Ratio Signal-à-Noise è Perchè Ghjustu

Puderete attruvà una specificazioni di u pruduttu citatumente, o quarchi anca sentatu o leghje una discussione nantu à a relazione signalheghja à u rughjonu. Oghje abbitate cum'è SNR o S / N, questa specificazione pò parle crìptica à u consumatore mediu. Mentre chì a matematica sottu a ràdigione signalendu à u rughjonu hè tècnicu, u cuncettu ùn hè micca, è questu valuru ponu influenza a qualità di sonu di u sistema.

Ratio Signal-to-Noise Spjegat

Una ratio signal-to-noise compara un livellu di energia signale à un livellu di rughjoni. Hè spressa più spessu com'è una misura di decibels (dB) . E numeri più numerichi significanu una spezializazione più bella, postu chì ci hè più informazione utile (u sinjalu) chì ùn sò micca infurmati ind'i data (u soru).

Per esempiu, quandu un cumpagnu di l'audio compiche una relazione signalheghja àutu di 100 dB, significa chì u livellu di u sinjalu audio hè 100 dB più altu chì u livellu di u noise. Una specificazioni signalatu à u rughjonu di 100 dB hè cunsideratu megliu cà quellu chì hè 70 dB (o menu).

Per esempiu, dicemu d'avè bisognu di una cunversazione cù qualcosa in una cucina chì ancu devenu un frigorinu particularmente forte. Demu ancu di chì a fretta generate 50 dB di hum (cunziddi chistu com'è u soru) mentre mantene a so cuntenutu cool-a fretura forte. Sì a persone chì parlanu cun chjese di cunversione in murmutos (cunsiderate cum'è u signale) à 30 dB, ùn puderà micca esse chjappu una sola parolla perchè hè abbarutu da u fretta frigate! Cusì, dumandate a persona di parlà più forte, ma ancu à 60 dB, pudete ancu esse dumandemu à ripetiri e cose. Parraniu à 90 dB pò esse di più com'è un match gritiatu, ma almenu parulle seranu chjappu è scurdati bè. Hè l'idea darrere a ràricella signalante à u rughjonu.

Perchè a Ratio Signal-to-Noise hè Importante

I spiccifichi per a rapportu signal à u rughjonu pò esse truvatu in parechje prudutti è cumpunenti chì tratta d'àveru cum'è parlanti, telefoni (wireless o altrimenti), auriculares, microgenes, amplifiers , récepteurs, turntables, radius, CD / DVD / media players, PC, carte di smartphone, smartphones, pillettes è più. Tuttavia, no tutti i fabrizii facenu stu valore facilmente cunnisciutu.

U rughjonu stessu hè spessu carattarizatu da un sguardu biancu o elettronicu o staticu, o un fugliu bassu o vibratore. Crank u voluminu di i vostri parlanti à tuttu u viulente quandu ùn viaghja nunda ùn hè ghjucatu. Sientete sèntenu un saccu, questu hè u soru, chì hè spessu invintatu cum'è un "pianore chjarat". Cum'è a frigorifera in a scena di qualificatu previamente, stu chianu risu è sempre quì.

Mentre a signala hè da forte è sopra sopra u fondu di u rughjone, l'audio puderà mantene una qualità maiò. Hè u tipu di bona ragioni di signalà à u rughjonu predilettu di u sonu chjaru è precisu.

Ma se un signale passa per esse diventate, qualchidunu pò pensà à simplificà l'aumentà u voluminu in order to boost the output. Sfortunatamente, l'aghjurnamentu di u voluminu è in u minimu hè influinzatu u pianu di u rughju è u signale. A musica pozzu chiù forse più forti, ma hè cusì u sonu sottu. Avete pussutu sustegnu solu a forza di signale di a fonte per esibitu l'effettu desiderate. Certi mechja dispunibule hardware è / o elementi di u software chì sò dati à migliurà a ratio signal-to-noise.

Sfortunatamente, tutti i cumpunenti, anche cumbieri, aghjunghjenu qualchì livellu di rughju à u sinjal d'audio. Hè megliu chì sò stati disinniati per guardà u fondu di rughju finu à u minimu pussibuli, per maximizà a ratio. Disini analogichi, cum'è amplifiers è turntables, generalmente anu una ratio di signale à u rughju per più di l'apparizione digitale.

Hè definitivamente bisognu di esse riescimenti prudutti cun qualchì signalisfattu signali à u rughjonu. In ogni modu, a ratio signal-to-noise ùn deve esse usata cum'è unica specificazione per misurà a qualità di u sonu di i cumpunenti. A risposta di frequenza è a distorsioni harmònica sò ancu cunsiderati.