Contatti tutte in Chrome per l'iPhone è l'iPod Touch

Stu tutorialu hè solu destinatu per i navigatori in Google Chrome in iphone o iPod touch.

A maiò parte di i nostri viddi in linea viaghja versu l'accessu individuu à un numaru senza limitazione di siti, chì varieghji da induve avemu avutu l'email à i nostri siti di a cumerciu in a so sare. In a maiò parte di casi, l'accessu esige una password di qualche sorte. Dopu avè l'inseritu quella password cada è sempre u vostru visitate unu di queste siti, sopra à quandu si navigheghja nantu à i bandiera, pò esse un pocu battellu. Per quessa, parechji browsers sò pruposti per guardà queste password locale, prepopulà quandu u dumande inveci.

Cromu per l'iPhone è l'iPod Touch hè unu di sti browseri, salvà i password in u vostru scaricamentu portabile è / o u servitore in a vostra ricerca di Google. Mentre chì questa hè certamenti crescente, pò ancu esse impone un risultu significativu di salvezza per quelli di voi preoccuvati nantu à sti cosi. Furtunatamente, questa funziunalità pò esse disattivata in solu qualchì sete passi chi sò deskritti in stu tutoriale.

  1. Prima, apre u vostru navigatore.
  2. Pulse u buttone di menù Chrome (trè punti verticamenti allinati), situati in a cantonata di a righjoni di u bigliettu di u vostru navigatore. Quandu u menù dispunivice meneghja, sceglite l'opzione di paràmetra . L'interfazea di ricerca di Chrome hà avà esse exhibitu.
  3. Situate a seccion Basics è selezziunà Guardà Passwords . A stampa di u password di u Chrome tutte esse visibili.
  4. Pulse u buttone on / off per attivà o inutilizà sta funzione.

Pudete puru visualizà, edite o sguassate password chì sò stati guardati da visitate passwords.google.com è intria i vostri credenzii di u Google.