Crea un USB Flash Drive da u OS X Mavericks Installer

01 di 03

Crea un USB Flash Drive da u OS X Mavericks Installer

Per sta guida, avemu da cuncentrazione di creà un USB flash drive à mantene l'installadoru OS X Mavericks. Getty Images | kyoshino

OS X Mavericks hè a terza versione di OS X per vendita in particulare com una scaricata da l' App Store Mac . Hè parechji vantaghji, u più grande di u quale hè casi cunsigliu immediata. Cù un clicu o dui, pudete scaricate e stallà u software da a tenda online.

Cum'è i cumprendituri di OS X di u discu downloadu previ, questu hè chì si pò assicurà chì site prestu; accumenza a app instalazione di l'OS X Mavericks appena ch'ella sia scaricà.

Tuttu hè tutta è bona per parechje Mac users, è assai cunvene per esempiu, ma mi piace à avè una copia fisica di l'installatore, per quessa, aghju necessariu di reinstallà u SO, o vulete installà in un altru Mac avuto, senza passendu tramezu u prucessu di scaricamentu.

Se vulete guariscenze una copia di salvezza di l'installadoru OS X Mavericks, a nostra guidazione vi mostrarà cumu crià.

Dui mètudi di creazione di un instaladoru Mavericks d'Alloggio

Ci hè dui mètudi diffirenti chì ponu esse usatu per creà un installatore Mavericks d'iniziale. U primu si usa l'Terminal è un cumu oculatu chì hè prufonda in u pacchettu di l'installadoru Mavericks chì pò creà una copia di l'installadoru nantu à qualsiasi media di cuntribbionu stampatu, cumu una unità flask o una unità esterna.

Hè solu una distavanza vera hè chì ùn hè micca travagliatu direttamente per creà un DVD sopravanziali. Hè, travaglià bè quandu una untura USB hè una destinazione destinazione. Pudete sapere di più nantu à questu mètudu in a guida:

Cumu fà un installatore di Flashble Bootable di OS X è macOS

A seconda via è quella chì vi purterà da quì hè un metuduguali chì utilizate u Finder and Disk Utility per creà l'installatore d'iniziale.

Chì ci hè bisognu

Pudete creà a copia di salvezza fisica di Mavericks in una quantità parechji tipi di media. I dui più cumuni sò prubabile d'unurità USB i media otticu (un DVD duali). Ma ùn sò micca limitati à sti dui opzioni; pudete aduprà qualsiasi tipu di media riflettante, cumprese i sconti externi cunnessi via USB 2, USB 3 , FireWire 400, FireWire 800 è Thunderbolt . Pudete ancu aduprà un discu internu o una partition se a vostra Mac hà più di una unità interna installata.

Per sta guida, avemu da cuncentrazione di creà un USB flash drive à mantene l'installadoru OS X Mavericks. Se preferite usà un accontinu internu o esternu, u prucessu hè simili, è sta guidaria furia bè fine per voi.

02 di 03

Finding the OS X Mavericks Installer Image

Cliccateu in un clicu o cuntràniu cliche in u fugliale di l'installazione OS X Mavericks è selezziunate Prugatu cuntenutu da u menu populari. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Per creà una copia di u cuntributore di u sistema installatore di l'OS X Mavericks, deve circundà u schedariu di InstallESD.dmg oculta in u Mac OS X Mavericks chì vi scaricate da a Mac App store . Stu stampa di l'imagine cuntene un sistema d'iniziale è i schedari necessari per installà OS X Mavericks.

Perchè u schedariu di l'imstalla di stallazione si trova in l'app installadoru di l'OS X Mavericks, deve prima di stracquà u schedariu è copià à l'Escriptori, induve pudemu puderà facilmente utilizà.

