Computer Audio Basics - Studi è Audio Digitale

Audio è Normazione Digitalu Quandu si tratta à Audio Playback in PC

L'audio di l'equipaggiu hè unu di i aspetti più pretechti di una compra per l'urdinatore. Cù a piccula informazioni da i pruduttori, l'utilizatori anu bisognu di calculà cusì chì si trovanu. In u primu segmentu di sta serie di articuli, guardi à i fonti di l'audio digitale è l'specificizzioni ponu esse listed. Inoltre, avemu a vidite un coppiu di l'standard chì sò usatu per discrìviri i cumpunenti.

Audio Digitale

Ogni àiu chì hè registatu o ghjucatu à traversu un sistema informàticu hè digitale, ma tuttu l'audio chì hè ghjucatu di un sistema di parlante hè analogicu. A diffarenzia di sti dui forme di registrazione ghjucanu un rolu impurtante in a determinazione di a capacità di i processadori di u sonu.

Audio analogicu usa una scala variabile di l'infurmazioni per pruvà è megliu riproduce l'onda sonente originale da a fonte. Questu pò pruducerà una grabazione precisamente precisa, ma queste discordamentu degrade entre ligami è generazione di gravazioni. A furmazione di ducumentu pò piglià l'esemplari di l'onda di u sonu è a ricorda comu una seria di bits (quelli è zeros) chì apprizzanu l'appiecà u patronu di l'onda. Questu significa chì a qualità di a registrazione digitale varià in basa à i bits è e mostru mudificate per a repertoriu, ma a qualità di qualità hè assai più velocia entre l'equipaggiu è a generazioni di registrazione.

Bits et Samples

Quandu si tratta à i processadori di sonu è ancu i grabazioni digitale, i termini di bits è KHz spessu saranu. Danu duie termini riferenu à a tarifa di mostra è di a definizione di l'audio chì un gravure digitale pò avè. Ci sò tres standard primariu per l'audio digitale cummerciale: 16-bit 44KHz per CD Audio, 16-bit 96KHz per DVD è 24-bit 192KHz per DVD-Audio è parechji Blu-ray.

A prufonda di pocu drentu à u numeru di bits utilizati à a grabazione per determinar l'amplitude di l'onda di u sonu à ogni sample. Cusì, un bit-bit de 16 bits permette una scatinata di 65.536 nivellu, mentre chì un 24-bit permette 16,7 mio. A tarifa per esempiu determina u numicu di punti nantu à l'onda di u sonu chì sò sampled over un periodu di un secunnu. A più grande u numaru di e mostranu, a rappresentanza di a rappresentanza digitale serà da l'onda di u sonu analogicu.

Hè mpurtanti avè nutitu chì u ritimu di mostra hè diffirenti di un bitrate. A Bitrate si riferisce à l' ingrughju generale di e dati procesati in u schedariu per segondu. Questu hè essenze, u numaru di bits multiplicate da u ritmu di mostra, diventata à bytes per una basa di u canali. Mathematically, chì hè (bits * sample rate * channels) / 8 . Allora, u CD-audio chì hè stereo o dui canali seria da:

(16 bits * 44000 per second * 2) / 8 = 192000 bps per u canale o 192 kbps bitrate

Cù sta intrepretazione generale, chì esse apprezzatu quandu anu circà quandu analizà l'ispecificazioni per un processatore di l'audio? In generale, hè megliu circà una capacità à 16-bit 96KHz tariffi di mostra. Questu hè u livellu d'àveru utilizatu per i canali di u so 5.1 so surroundu in i DVD è di i Blu-ray. Per quelli chì cercanu a megghiu difinizzioni di l'audio, i novi solu 192KHz di 24-settore offerta una qualità d'àiu à più grande.

Ratio Signal-to-Noise

Un altru aspettu di i cumpunenti di l'audio chì l'utilizatori vi ghjunghje ghjustu hè una Signal-à-Noise Ratio (SNR) . Questu hè un numeru rapprisentatu da decibels (dB) per descriplicà a rapportu di un signalu d'àveru cumparatu cù u nivellu di sonu generatu da u cumpunenti audio. A più alta u ratio Signal-To-Noise, a megliu a qualità di sonu hè. A persona medja ùn pò micca distinguish this noise if the SNR è più grande ca 90dB.

Normi

Ci hè una varietà di normi diffirenti quannu queste si tratta d'audio. In urighjina, ci era l'arricamentu di l'audio AC'97 impiegatu da Intel cum'è un mezu di supportu standardizatu per 16-96KHz à u supportu di l'audio da sei canali necessariu per l'audio sopra DVD 5.1. Dopu quì, anu avutu novi avanzii in l'audio solu à i formati di video di alta definizione cum'è Blu-ray. In modu di sustegnu, un standard Intel HDA hè statu sviluppatu. Questa dimende l'attesa di l'audio per ottu canna di 30-bit 192KHz necessariu per u sustegnu di 7,1 audio. Avà, questu hè u standard per hardware intellettuale Intel, ma a maggiuranza di hardware AMD chì hè tagged as 7.1 audio supportu pò ancu ghjunghje quessi stessi livelli.

Un altru standard più anticu chì pudaria esse riferite hè 16-bit Sound Blaster compatible. Sound Blaster hè una marca di carte d'àveru creatu da Creative Labs. U Sound Blaster 16 hè unu di i primi grandi carte di u sonu per soporta a stampa di mostra di 16-bit 44KHz per l'audio di l'audio di a musica CD-Audio. Stu standard hè sottu quellu di u novu standard è hè pocu riferitu in più.

EAX o Ambiente Audio Extensions hè un altru standard chì hè statu sviluppatu da i Labs Creative. Invece di un furmatu specificu per l'audio, hè un settore d'estensione di software chì cambienu audio per rimprate l'effetti di i medii specifiche. Per esempiu, l'audio chì hè ghjucatu nantu à l'urdinatore puderia esse dissenu à parolle chì si sia ghjucatu in una caverna cù assai eccu. Un supportu per questu esisti in u software o hardware. Sì prestu in hardware, usa pocu ciculi di u CPU.

A situazione cù EAX hà più megliu cù sistemi operativi Windows da Vista . Essentially, Microsoft hà trasfiriu assai di u sustegnu di l'audio da u hardware à a parte di software, per avè un livellu più grande di sicurezza in u sistema. Questu significa chì assai ghjurnati chì anu manipulatu EAX audio in hardware fussinu issa trattendu da i capelli di u software. A quantità di questu hè statu trattatu cù parche di software per i cunduttori è i ghjoculi, ma ci sò parechji ghjoculi più antichi chì ùn anu micca pussutu utilizà l'effetti EAX. Essenzialmente, tuttu hè stata mudificata à i standards OpenAL chì facenu EAX solu veramente impurtante per i ghjurnati legate.

Infine, certi prudutti pòrtanu u logò THX . Questu hè essenzalmentu una certitude chì THX Laboratories crede chì u pruduttu cumplecu o oltre a so specìfica minima. Ricerdu solu chì un pruduttu certificatu THX ùn hà micca bisognu di risultati megliu o qualità di u sonu di quellu chì ùn hè micca. I pruduttori averebbe pagà THX labs per u prucessu di certificazione.

Avà chì avemu i canti di l'audio di scena digitale, hè ora di circà à u Surround Sound è a PC .