Manage Smart Search in Safari per OS X è MacOS Sierra

Stu tutorialu hè solu destinatu à l'utilizatori chì currinu u web browser Safari in OS X è macOS sistemi operativi Serra .

U cercadoru di u Safari di Apple hà parechje una interfetta ridotta in quantu cun versione di l'applicazioni. A secunione di questa nova GUI di guirazione chì hè aduprata u più spessu hè u campu di Smart Search, chì combina l'indirizzu è i busti di ricerca è si trova a cima di a finestra di u safari. Quandu avete scrittu u testu in stu campu, i ragiuni chì u so nome cuntene a palora intelligente fate evidenti. Cumu scrivevi, Safari hà dinamica suggerimenti suggerimenti nantu à u vostru accessu; Ogni derivate da una quantità di fonti, cumprendu a vostra navigazione è a storia di ricerca , siti web favurèvuli cum'è a fattura propiu di Spotlight . U campu di Smart Search also utilisate Quick Website Search in i so suggerimenti, spjegati dopu in stu tutoriale.

Pudete mudificà quale di i fonti di sopra Safari utilizate per creà i so suggerimenti, cù u cercadoru predeterminatu di u cercadoru di u navigatore stessu. Questu tutoriale si spiecenu ogni in più di dettu, è vi mostra quantu mudificà a so piaceru.

Prima, apre u vostru navigatore Safari. Cliccate nantu à u Safari , situatu in u menu principali di u navigatore à a cima di u so screen. Quandu u menù dispunivele, sceglite Preferenze ... Pudete ancu utilizà l'accurtatoghju di tuccatu in piu di i precedente dui passi: COMMAND + COMMA (,)

Search Engine Default

A interfaz Preferenza di u Safari avà avà esse exhibitu. Prima, sceglite u fogliu di ricerca . I preferiti di a ricerca di u Safari sò avà visibile, chì cuntene duie seccione.

U primu, ditulatu di i Search Engine , permette di spiccifiche chì engine Safari utilizeghja sempre chì e parole sò sottumessi à u vostru campu di Smart Search. A opción predeterminada hè Google. Per cambià sta paràbula, cliccà nantu à u menù dispunibile è selezziate da Bing, Yahoo o DuckDuckGo.

A maiò parte di i mutori di ricerca disposte u so propiu suggerimentu nantu à i carattere chjave è i chjavi di u vostru sceltu Avete probabilmente u fattu avè avutu questu questu quandu u usu di un mutore di ricerca direttamente da u so locu nativu, à uppusizione à una interfaccia di navigatore. Safari, per mezu predeterminati, includinu quelle suggerimenti in u campu di Smart Search, in più di l'altri fonti citedciuti supra. Per rinfigurà sta funzione particulari, rinfriscà a marca di verificatu (clichendu nantu à ellu) chì accumpenu l'opzione propostu di u mutore di ricerca .

Smart Search Field

U secù seccione in Preferenza di Ricerca di u Safari, intitulatu Smart Search Field , proporciona a capacità di specifica cù chì cumpunamenu di dati chì u vostru navigatore utilizeghja durante i vostri suggerimenti cum'è scritta. Ogni cumbenzii di quattru sorsi di suggerimentu hè attivatu da u default, significatu da una marca di verificazione d'accumpagnamentu. Per disattiveghjanu, simpigliate sguassà a so scatula di verificatu cliccate nant'à una volta.

Indirizzu l'indirizzu Web gratuituu

Pudete avà chì avà hà avè avutu chì Safari sola mostra u duminiu di u nome di u situ web in u Smart Search Field, à uppusizione à versione di precedente chì avianu l'URL sanu. Se vulete vultà in u locu anticu è vede l'indirizzu Web completo, pigliate e seguenti passi.

Prima, tornanu à u dialogu di u Preferenzi di u Safari. Forse, fate cliccà nantu à l'icona Avvanzata . Finalmente, fate un marcatu chì hè vultatu nantu à l'Ammaigazione indirizzu di l'indirizzu Web à a ricerca di questa partenza.