Chkconfig - Linux / Unix Command

chkconfig - actualizazione è dumanda di ricerca di l'infurmazione di l'infiduori per i servizii di sistema

Sinopsia

chkconfig --list [ name ]
chkconfig --add name
chkconfig --del nome
chkconfig [--level levels ] nome
chkconfig [--level levels ] nome

Descrizzione

chkconfig facilita un strumentu di e linee di cumanda simplice per mantene a /estc/rc[0-6].d jerarquia di u repertoriu incullà l'amministratori di u sistema di a funzione di manipulà diretti u numeru rabbi simbolica in quelli direttori.

Questa implementazione di chkconfig fu inspirata da u cumandamentu chkconfig presente in u sistema operatore IRIX. Invece di mantene a informazione di cunfigurazione fora di a /etc/rc[0-6].d jerarquia, in ogni modu, sta versione gestioneghja direttamente l'avvicinamenti simbulibule in /etc/rc[0-6].d. Questu quella di a cunfigurazione infurmazione nantu à u serviziu di serviziu init accumenza in una sola locu.

chkconfig hà cinque funzioni distinti: aghjuntu novi servizii per a gestione, sguassà i servizii di a gestione, ritendu l'infurmazione di l'istruzzioni currente per i servizii, cambià l'infurmazione d'iniziu per i servizii, è cuntrollanu l'statu di iniziu di un serviziu particular.

Quandu chkconfig hè ghjucatu senza alcuni ricerca, mostra info d'utilizazione. Sì siddu solu u nome di serviziu di u serviziu hà datu, verificà per vede se u serviziu hè cunfiguratu per esse iniziatu in u nivellu di esse attuale. S'ellu hè chkconfig retorna veru; altrimenti torna falza. A opción --level puderà esse utilizata per a candachjata di cunnessione una solu crescita di alternazione più in quellu di u currente.

Sè unu di quessa, affaccà, o resettate hè specificatu dopu à u nome di u serviziu, chkconfig cambia l'infurmazione d'iniziu per u serviziu especificatu. I posti in i posti causeu u serviziu per esse cuminciatu o si firmonu, rispittivamenti, in i nùmuru di esse risposte sò cambiatu. U resettore restablà a stallazione di u serviziu per u serviziu à ciò chì hè specificatu in l'script init in questa.

Per automaticamente, l'opzioni à nantu à l'opzioni scandalizate solu in runlevels 2, 3, 4, è 5, mentre que resettenu afecta tutti i runlevels. L'opralevelazione pò esse usata per spicificà quale hè stati risichendu nove.

Nota chì per ogni serviziu, ogni runlevel hè un script di scrittura o un scrittore uttenimentu. Quandu si cambia a runlevels, init ùn pò micca restituà un serviziu di principiatu, è ùn ùn volenu torraru un servitu chì ùn hè micca esecutatu.

Opzioni

- livelli nivuni

Especifica i schedarii di cursu una operazione perchè però. Hè datu comu una stringa di numeri da 0 à 7. Per esempiu, --level 35 specifica runlevels 3 è 5.

- add name

Questa opzione aghjunghje un novu serviziu per a gestione da chkconfig. Quandu si aghjunta un novu serviziu, chkconfig assicura chì u serviziu ùn hà un ingressu o un ingaghjamentu per cumentu in ogni prufezia. Se qualche nivellu d'infestazione ùn mancunu tali l'accessu, chkconfig crea l'entrada apprupriata cumu specifica per i valori predeterminati in u script init. Innota chì entenze predeterminate in LSB-delimited 'Securities INIT INFO' anu prevalenza per e prumuzzioniunale prediletti in u initscript.

--del nome

U serviziu hè sguassatu di a gestione chkconfig, è ogni ligame simbolicu in /etc/rc[0-6].d chì appartene à queste sò sfracellati.

--list name

Questa opciona detta tutti i servizii chì chkconfig cunnosci, è s'elli si sò firmati o cuminciati à ogni nivellu d'infestazione. Sì u nome hè specificatu, l'infurmazione in solu quì sottu un nome di serviziu di serviziu.

Archivi di Runlevel

Ogni serviziu chì deve esse manighjatu da chkconfig necessite duie o più cudduli cummentati cumpresi à u so script init.d. U primu ligna di chkconfig cume nivette d'infierruce u serviziu deve esse accuminciatu da a manera predeterminata, cum'è l'inizià è impidate i nividdi di priurità. Se u serviziu ùn deve micca, per mezu di manera predeterminada, hè stata cuminciata à alcuni rispevule, un - avissi a èssiri usatu in postu di a lista di rispevulezzi. A secunna ligna cuntene una descrizzione per u serviziu, è pò esse stentatu annantu à varietà ligne cù continuazione di retrocessum.

Per esempiu, randomitze hè queste trè linea:

# chkconfig: 2345 20 80 # description: Guardia è ristabilisce u sistema di entropia per a generazione numere di u numariu d'aleatorii.

Questu dice chì l'script aleatoriu esse cuminciatu à u nivellu 2, 3, 4 è 5, chì a so priurità di iniziale deve esse 20, è chì a so prighjona di prighjò deve esse 80. Anu deve esse capaci di scummigghiariate ciò chì a discrizzione dice; i \ pruvucalli a linea per esse cuntinuata. U spaziu extra in fronte di a linea hè ignora.