Chì significarà a sensibile Sensibilita è u Perchè hè impurtante?

Capisci una di e più impurtante ancu spezie cunuscenente

Se ci hè una specificazione d'altave chì vale a pena vede, hè a qualità di sensibilità. A sensibilità rici ca quantu vulete vi vene da un parlante cun una quantità di putenza. Ùn solu ùn pudere micca influenza a vostra scelta di parlante, ma dinò a vostra scelta di risultore / amplificatore stereo . A sensibilità hè integral à i parratori di Bluetooth , i soundbar, è i sottuvoti, ancu quandu quelli prudutti ùn anu micca listatu l'specificazioni.

Ciò chì voli sensu

A sensibilizadora di i Speaker hè spegatoria una volta chì capisce cusì. Accumincià per un microscruce di medievule o SPL (pressure level of sound pressure) metru chì hè un metro da u fronte di l'altavoce. Allora aghjunghje un amplificatore per u parraturi è ghjucà un signalu; voi vulete aghjurnà u nivellu per chì l'amplificatore furnisce solu un watt di putere à u parlante . Avà osservatu i risultati, misurati in decibels (dB), in u micru è un metru SPL. Eccu a sensibilizazione di u parraturi.

A quantità più altu di qualchì parlante, u più altu hè quellu ghjocu cù una certa quantità di wattage. Per esempiu, certi speakers anu una sensibiliità versu 81 dB. Questu significa cun una vanda di putenza, elli vi puderanu dispunì solu un livellu attenti moderatu. Vulete 84 dB? Avete bisognu di duie venti - hè stata per u fattu chì tutti i 3 dB di u voluminu necessitanu duppiu u puteru. Vulete piglià un pezzu bellu è bonu di 102 dB in u vostru sistema di teatru di casa? Avete bisognu di 128 viti.

I prudenzi di sensibilità di 88 dB hè di circa average. Qualcosa di qualchì 84 dB hè cunsideratu pocu sensibilita povira. A sensibilità di 92 dB o più altu hè assai bè è deve esse cercatu.

L'efficacità è a sensibilità u stessu?

Sì è nimu. Avete spessu vede i termini "sensibilità" è "efficienza" utilizate intruduutamenti in audio, chì hè ok. A maiò parte di a ghjente hà da sapè ciò chì parulle chì dite chì un parlante hà "89 dB efficienza". Tecnicamenti, l'efficienza è a sensibiliità sò diversi, anche ancu elli describenu u stessu cuncettu. L'ispecificazioni di sensibilità pò esse cunvertiti in specìfica di efficizie è viceversa.

L'efficienza hè a quantità di putenza chì andava in un parlante chì hè in veru mudificatu in u sonu. U valore hè spessu per menu di un percentu, chì vi eseguisce chì a maiò parte di u putere mandatu à un parlante finiscinu cum'è calore è micca sonu.

Cume Can Vary Variazioni di Sensibilità

Hè rara chì un fabricatore d'parlante per descrigheremu in detail cumu misure sensitività. A più piace di dite chì ciò chì hà digià a sapete; a misura hè stata fatta à unu watt à una distanza di un metru. Sfortunatamente, i prudenzi di sensibilità pò esse realizatu in parechje manere.

Pudete puru misurà a sensibilità cù u soru rosa. In ogni casu, u rughjone rosatu fluctua in u livellu, chì significa chì ùn hè micca assai precisu, salvu ùn avete un metru chì cumpone mediu nantu à parechji sicondi. U sonu rosa ùn permette micca assai in a manera di limitazione di a meditura à un gruppu specificu d'audio. Per esempiu, un parlante chì hà u so bass stimulatu da +10 dB vi schjarà una qualità di sensitività più altu, ma hè solu "scaccionu" per tuttu u bassu indiferente. Puderete applicà curvi ponderante - cum'è A-ponderamentu, chì si centra in i sonu trà circa 500 Hz è 10 kHz - à un metru SPL per filtrà l'estremità di freccia. Ma hè quì aghjuntu in u travagliu.

Parechje prefessu à evaluà a sensibilità per piglià e risponde di freccia di l'autore di l' altura di i pratichi in una volta di settore. Allora puderete meditarà tutti i punti di dati di rispunsibilità trà 300 Hz è 3.000 Hz. Stu approcciu hè assai bellu per esse ripetibbili cù accurata finu à circa 0.1 dB.

Ma allura ci hè a quistione di sete quantificazione di sensitività sò stati ancheosamente o in-room. A medica aneica anu cunsidereghja solu u sonu emitatu da u parraturi è ignora riflessioni di altri oggetti. Questa hè una tecnica favurita, chì hè repetite è precisa. In ogni casu, i mette in leia ci duna un "munnu veru" di stampa di i niveli di u sonu emessu da un parlante. Ma e mette in a stanza duveranu spessu un 3 dB extra. Triste, a maiò parte di i pruduttori ùn anu micca dettu chì i so messageri di sensibilità sò ancechiichi o in l'ambiente - u megliu hè questu questu quand'elli ti doneganu duie si puderete vede per voi.

Chì Avete aduprà cù i bassani soundbars è Bluetooth?

