Oppo Digital PM-1 Meditazione di auricularia

01 di 07

Oppo Digital PM-1 Frequency Response

Brent Butterworth

Aghjunghjei misurà l'esercitu di l'Oppo Digital PM-1 in a manera chì mi misgiu à l'altru auriculare à l'ore, cù un simulatore d'oepe / simulantge GRAS 43AG, un analista d'àudio Clio FW, un computer laptop cumminatu TrueRTA software cun un M-Audio MobilePre USB audio interfaccezione, è un Fibellettu Fidelitate V-Can anificà l'altru. Aghju calibrutu i misurazioni per u punteddu di rifarenza (ERP), quasi u puntu in u spaziu induve a vostra palmata intersecca cù l'assi di u canali di l'auditu durante u pressu a to manu contr'à l'orella. Nisun compensazione per EQ - ie, EQ di difussu campu - hè stata impiegata. Tutte e taglià stati stati accunsentutu cù i muscoli perforati suminati.

A cartula arriba mostra a risposta di freccia di u PM-1 à u canali di left (blue) è di dirittu (red), cù u livellu di teste referenciatu à 94 dB @ 500 Hz. Ùn ci hè micca un standard per ciò chì custituisce una rispunsenza di "bona" ​​di freccia à l'auriculare, ma questa medicia suggerisce un sonu neutru. A maiò parte di l'auriculare anu u rispettu risu à 3 kiloci per allora (chì hè pensatu per fà un sonu d'aurore di fondu più parechji di parlanti in un locu reale), è questu ùn hè, ma u so puntu di 3 kHz hè moderu à circa +6 dB (a assai di quelli sò più simili +12 dB). Ci hè un altru dulce è assai ristretta, piccu centru à 8,8 kHz.

A sensibilità di u PM-1, misurata da entre 300 Hz è 3 kHz cun un signalu 1 mW calculato per a impedanza stati 32 ohmmi hè 101.6 dB, chì hè abbastanza elevata per un auriculare magnetic planar.

Sì avete qualchì sensu o indentificazione riguardanti sti misurazioni, fate postu nantu à u blogu uriginale riguardu à questu articulu.

02 di 07

Oppo Digital PM-1 vs. Audeze LCD-X vs. HiFiMan HE-6

Brent Butterworth

Questa chart mostra a risposta di freccia di freccia di righjoni di trè auriculari magnets planar magnifique: l'Oppo Digital PM-1 (traccia blu), l'Audeze LCD-X (traccia roccia) è l'HiFiMan HE-6 (traccia verde). Tutti i trè misure sò pocu mortu trà 50 Hz è 1,5 kHz. Per supra, u PM-1 funnamenti split la diffarenza tra l'LCD-X è l'HE-6, chì suggerisce chì pò esse l'auriculare più neutrali in stu gruppu.

03 di 07

Oppo Digital PM-1 Frequency Resposne, 5 vs. 75 Ohms Sources

Brent Butterworth

Questa mostra a rispunzenza di freccia di u PM-1 à u canali giustu quandu alimentatu direttamente da a Musical Fidelity V-Can amp's 5-ohm output impedance (traccia roccia), è cun 70 òspere resistenza agghiunciata per creà 75 ohm impedance totale output (verde traccia). Un risultu perfetta hè esse dui linii chì cumplicanu da solu, chì puderà indicà chì l'equilibriu tonale PM-1 ùn cambie micca quandu mudifichendu i dispositi originali. È cumu pudete vede quì, u risultu di u PM-1 in questa prova hè abbastanza vicinu à perfetta.

04 di 07

Oppo Digital PM-1 Deccan Spectral

Brent Butterworth

A divizzioni spettrale (cascata) plot di u PM-1, dirittu canalettu. Longa striscia blu / verdi indicanu resonances, chì sò in generale indeseziuli. Stu auriculare ùn mostra nunda di resonance. (Sì, avete vedere una decadenza più larga in u bassi, ma questu hè normale.) Avà chì u cartulare originale aghju pubblicatu un decadente longu in tuttu u gruppu audio; nantu à a misurazione uriginale pensu chì ùn serebbenu scurdate di materiale di dampje nantu à a retroleia aperta di u PM-1, chì sò spessu cun l'auriculare apertu, per chì u so sonu ùn si ponu micca in u mo labellu.

