Chì hè TDMA? Definizione di TDMA

Definizione:

A tecnulugia di TDMA, chì vene pè T ime D ivision M ultiple A ccess, hè un standard di telefuninu cellulari chì hè stata incorporata in u standard GSM più avanzatu, chì hè issa tecnulugia di telefuninu più largu da u mondu.

TDMA hè utilizzatu in i siculi di generazione ( 2G ) di i cellulari, cum'è GSM. A maggiuranza di terza generazione ( 3G ) di a maiò parte di a fondu cellulare sò primarmenti basati nantu à CDMA rivali GSM. 3G permette di più veloce di più di 2G.

Mentre a TDMA è a CDMA scopra u ghjocu à u stessu mèttru, fanu cusì usando mettee diffirenti. A tecnulugia di TDMA travaglia diventendu ogni canzone celular digitale in i spassighjati per a tres volta per u scopu di creà a quantità di dati purtati.

Utti multiplici, per quessa, possu sparte in u listessu canale di freccia senza cause interferente perchè u signale hè divisu in many slots.

Mentre ogni conversazione hè trasmessa apparinutamente nantu à longhi corsi di tempu cù a tecnulugia TDMA, CDMA separa komunikazioni per u codice perchè parechje chjamati pò ancu esse direttamente in u listessu cannelu.

I primi carrierships in i Stati Uniti ùn sianu più utilizati TDMA.

Sprint, Virgin Mobile è Verizon Wireless utilizzanu CDMA mentre T-Mobile è AT & T utilizonu GSM.

Pronuncia:

tee-dee-em-eh

Also Known As:

T ime D ivision M ultiple A ccess

Esempii:

A tecnulugia di TDMA hè stata incorpora in u standard GSM più avanzatu.