furmazione di a cumpagnia di Ohms hè un uttellu assai putente in l'elettronica, in particulare da chì i circuiti più grande pò esse simplificati, ma in Ohms hè infurmatu in tuttu u nivellu di u circuit design è l'elettronica. Una di l'applicazioni basiunale di a lege di l'Ohms è a relazione di u putere hè di scunnicà quantu putere è dissipate cum'è calore in un cumpunente. Sapemu questu hè criticu chì u componente di dimensione puntuale cù a qualità propiu di uputtu hè sceltu per l'appiecu. Per esempiu, quandu selezziunate una resistenza di 50 ghjunghje à a superficia di monte chì venerà 5 volti in u circondu normale, sapendu chì hà bisognu di dissipate (P = IV => P = (V / R) * V => P = (5volts ^ 2) / 50ohms) = 5 watti) ½ a watt quan vega 5 volti significa chì a resistore cù un potenza ancu più grande di 0.5 wattucci d'esse usatu. Sapendu l'infurmazione di u putere di i cumpunenti in un sistema permette à sapete se qualchì prublemi termale o rinfrescenu pò esse dumandatu u dicta a dimensione di u fornimentu d'energia di u sistema.

Circhuff Circuit Laws Kirchhoff

A lege cumminanti di Ohms in un sistema completo hè a liggi di Circhhoff. A Llezione currente di Kirchhoff segui u principiu di a cunsirvazioni di l'energia è dichjara chì a sunta tutali di tutti i currenti currenti in un node (o puntu) in un circuitu hè uguali à a summa di u currente fora da u node. Un esemplariu simplicatu di a lege currente di Kirchhoff hè un cumbugliu d'energia è resistive cù diversi resistors in parallelu. Unu di i codici di u circudu hè quandu tutti i resistors cunnette à u fornimentu di forza. À questu node, u supplyu di energia hè furnisce u corpu in u node è u currentu chì hè furnitu hè spargugliatu trà e resistenza è sviluppau da quellu node è in a resistenza.

A lege di Vente di Kirchhoff segue ancu u principiu di a cunsirvazioni di l'energia è dichjara chì a summa di tutte e volta in un loop completu di un circuitu devendere cero. Espansione l'esempiu previu di un suminatu di energia cù parechje resistore in paralelli trà u supplyu di energia è a terra, ogni ciclichi individuale di u fornimentu d'energia, una resistenza è a terra vede a stissa tensione in a resistenza postu chì ùn hè solu un elementu resistivu. Se un loop avia un settore di resistore in serie, a volta à traversu ogni resistore diventerà secondu a legione d'Ohms.