Blad

Un Canu Speziale di Venditore Libru

U palettu di u termu hè questu in u mondu edituriale di libru è micca in nisun altru, perchè ùn vi sentite micca bellu si ùn avete mai sentiri. Una bolla è una mostra di libru di mostra chì hè utilizata da l'editori di libri è i so vende di publicamente per prumove un libru vindevule.

Blad Is Book Publisher Lingo

Un quatru hè un librettu chì cunsiste un qualchì pagiu di mostra o capudi di un libru prestu prestu, cun un testatu di culore di i coperche di fronte è di e versioni. Una bagnata pò esse chjappa, spirale ligata, ligata à filu ( o menu spessu) ligata in u listessu modu chì u libru finitu serà ligatu. Serve cum'è una vista previa di u libru per u utilizatori promozionale, rivista è vende anticipate. Hè una strumentu di vendita utile particulari chì u libru hè micca fugliale è chjete d'illustrazione o imagine.

Un publicatore di libru ùn hà micca bisognu à un scrittore per finisce un libru per fà un gustu per a vendita. Mentre a coperazione o libru artu l'articulu hè appruvata è i primi capulaviani ricivutu, una bolla pò esse prodotta.

Spianate Scrittori motivate

Certi scrittori dici chì vede parechji libri chì anu sempre scritte serve com'è fattore motivante per finisce u libru. Perchè u bagnu cuntene l'articulu per u ghjucu di libru è di e cose, l'scrittori hà intracossatu à vedà. No tutti i pubblicisti fannu chjudi, è quelli chì ùn facenu micca per ogni libru chì liberanu. U publicatore decide un sbagliu hè una forma adatta di materiale di vendita di pre-pubblicazione per i libri vinti.

Origine di u Tenniche

Molti edituri è e so vende di u venditore assicùranu una bufanda hè l'acrónimo for Book Layout And Design. Ci hè scrittu xi volta in tutti i capelli cum'è BLAD. In ogni casu, u termu hà più propensu uriginevule cumè cusì cumpresi in l'Oxford Dictionary Inglesi cum'è "un fragimentu, una parte o una cartera".

A bagnu hè simile à una pruduzzioni di galera, sperendu ancu chì una prova di galerie hè tipica una versione di prezzu di a publicazione entera mandata à i libri di scrivitevuli, in più di solu una mostra.