Benchmark SMS1 Speaker Review

01 di 05

Clàssicate, Ghjè veramente. Sound Classic

Brent Butterworth

Benchmark u sghjunghje SMS1 hè in una generosa inusual. A cumpagnia di cunnisciuta per cunversione digitale à analoggiu, ma hà sviluppatu a so linea. Hè aghjuntu l'AHB2, u primu power amp to use THX Class AAA all-analoggi, tecnulugia d'amplificazione d'alta eficiència, è hà iniziatu u so primu parlante, l'SMS1.

U SMS1 rappresenta a cullaburazione di u Benchmark è di u parraturi David Macpherson, u creatore di a stata Studio Electric di belli specchi maravigliamente immubiliate, retro-parlanti è ampi d'idiosyncratica. Hè un disignu bidirettu chì tocca à u mantellu di a retro look, ancu chì hè toned down un pocu paragunatu à a struttura Electric Line. Macpherson hà dichjaratu chì u parratore hè simile da un punteddu di u ingenieru à u so monitoru di sente stensiu, ma l'ingeignamenti di Benchmark l'hà aiutu à refine u schema di cuttivatori crossoveru è acquistà pezzi più strette chì puderia sughjettu nantu à ellu stessu.

02 di 05

Benchmark SMS1: Funzioni è Specchi

Brent Butterworth

• 6.5 inch polimeru cone woofer
• Tagliu di cume di tazza 1 inch
• messaggi d'inviu di cinciani è cunnessu di Neutrik SpeakON per cunnessione di parlante
• Biamp / cambiamenti normale
• pannelli malamenti di caoba o padugini dispunibili per un costu supplementu per pare
• 13.5 x 10.75 x 9.87 in / 345 x 270 x 145 mm (hwd) • 23 lbs / 10.4 kg di ogni

L'SMS1 hè un pocu pocu cumu in questu hè un suspensu accusativu (casu stampatu) di designu. A maiò parte di parlante utilizate porti, chì generalmente a so risposta di più risposta di più, ma ricusarà in un ciumi -24 dB / octave sottu a risoneera caduta. Disini di suspensi acustici ùn sò micca sparte in prufonda, ma si spinghenu più suventi in u bassi, à 12 dB / octave. Parechji alicuforti sentenu chì i parole di suspensione acustica dispunite una definizione di upau più veloce è punch perchè accumpulatu. In fattu, sò addu un tipu di suspense acupuncture forte, perchè ùn aghju stabilitu a mo pazza cù i porti.

Hè ancu pocu cumu hè u prughjettu di u novu Neutrik SpeakON, chì deve avè aduprà per vultà l'annullà l'SMS1. Ùn vi scantatu, ci hè sempre un piacè di pusizioni vinkolanti cunvinta ch'è pudete utilizà; Ùn pudere micca bughjone o prendite cù elli. U cambiantele cambia l'altafante di u filu wiring conventione à u modalità biwire / biamp. BTW, u modu biwire / biamp permette à fà cunnessioni separati à ogni cunduttore, chì ùn hè micca un big deal, ma parechji audiophiles sèntennu pò avè qualchì vantaghju.

I reghiera di metalli metalliche sò assai bè è sò assai più grossi chì un tìtulu tipicu o una parrilla di metalli perforati. Pudete puru leghje nantu à l'effetti di questa retaglette nantu à u sonu in a sección di e misurazione di sta scusa.

Adupratu l'SMS1 in particulare cù u mo sistema d'abitudine, cumpresa un Krell S-300i integrazione integrata alimentata da una Sony PHA-2 DAC / headphone amp. Dopu, l'aghju usatu cù u prublemu di Illusion pre Krell è Solo 375 monoblocere amps. Aghju intesu cù e retaglie nantu à e stracciata; A diffirenza era audible, ma ùn pudia decide chì dicia. U sonu forsi era un capeddu in u locu friddu cù a parighjella, è un capelli in u largu benessiri senza. Allora i l'abbandunò, perchè i parlanti sò assai belli cù elli.