Qualchì avessi chì i puteri cunnessu internu, tali sottuoti, soundbars, e parli Bluetooth , quasi mai listinu a so sensibilita? Quelli parlanti sò cunziddi "sistemi chjusi", chì significheghja chì a sensibilità (o ancu a forza di qualità) ùn importa micca quant'è u volumu totalu capacitu da unità.

Saria bonu ver qualificazioni di sensibilità per i pratichi di parlante in questi prudutti. I prudutori raramente ùn anu detta da u puteri di l'amplifiers internu, sempre staticendu numeri impressiuni cum'è 300 W per una barna di bonu scurazione o 1.000 W per un sistema di casa-teatro-in-a-box.

Ma i qualità rigue di i prudutti sò casi sensu per trè raggiuni:

  1. U fabricatore ùn hà mai esce micca questu manera chì u puteri hè statu (livellu massimu distorsioni, impedanza di carattere, ecc.) O se u fornitu d'energia di l'unità pò veramente entrì ancu quellu zuccaru.
  2. U calculatore d'energia à amplifier ùn si dici micca chì u chjucu, a unità hà da esse ghjucatu in casu avà ancu cunnuscenu a sensibiliità di i pratichi di l'altave.
  3. Ancu s'ellu ùn hà sappiutu stu putere, ùn cunnosci micca chì i puteri di parlante puderanu manipule u putere. I buttuzzelli di soundbar è Bluetooth di parole sò tendenu più boni.

Dicimu una bassa di soundbar, appressu à 250 W, estendu allughjatu 30 wati per u centru in usu riali. Se a bassa di soundbar usa cunduceri assai raru - andemu cun 82 dB sensitivu - a quella pruposta teorica hè di circa 97 dB. Hè da esse un nivulu abbastanti piacè per i video di ghjochi è di action! Ma hè solu un prublema; Dichte pateuristicu puderà sclusione solu di manighjà 10 wati, chì limità a soundbar à circa 92 dB. È ùn hè micca veramente forte per qualcosa più cà u TV casuale.

Se a voce di u sonu hà daveru à u 90 dB sensibbilità, po avete bisognu di ottu ottu per nudge à 99 dB. E ottu putti di putenza hè assai menu menu prubabile di spinghjite i cunduttori passendu i so limiti.

A cunvenzione logica per arrivà quì hè chì i prudutti internamente amplificati, cum'è soundbars, parlanti blu, è sottuvoti, sò stati qualificati da u volumu totalu pudendu furnisce è micca per vente pura. Una qualità SPL in una buona soundbar, parlante bluetooth, o subwoofer hè significante perchè vi dà una idea di u mondu di quale volumeni volte i prudutti di i prudutti. Una puntuazione di vituperta ùn hè micca.

Eccu un altru esempiu. Huv Research's VTF-15H subwoofer ten un watt 350-watt è ponja un promente di 123.2 dB SPL entre 40 è 63 Hz. Atmo di u Sunfire - un disignu moltu più chjude chì hè assai menu efficiente - hà un ampianti di 1.400 ani, ma medieunu solu 108.4 dB SPL trà 40 è 63 Hz. Claramente, u wattage ùn conta micca a storia. Ùn vinite vicinu.

A partir de 2017, ùn hè micca un standard industriale per qualificazione SPL per i prudutti attivi, ma ùn ci sò pratiche raghjone. Una manera di facite hè di trasfurmà u pruduttu finu à u livellu massimu chì ponu cumprà prima di distorsioni sarà scuraggiunata (assai, si micca più, i soundbars è i parratori di Bluetooth ùn pò esse ghjustu senza distorsioni inutile) aduprate un signalu di curu rosu -10 dB. Di sicuru, decisu chì livellu di distorsioni hè sopesugnà hè subjectivativu; u fabricatore puderia utilizà medizzioni di distorsioni propie , purtatu à u pouteau d'altavoz, invece.

Obviousmenti, ci hè bisognu di un pianu di a industria per creà pratichi è standards per a misurazione di u pruduzione attiva di i prudutti d'audio. Questu hè ciò chì succidia cù u standard CEA-2010 per i sottuvoti. Per via di quellu standard, pudemu avè avè avè ottene una idea bona di u forte chì un sottufrafrute funziona veramente.

È sempre sensitivu sempre bè?

Pudete bisognu perchè ùn i pruduttori ùn pruduceranu parlatori chì sò sensu sensitivu. Hè tipicamenti perchè i cumprumìsciuti deve esse fessi per ottene certi livelli di sensibiliità. Per esempiu, u cunnettu in un woofer / driveru pò esse lighted per migliurà a sensibilità. Ma questu pruduce prubabilmente in una cunceale più flexibile, chì avaristi crescenu a distorsioni in generale. È quandu l'inglenera parranu nantu à l'eliminazione di i cimi indibbultali in a risposta di parlante, sò generalmente a sensibilità di reduzzione. Cusì sò aspetti cum'è questi chì u fabricatore anu da equilibratu.

Ma cù tutte e cose chì si cunzidirava, elettu un parlante cun una qualità di sensibilità più altu hè spessu una scelta megliu. Puderete finiscinu pagà un pocu più, ma vale a pena à a fine.