Esempiu Usi di u Command "More"

Una Breve Introduzione

U cumandimu permette di vede velozmente un schedariu di testu o qualsiasi parte di questu. Hè vende cun tutti i distribuzioni Linux è ùn nunda micca bisognu di installazione o installazione.

Esempi di u More Command

U prugrammu ùn necessite micca u schedariu sanu à esse carcu in memoria per vede parechji parte. Cusì ponu accumpagna più prestu nantu à scrive assai schedari chì edituri.

Hè parechje à u prugramma più avanzatu, ma ùn furnisce micca l'opere di navigazione è ùn si ne scroll d'efficien.

Per cumincià, solu scrivite "more file-name" à un command prompt (terminal), induve nome di scrittore seria u nome di u schedariu chì vulete inspeccionà. Questu vede cumparisce u principiu di u schedariu, cumparendu tanti linii cum'è a schernu ponnu mantene. Per esempiu

tavulinu1

vi schera a cima di u file "table1".

Quandu u prugramma hè stallatu nantu à un schedariu particulari, pudete utilizà a spaziu di spaziu per scrolla per avanzaru una pàgina à un tempu, o a chjave "b" per retrocede una sola pàgina. Pulsà a chjave "=" quì sottu u nùmmuru di linea di u schedariu.

Per circà una parola, nùmeru o sequenza di caratteri, scrive in "/" seguita da a stringa di ricerca o l'espressione regulare.