  1. Apertura a finestra di u Finder è navigate à u cartulare di Appliaggi.
  2. Fighjate nantu à a vostra lista d'applicazioni è truvà u chjamatu Istallà OS X Mavericks.
  3. Cliccateu in un clicu o cuntràniu cliche in u fugliale di l'installazione OS X Mavericks è selezziunate Prugatu cuntenutu da u menu populari.
  4. A finestra di u Finder mostrarà u cuntenutu di u Mac OS X Mavericks file.
  5. U caratteru u cuntenutu.
  6. Apertura u cartulare SharedSupport.
  7. Cliccateu o cliccate cuntrullà clicate u fugliale di InstallESD.dmg, è cliccate Copia "InstallESD.dmg" in u menù popup.
  8. Cerchera a finestra di u Finder, è torna à a Scrittura di u Mac.
  9. Cliccateu o cliccate puru in un territoriu vacanti di u Desktop è Select Paste Item from the pop-up menu.
  10. U schedariu di InstallESDDmg serà copiatu in u vostru Scrittore. Questu pò piglià un pocu di tempu perchè u schedariu hè di circa 5,3 GB di tene.

Quandu u prucessu hè finitu, truverete una copia di u documenti di InstallESD.dmg in u vostru Scrittore. Emu aduprà stu schedariu in a seguente serie di passi.

03 di 03

Copia l'architetti d'instalazione Mavericks per fà un USB Flash Drive bootable

Arraste u fundamentu di u sistema BaseSystem.dmg da u VOS X installate a finestra ESD à u Campu fonte in a finestra di l'utilità Disca. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Cù u cattivatu InstallESD.dmg còpia à u Scrittori (vede pagina 1), avemu digià prontu per creà una versione sopravevule di u schedariu nantu à un discu USB.

Formate u USB Flash Drive

ATTENTI: U seguitu serie di passi hà borraru tutti i dati in u USB. Prima di prucederà, fate un copia di salvezza di e dati nantu à u flassu discu , se qualchì.
  1. Inserisce u memoria USB à unu di i vostri porti USB da Mac.
  2. Launch Disk Utility, situatu in / Appliaggi / Utilities.
  3. In a finestra di l' utilità di discu chì apre, utilizate a barra lateral per scaricà da a lista di i prucessi di almacenamento culligatu cù a vostra Mac è localizza a untura USB. U puderebbe piglià unu o più nomi volumi assuciati cun ellu. Cerchju per u so nomu di livellu, chì ghjè normalment u nomu di u fabricatore di l'impegnu. Per esempiu, u mo nivulu di u mo flash drive hè 30.99 GB SanDisk Ultra Media.
  4. Select the top-level name of your USB flash drive.
  5. Cliccate a Partition tab.
  6. Da u menù dispunibule Partition Layout, select 1 Partition.
  7. Cliccate u menù minimu Formatu è assicura chì Mac OS X Extended (Journaled) hè sceltu.
  8. Cliccate u sceltu Opzioni.
  9. Select the GUID Partition Table from the list of scripts available for partitioning and then click the OK button.
  10. Cliccate u Apply button.
  11. Disk Utility sta dumanda per a cunferma chì voi spartà u USB. Ricurdativi, questu saldarà tutte e cuntenutu per u flore. Cliccate u buttone Partition.
  12. U USB flash drive se borrarà è furmatu, è dopu muntau in u Macu Desktop.

Reveal What Is Hidden

L'installadoru di l'OS X Mavericks hà pocu unepoche di scàrichi chì avemu bisognu di accessu per fà u USB unicefare bootable.

  1. Segui l'urdistanu in Visualizate i caratteri inculate in a vostra Mac Usendu a Terminal per fà fà vidiri i vostri magliure.