03 di 05

Benchmark SMS1: Rendimentu

Brent Butterworth

Per mè, ripercute parlanti hè un pocu cum'è i online dating. Indipendente di ciò chì pudete amparà in anticipu da un situ web, ùn pudete mai esse veramente ciò chì vi puderà finu à quandu troviè cù a persona. È a prima cosa chì avete hè l'ochju evillenti.

Dopu un pocu di minuti di Thrasher Dream Trio , un gruppu jazz chì era u tamburianu Gerry Gibbs, u pianist Kenny Barron è u bassiste Ron Carter, aghju realizatu: "Sò stu piacevule". Ùn aghju intesu qualcunu di i tipi di fiaschi chì avaristi generalmente distraeranu o dissenu micca quandu u primu "riunione" un parlante. Ùn ci hè mancu di "culori cupping" di u chjucu. No boom in u bassi. Nisuna anomali di risponde maiò di frequenza. Ùn viaghja, grit, glare o grano. Un sonu bonu bonu.

A lot of speakers suchi di cumbattiti nantu à a testa cù l'imàggini è sardiniarii, per avvutari, " ERA! SUGETTURE DULCE! " À parechji audiophiles cum'è questu, ma cum'è averaghju à leghje l'travagliu di Stereophile fundatori Gordon Holt, più chè vo averete scurdate è più u più beddu uveru in questu hobby, più valore a tonalità precisa in u settore di l'espectacle sonic. À mè, l'impresa di SMS1 in the thrasher Una interpretazione di Dream Trio di "Tell Me a Bedtime Story" sounded just right. Puderete sèntenu tutte e strumenti ghjateppu pricate trà i dui praticanti, è un pocu per l'esternu di i parratori, ma micca in una manera chì chjama l'attinzioni à ella stessu. Aghju pigliatu u tamburinu di Gibbs dispostu per un omone di 7 chilò à a mo salottu - cum'è un veru kittu di tamburinu - è u grand piano chi stende un pocu di più. Puderà chjudiate i mio ochji è apuntate à ognunu in u kit. Ma ùn mai pensu " WOW !" Aghju disfighatu u sonu, mai avutu distractatu da una difetto o ancu una caratteristica di i parlanti.

Aghju fattu criu " WOW !" Quand'i aghju nantu à a "Rosanna" de Toto, perchè parechji altri palesanu e so precetti in istante, ma l'SMS1 ùn hà micca. Sunnera dinamica è chjara, senza distorsioni o colorazioni evidenti. Ancu i vucali in a stagnazione, chì tendenu à scàricci in un sonic blob, sonanu distinti bè chì puderia identificà a pusizione di ogni vulturale in u "Un pocu annu da andà in andà ...". Esse unu di 6-inch two-way, l'SMS1 ùn hà micca a capacità di scriveghja i notti più prufondi da a bass guitare è u tamburinu cun l'autorità verita, perchè u sonu di sta stampa densa pareva un pochulu luminosu. Ma ùn pudemu micca pensate di un parlante bidirettu chì ùn ùn hè micca chjucu un pianu nantu à sta intime. U bassu ùn hà assai poulpe; i woofers ùn avianu micca prublemà battè da i pichju di tamburini è i bass note in electricu in Mötley Crüe's "Kickstart My Heart" à u voluminu altu.

In esempio, quì chì forse in i scritturi pop arti prudutti, l'SMS1 hà un sonu pocu romanticu chì ùn vogliu chjamà "scuru", ma più ... chocolatey? (Cumpostu: Julian Hirsch hà vultatu in a so testa. Purtrodulu) Dette quandu chì, à sente à Larry Coryell è à l'affaire di duet à Philip Catherine à l'album Twin House , aghju moltu di dettu, ma nimu di l'edginess è di luminosità chì cusì Mi tocchi à cambià u voluminu quandu aghju escoltu a sta grabazione.

Aghju avutu una caratteristica chi chjamarà una culurizazione: una arrugata in u rispicamentu più bassu chì fa so voce sali saliu salizzatu è più chjaru, se ancu un ligne menu naturali. Avete intesu questu nantu à dui di i mo tracks di testi favoriti : "Train Song" di Holly Cole è a versione di James Taylor di "Dioni a Persone". Ùn si pò dì chì ùn anu distractatu solu o ùn m'offinnelli, ma vale nutà à sè vo circate di più di una stizza di Sinatra in tuttu u chœur vocale.

