Chì hè Intermodulation Distortion (IMD)?

Quandu si tratta di mantene a purità di l'audio, ci sò parechji elementi per attentà è anu prisentatu. Ancu s'ellu ci hè pocu cunnisciutu à parechje, Intermodulazione Distorsioni (abreviazione com IMD) pò esse abbastanza cum'è u prugettu chì pruvata a so testa fatta è cacofonosa. A diversione di certi tipi di distorsioni per a musica, Intermodulazione Distorsioni hè assai ovvia à l'ore è pò esse unu di i più difficiuli di mitigatori in sistemi di audio.

Qual è l'Distorsioni di Intermodulazione?

Intermodulazione Distorsioni sò spessu si trovani cum'è un specifice d' amplificatore o pre-amplificatore (ma pò esistitu per altri cumpunenti d'àveru cum'è paruletti, CD / DVD / media players, etc.) chì quantificà e frekwenzi non harmonii è aghjuntu à un signalu di l'input. Simuli à Distorsioni Harmonica Sera , Intermodulazione Distorsioni hè misurata è rapprisentata cum'è un percentinu di u sinjalatu di output. È cum'è cù Distorsioni Harmonica Chjesa, i numeri più bassi ci sò megliu per un esercitu melloratu.

Intermodulazione A distorsioni pò accade quan dui o più signali sò mischiati da un apparatus amplifier non lineale. Tutti i tonelli interaccettate cù l'altri, chì producenu amplitude alterate (o modulare). Questu risultatu in a furmazione di frequenzii - spessu chjamati "sidebands" - micca prisentate in u sinjalu originale. Perchè e sta frequenza sideband pop up à a summa è a diffarenza di i tons originali, sò cunsiderati no armonici è pocu indeseziu per a natura nonmusica.

Per fà illustrà, dì chì l'attuali unu tocca una nota è produce una freccia fundamentale di 440 Hz. E frecuveniu harmonicu (multiplici in u core di u funnamativu) per un uttellu parechje à 880 Hz, 1220 Hz, 1760 Hz, è cusì. Se un amplificador crea una freccia non-armonica di 300 Hz, cù a freccia fundamentale di 440 Hz, a terza freccia di 740 Hz serà riducida (440 Hz + 300 Hz), è 740 Hz ùn hè micca un armonicu di 440 Hz. Cusì, hè chjamatu Intermodulazione Distorsioni perchè hè trà e freti armonichi.

Perchè l'intermodulation Distortion hè impurtante

Quandu Intermodulation Distortion hè discordante (micca harmonic), hè una medizione più significativa. È quandu presente, hè più faciule per aghjunghje nantu à l'aricchia di distorsioni harmonice, postu chì l'armunia sò in generale presente in signalazioni audio di qualchì manera. Ma à niveddu di volumen più minuè è / o cun musica più simplicità, Intermodulazione Distorsioni ùn hè micca stata noteviliata. U tonu sipatu pò ancu esse chjapputu. Ma una volta u voluminu aumenta in un puntu induve non linearnità passa in u amplificatore, l'alterazione è a generazione indutata di frequenza muddies o sfucate u sinjal originali.

Stu effettu hè ancu cumposta cun più generali di musica musicale (per esempio orchestra) induve hè una maiore interaczione trà tutti i frequenzi. U u risultatu pò esse a creazione di un chjattu di u rughjone chì efficaisamente erodie i precisione sonic. À u megliu, Intermodulation Distortion leva a mutuu, veiled-, o una musica di fondu vita. À l'aghju, tuttu sona duru è / o brutale distorsta.

In ogni modu, cumu cù Distorsioni Harmonica Chjesa, Intermodulation Distortion hè generale per esse bellu chì hè imperceptible. L'amplifiers più moderni sò dinò bè boni per a distruzioni intermodulazione bastanti insignificanti. Ricerdu solu chì i vostri gricchi sò u megliu ghjudice di a qualità di sonu, ùn ghjudice micca solu cumpunenti solu per l'ispecificazioni per Intermodulazione Distorsioni.