Munti l'installadoru

  1. Fà clic à u còdierdu à u cliente InstallESD.dmg chì hà copiatu in u Desktop prima.
  2. U Mac OS X installà u discu di ESD serà muntatu nantu à a vostra Mac è a finestra di u Finder s'abbrezzà, indettendu u cuntenutu di u schedariu. Certi nomi di schedari parevanu dim; Queste sò i lochi di uccidentali chì sò oghji visibili.
  3. Arrange the OS X Install ESD window and the Disk Utility window so that you can easily see both of them.
  4. Da a finestra di Utilita Disca, sceglite u nome di l'USB flash drive in a barra lateral.
  5. Cliccate a pranzi Restauratu.
  6. Arraste u fundamentu di u sistema BaseSystem.dmg da u VOS X installate a finestra ESD à u Campu fonte in a finestra di l'utilità Disca.
  7. Select the USB volume of the flash drive name (untitled 1) from the Disk Utility sidebar and drag it to the destination field.
  8. Se a vostra versione di Disk Utility cuntene un casu chjamatu Erase Destination, assegure chì a casella hè verificatu.
  9. Cliccate Restaurate.
  10. Disk Utility sta dumanda a cunferma ch'è vulete borrar u voluminu di destinazione è a reemplazarà cù u cuntenutu di BaseSystem.dmg. Cliccate Abate per avè.
  11. Aduprà a vostra password di amministratore, se esse dumandata.
  12. Disk Utility principià a copia. Questu pò piglià un pocu di tempu, per relaxate, ghjucate à un ghjocu, o scopre parechji di l'altri articuli nantu à: Cummins Mac Issues. Quandu Utility di Discu finisce u prucessu di copia, cumprà a unità USB à l'Escriptori; U nome di u discu serà OS X Base Sistema.
  13. Pudete scepite Utilità Disk.

Copia u caratteru di i paesaggi

So far, avemu criatu un discu USB flash bootable chì cuntene pocu di un sistema chì permette a vostra Mac per arrizzà. E cose da tutte e cose da fà, finu à chì aghjustà a cartula di i paesaggi da u cliente InstallESD.dmg à u sistema di u SO X basta creatu in u vostru flassu. U cartulare Package cuntene una seria di paquetes (.pkg) chì stallanu parechji pezzi di OS X Mavericks.

  1. Disk Utility deve esse muntatu u vostru flassu apertu è hà apertu un finestra di Finder cum'è OS X Base System. Se a finestra di Finder ùn hè micca aperta, situate l'emblema di u Sistema Base di u SO X in u Scrittore è fate doppiu cliccà.
  2. In a finestra di Sistema di Sistema OS X, apre a carta di Sistema.
  3. In u cartulare di u Sistema, apre u caratteru d'installazione.
  4. In u cartulare di stallazione, puderete vede un aliasu cù u nomu Pakketti. Cliccateu in cliccà u pacìficu Alias, è sceglie Move to Trash da u menù popup.
  5. Lasciate u Venerale OS X Sistema di Base / System / Installation Finder finestra apertura; avemu usatu in i próximi passi.
  6. Locate a finestra di Finder chjamata OS X Install ESD. Questa finestra deve esse aperta da un passatu previstu. Se no, fate un'un clicku in u dizziunariu InstallDFD.mg in u Desktop.
  7. In u SO X installate a finestra ESD, cliccate nant'à u cartulare Packages è sceglie Copie "Pakketti" in u menu populari.
  8. In a finestra di a stallazione, movendu u cursore à un spaziu in biancu (assicuratevi chì ùn hè micca sceltu qualchì articulu in a finestra di a stallazione). Scaricamentu in a zona bianca è selezziunate Paste Item da u menù popup.
  9. U prucessu di copre pigliarà un pocu di tempu. Una volta hè cumpletu, pudete cercate tutti i finestri di u Finder, è expulsanu l'OS X Install ESD è a versione di l'OS X Base System.

Avete avà un discu USB flashudu chì vi pudete utilizà per installà OS X Mavericks nantu à qualsiasi Mac vostes.

Oculazione Chì Ùn si ne vogliu micca

L'ultimu passu hè di utilizà a Terminale per oculta i schedarii di u sistema speciale chì ùn deveria micca esse publicati.

  1. Segui l'urdinamentu à Vede i FTP in u Mac Utilizando a Terminal per fà esse invisibili novi.