05 di 07

Oppo Digital PM-1 Distorsioni versus Frequenza à 100 dBA

Brent Butterworth

Distorsioni armonica totali (THD) di u PM-1, canali sizie, misurata à un nivulu di teste di 100 dBA (traccia aranciu) è 90 dBA (traccia verde). Ciò chì vulete vede quì hè una linea chì si passa assai pianu nantu à a carta. U PM-1 ùn hà micca a distorsioni vicinu à u cero vistu in l'auriculari di l'Audeze, ma u PM-1 revela distorsioni solu in una banda stretchetta larga entre 220 è 300 Hz, chì sviluppau à un massimu di 6 per centu à 100 dBA è 2 percentu in 90 dBA.

Aghju vistu cumandamentu è spiriminazione annantu à questa misura nantu à i fori di l'Internet, è vogliu enfatizà uni pochi cose chì ghjè necessariu per cumprenderà sta neurione - chì, cum'è a maiò parte di e misurte acustica, hè facilitu di malinterpretar.

Prima, 100 dBA hè un livellu assai listening. Puderaghju cum'è u mo livellu di teste ùn perchè hè un livellu di listening realisticu, ma perchè hè un livellu chì alcuni auriculares pò ripruduce senza distorsioni è qualchissimi ùn pò micca. Aghju misurettu ogni fondu in a livelli più bassi, ma iu truvavu chì à i nivuli di scrittura nurmale, distorsioni casi mai esiste à un diploma significativu.

Secunna, quandu era statu capacitu per misurà numerosi auristudi è paragunate i risultati di a misura à l'impresioni sottupostu di i listenti panelisti ch'e aghju avutu, aghju amparatu quantu è quali tipi di distorsioni eranu più prontu audible. In i nostri misurazioni (174 auriculari à a data), aghju trovu chì l'oeiete l'informàvanu distorsioni di l'audizione solu in i casi più stremichi, cum'è l'auriculares chì si risanenu à u 10 percentuale o più di u THD in u bassi.

Tercera, avemu sempre in una stampa primitiva di capiscitura di distruzzioni di e mette di transducer di l'audio. Pensu chì a industria hà fattu bè ravimentu boni cù a CEA-2010 di u centru di sparfere di distrughje / distorsioni , ma altrimente, i distruzzioni di e mette di transducer di audio sò raramente realizatu. I facemu cun auriculare per chì hè faciule d'insulà i transducer di l'effetti di u ruffientu ambientale; incù parlanti, chì avè bisognu di una camara anecica. Ma solu perchè no femu e medici ùn significa micca chì avemu un capiscenu tutale di i so implicati.

Quarta, sò cunnisciutu parechje persone chì facenu medizzioni di u fondu, è tutti quelli chì sà ùn sò disposti à scrive conclusioni specifiche da e so misurazioni. (Quandu tutti i pratichi chì praticavanu a scienza deve esse.) A quantità di u telefuni hè sempre in u so infanzia; ci sò stati cun standardizati anticu è incomplete, per chì tutti i tecnichi sò furzati à seguità u so ghjustificazione è e prude u pratiche, è per adattà a so tecniche per qualse a quantità chì hà e so cumpagnie. Cusì ùn avete mai fattu una medizzioni di a fondu in a vostra vita è avete scumpete tutte e cose di cuncetti specifichi è cunfidenzii da un settore di ezioni di fondu di l'auriculare, chì stà sopravalle u vostru sapè è sapè.

06 di 07

Oppo Digital PM-1 Impedance

Brent Butterworth

Impedenza di magnitudine (traccia verde oscuro) è fase (traccia verde claro) di u PM-1, dirittu canalettu. Hè megliu se e duie sti circondi vede uveru pianu quantu pussibule, perchè a impedanza chì hè plana in ogni frekwenza, solitu ci duna una rispunse di più chì avete cambiat l'artefactura fonte. E veramente, u PM-1 hè alluntanatu cum'è di auriculari, cun impedance di 32 ohmmi (u listessu di a qualificazione) in tutta a banda di l'audio, è una trasmissione di scurizzione di scontra.

07 di 07

Oppo Digital PM-1 Isolation

Brent Butterworth

Eccu u puntu dèvule di un auriculare apertu. A carta quì ponu esse sulitariu di u canali dirittamenti PM-1, cioè a so capacità per bluccà u sonu esternu. I nivelli sottu à 75 dB indicate a atenuazione di u noise external - ie, 65 dB in u cartellu fate una reduccionu di -10 dB in soni esterni a dda frekwenza di u sonu. A più bassa a linea hè nantu à a carta, u megliu. L'isolamentu PM-1 hè veramente megliu di l'averageu per un auriculare magneticu di pianoforte apertu, ma ancu sempre, ùn hè casi micca un isolamentu in frekwenzi sottu 3 kiloci.