Qualchissia chì deve esse vindutu per quessa l'audio di ghjudicazione hè sempre valute l'esplicazione puderia esse cunvinta si sèntenenu u registru di saxofonista Gene Ammons di "Ma Bella" per l'SMS1. Avete una preciosa edizione case glowing di u sonu grande è romantice d'Ammons; ritratti di tamburini è pianoforte chì sonu precisu è realistichi senza sounding over -realisticu, è un sensu naturali di l'u spaziu chì si captivanu senza chì pruvate à voi.

04 di 05

Benchmark SMS1: E misure

Brent Butterworth

Questa chart mostra a risposta di freccia di u SMS1 in l'assi (traccia blu) è a media di risposti à 0 °, ± 10 °, ± 20 ° è ± 30 ° horizontale (traccia verde). U più flattere è più orizzontali sò sti lochi, u megliu u parlante sò generalmente.

Questa ùn hè micca una risposta flatulare veru , ma si vi vede quì pudete vede ci hè qualcosa belli ghjornu in ghjornu. Da 200 Hz à 2,2 kHz, a risposta hè abbastanza vicinu à u pianu mortu, chì suggerisce chì u parranu havi un midrange beddu lucenti - è a midrange hè a livellu più impurtante perchè in questu voci resisti. Ddu capu di a riservazione pocu à 3,4 kHz pò vede scary, ma hè improbabile di esse assai audibili perchè hè criatu. Cosa hè prubabilmente sia audible hè chì a risposta di tweeter hè scritta circa -2 dB da 2,3 à 9,5 kHz. Hè una parolla larga, leve è maggiurata di più chì ùn hè micca prubbabbilità cum'è una culurazioni evidenti, ma duverà dinò l'SMS-1 un sonu untuvitu. A risposta di l'assi ùn hè assai bè, cù pocu scogliu sottu à 10 chilò in etchjaru è nisuna crescita significativa cum'è si move à ± 30 °. A grossa grilla di metale fa causarii una diffarenza di a risposta di freccia, più notevuli una gota à a risposta di circa -1,5 dB trà 4 è 5 kHz, è di una dip dipessi di stiziu simili à 10 kHz è cimi in 8 è 13 kHz.

Impedance mediteghja 7 ohmmi è cuminciassi à a bassa di 3,0 ohms / -11 ° fase à 122 Hz. Allora l'impedanti mediu ùn hè micca prublema, ma se cunduce stu parlante à un ampellu pocu prezzu è avete un'altra forza, scurdata di guitare o un tamburinu toccu circa 120 Hz, puderia causà l'amp purificà. Ma di seru: voi veramenti andà in cunnette un parlante prezzu per un pocu anu pocu? A sensibilité anechoicà adopra 83.4 dB à 1 watt / 1 metru, cusì figura in u circa 86 dB in-room. Eccu un pocu di menzu di u mediu: Avete bisognu di 32 venti per cumbattini 101 dB; Avissi recommandé minimum 50 watt per u canale è preferentemente 100.

Pigliu l'SMS1 cù u me analizadoru Clio 10 FW è u micru MIC-01, à una distanza di 1 metru sopra à un stand di 2 metri cù u mic in u centru di u tweeter; a metioni sottu à 240 Hz hè stata presa da un'attrazioni.

05 di 05

Benchmark SMS1: Ultimate Take

Brent Butterworth

Pusiani dui viaghji sò difficiuli di disignà; Cumu l'aghju scrittu in un altru, hè dura per avè a risposta per u bassu (chì esiste un grande facultate) mentre chì acquistà una intragulazione fluida trà u tweeter è l'woofer (chì devanu un voce di più chjaru). Ma pudendu veramente chì aghju amatu à sente l'SMS1. Sè vo circate un altru attore francese - o ancu solu per un parlante bellu, periodu - vi puderà staghjunà dinle à sente. Pensu chì averete bisognu, cum'è mè, chì dopu à a prima parata di sintesi, ùn sò micca smaravatu micca da questu questu tutale chì u sonu, ma quantu hè bonu .