Chì sò Amplifiers Stereo è Cumu si traballanu?

Hè facilitu per acquistà cumpunenti sterni di novi / di repertoriu è aghju tutte parechji risultati fantastici. Ma avete pinsatu ciò chì face tutte e ticke? L'amplifiers estereo pò esse un elementu crìticu per u megliu eseguitu di l'audio.

U scopu di un amplificatore hè di riceve un signalu chjaru elettricu è aghjustà o amplify. In u casu di un preambientatori, u signalatu deve esse amplificatu bè per esse accettata da un amplificadori di putere . In u casu di un amplificadori di putere , u signalatu deve esse aghjuntu assai, abbastanza per putere un altru parlante. Ancu l'amplificatori parevenu una "casella negra" misteriosa, i principianti di funziunamentu basi sò simplici. Un amplificatore riceve un signalu di l'inpute da una fonti (attuali mobiliu, tableta, CD / DVD / media player, etc.) è crea una réplika amplada di u signale originale chjamate. U puteru necessariu per fà questu quì hè da u receptariu di u muro di 110 miglia. L'amplifiers anu three riti basi: una entrata da a fonte, una pruvista per i parlanti, è una fonte di putenza da u socket di 110 volt.

U putere da i 110 volti hè mandatu à a secunna di l'amplificatore - cunnisciutu com'è u fornimentu di energia - induve hè cunvertisce da un corrente alterna à un coru direttu . U currente diretta hè cum'è u putere in i batte; Elettroni (o electricità) si scorri sola in una direzzione. A flussu di corrente alternante in ogni direzione. Da a bateria o di u fornimentu d'energia, u corrente elettrica hè mandatu à una resistenza di varianti - also known as a transistor. U transistor hè essenzalmentu una valuta (pensate a vàlvula di l'acqua) chì cambia a quantità di corrente chì danu di u circulemente basatu in u signalu di l'input da a fonte.

Un signalu da a fonte d'input cerca u transistor per riduce o sminisce a so resistenza, cusì permettenu u currente per flussu. A quantità di corrente permette à u flussu hè basatu annantu à a dimensione di u signale da a fonte di a fonte. Un grande signale pruvucarà più currenti à u flussu, chì resulten in una amplification più grande di u signale cale. A frequenza di u sinjalu di l'inputi determina ancu quantu veloce u transistor opera. Per esempiu, un tonu di 100 Hz da a fonte di a fonte ci alla u transistoru per apre e cose 100 volte per u sicondu. Un tonu di 1.000 Hz da a fonte d'input pruvà à u transistoru per apertenni è cercle 1,000 volte per u sicondu. Allora, u cuntrolu di u transistore (o amplitude) è a freccia di u currente elettricu mandatu à u parraturi, cum'è una valuta. Questu hè cumu alcanza azione amplificante.

Aghjunghjenu un putenutometer - cunnisciutu ancu com'è un cuntrollu di voluminu - à u sistema è avete un amplificatore. U pannentiòmetru permette à l'utilizatori cuntrole l'ammontu di corrente chì và à i praticanti, chì affetta direttament in u nivulu di u volumu generale. Ancu s'ellu ci sò parechji tipoli è disinni di amplifiers, all working in questa manera simili.