Chì hè a Frequency Harmonic? Chì Ùn anu a sapè a risposta

L'Harmonique aiutanu a distinguish diverse strumenti musicali

Se avete studiatu a disciplina di l' acustiche , a tecnulugia di signale di radiu, o l'ingenieria elettronica, puderete ricordate di u tema di a freccia harmonica. Hè una parti integrale di a musica chì si sia intesu è percive. A frequenza armonica hè un componente chì ci ponu esse precisamente a determinazione di a so qualità unica di u sonu fattu da strumenti diffirenti, ancu quandu ghjucanu a listessa nota.

Definizione di Frequency Harmonic

A frekwenza armonica hè un mudellu regulare è ripetutu di un patronu d'onda originale, cunnisciutu com'è freccia fundamentale. Sì l'onda fundamentale hè settimata à 500 hertz , experta un primu frecu harmònicu à 1000 circhi, o duppià a freccia fundamentale. A seconda freccia armoniica si trova à 1500 hertz, chì hè triplicate a frequenza fundamentale, è a terza freccia armoniica hè di 2000 annu, chì hè quadruplicate a frequenza fundamentale, è cusì.

In un altru esempiu, a prima armonica di a funzione fundamentalità 750 cavicintura hè di 1500 cavicole, è a seconda armeera di 750 cavali è 2250 ci hè. Tutte armonii sò periculi à a freccia fundamentale è ponu esse scritte in una serie di nodi è antinò.

Effiani di a Frequency Harmonic

Quasi tutti i strumenti musicali pruducianu un patronu di onda in onda caracteristica chì cuntene a frequenzi fundamentali è harmonii. A cumuzzioni esatta di sti frequenziu permette à l'arme ore per discernerà i diferenzii trà dui vocalisti cantescinu in unison à u stessu livellu (freccia) è u voluminu (amplitude). Questu hè ancu ciò chì sapemu chì una guitarra sona cum'è una guitare è micca un oboe, una tromba o un piano o un tambour. Inutili, tutti è tuttu u so sonu sanu. I musici qualchì capacità ponu accuncià instintivamente strumenti attruvendu è fà cumparenu frekwenzi harmonii entre ajustementi.

Armonici contra Versione Corsa

U terminu "articuli" hè spissu usatu in discussioni riguardanti frekwenzi armonichi. Ancu sìmiliu: u secunnu harmònicu hè u primu cuncessu, u terzu armonicu hè u secùtinu sublingu, è cusì, i dui termini sò in fattu solu è unicu. Chjave cuntribuiscini à a qualità generale o timbre di sonu instrumentale.

Distorsioni in Frequency Harmonic in Speakers

I praticanti sò cumpunenti di cumpensà rapprisentà armonii precisi di i strumenti chì prughjettanu. Per quantificà a diferenza trà u sonu rivoluntariu è u prughjettu di i puteri, una specificazioni per Distorsioni Harmonica Chjesa (THD) hè attribuita à ogni parlante: più bellu u puntu, u megliu u cunsigliu di u sonu. Per esempiu, un THD di 0.05 signìfica chì u 0.05 per centu di u sonu chì venga da u parlante hè distorta o contaminatu.

THD importa di i compurtà di casa perchè sò capaci di aduprà a partitura THD appunta per un parlante per evaluà a qualità di sonu chì ponu esse espertu d'avè da quellu parlante. Realistichi, e diffirenzii in armonii sò chjuchi, è a maiò parte di a ghjente ùn hà micca avvistatu a meza percentura di u percentuale in THD da un parlante à a prossime.

In ogni casu, quandu a frecu harmonicale hè distorta da u 1%, i strumenti in un sonu di scurazione antinaturale, dunqua sàviu chì ùn si sò allughjatu da i parlanti à a fine di l'scala THD.