Crìtica: Kobo eReader Touch Edition

Un Pocu Disidettu Flaws Mar Un Cumbugliu In Cunsigliu di Forma

Tutte quant'elli gustate à a razzi per u sborrata? È quandu si vende à l'underdog in i circondi di e-readers principe, ùn ci hè pocu dubbitu chì Kobo cumpletu stu rolu. L'articulu di Canadà (pruprietariu principalamenti da i libri di i libri di Indipendenza canadienne) hà publicatu u primu e-reader l'annu in 2010, hà iniziatu una libreria online è hà pigliatu à Borders in quantu partner. Ddu primu ghjornu di generazione hè stata bellu, ma apennà a terra distrunteghja è tutti sapemu cumu e cose sò stati cun Borders . Ma Kobo hà mantutu mantini cù u novu Touchscreen Touch Edition, di colpu si mette cun un lettore veramente competitiu.

Panorama

Se pensate chì u Kobo eReader Touch Edition si face più di un pocu cum'è u Barnes & Noble NOOK Simple Touch , ùn hè micca solu l'unicu. I dui apparecchi sò stati liberati in u listessu tempu, per andà per una interfaccia minimaleta di u tavu sò è dispusibuli assai dispunibuli di 6 spaziori. Quandu i vidite cù nunda, anu da capì chì u Kobo hè u più compattu di e duie: adopten un furore di forma più tradiziunale chì a fai più stretta è ligne più fina chì a NOOK. Hè ancu chjappieru è definitivu più paleta.

U novu Kobo cuntene una specje di distinguerà da i primi mudelli di prima generazione: l'acrobatoriu distintivo, disponible in quattru culori diffirenti (làssanu, blu, argentu è negru). Mentre ch'e aghju trovu l'eReader Touch per esse più cusetu à mantene in una mano chì u NOOK Touch Simple, a spalle hè più sullivazione di u NOOK è ùn manca u so dete, facennu un Ticchi di l'eReader più appiecatu à l'uttene uttene.

U Kobo pona nantu à una facci amichezza - literale (i icone utilizate mi ricurdeghja di i tempi antichi Macintosh) - è impiega una interfaccia d'usu chì hè intuitu è ​​attrattiva. A navigazione hè indolente, è a cunfigurazione sò assai accessorii (una tap mid screen per abbildà u menù), cù sliders usati per aghjurnà font size, spacing di linea è marge. Ci hè pocu tempu per piglià u colmu di passaghju, scaricà e-libri è ellu entre i toli in a vostra biblioteca.

Spiegazioni

Pantalla: 6-Inch E Ink Pearl Touchscreen di 16 scala di gricerali, minimizatu parmettinu

Dimensione: 4.5 inch x 6.5 inch x 0.4 inches in grossu

Pesu: 6,5 unces

Storage: 2GB (scalable per microSD à 32GB culu)

Battery Life: finu à un mesi (cù Wi-Fi off).

Conectividad: Wi-Fi, USB Micro

Formatei Appoghjunati: EPUB, PDF, MOBI, TXT, HTML, RTF, JPEG, GIF, PNG, BMP, TIFF, CBZ, CBR

Fonti: 7 fonts con 17 talla distinti (plus cagione di scaricamentu di fonti addiziale)

Music Support: None

Prezzu: $ 129,99 in linea in Kobo, o in tenda in Best Buy è Frys.

Manu nantu

U Keloft eReader Touch impiega un processatore è tecnoloicu più veloce (sìngulu à l'uscu in u NOOK Simple Touch) chì reduces l'attrazzu di u focu fussile chì vede quandu E-Ink e-readers cambia pagine. U risultatu hè moltu più veloce di a pagina chì u mudellu prelituu (è i cuncurrenti cum'è u Kindle ), cù a visualizazione freschezza solu una sola volta di ogni sitta volta.

A rispunsabilità di a mostra hè stata a par cù altri apparenti chì utilizanu un sistema di cunnessione di u scaccionu. In altri dritti, hè bonu bonu, ma ogni volta in un certu puntu un dettu hè pocu fora di a marca chì resulte in una accontu impurtante - in regali un menù esse indicatu. Se ùn avete micca grande in interfaccelli di cunnessione di tonalità, ùn sianu da furtuna cun questu postu chì ùn sò micca buttoni fisici pè a turnà di a pàgina, solu buttone di forza è di casa. A più tarda di l'infurmazione di firmware leva a l'eReader Touch un abilità unica: a capacità per l'utilizatori di carica di i so propri fountains à u dispositivu, eliminendu u limite di un numaru simplice custruitu in e fontene disponible à a maiò parte di i-readers. Ancu s'ellu hè statu striatu da l'offerta d'una inexpensive e-reading experience, ci sò uni pochi estremi dispunibuli cun un navigatore web espertu è un sketching program (think Etch-A-Sketch). Tutti sò rudimentarii è sughjetti à a visualizazione per rinfriscà e prublemi in E Ink, ma in pocu puderianu esse utile.

A vita di battezza hè sustinutu per esse un mes (cù Wi-Fi off) è basatu nantu à u mo tempu cù u Touch di eReader, chì parece accurate.

Ghosting

Hè a tecnulugia di rinfrescante visualizazione hè duntu ch'e aghju scupertu un difettu di designu assai distractante. In a pagina iniziale rinfrescenu, tutte e cippu cù un testu criscce è cuntrastu, aghju vede da una E Ink Pearl display. In a pagina sussegera dopu, ghostsicce cumencia à appare nantu à a visualizazione, diventendu progresivamente scurazioni finu à o rinfrescenu torna. Ùn hè micca abbastanza scuru per impedisce a leghje, ma hè moltu. Mi preoccupatu chì a mo testa unità puderia esse difettu, ma una ricerca ràpida nantu à Google cunfermatu chì alcuna critica anu vistu effetti simili.

Ci hè una facilità avanzata per una infurmazione di firmware sussegwenti chì permette di mudificà u nùmeru di pagine prima di ricaricà (da 1 à 6); aghjurnate ogni pàgina - cum'è a maiò parte di e-readers prima di questu - apparentivu à risolviri u tema, ma à u costu di riintrudisce quellu pianu internu ogni pàgina. E pi qualchi parranza, u focu nìvuru parece più prominente in questu casu cù l'altri e-readers, perchè ùn sò sicuru chì gustu hè a suluzione. In ogni casu, avete ottu sette cunfigurazioni pussibuli per pruvà cumu prughjettu è di sperenza un battellu per un equilibru accettabili.

Scupertu ancu chì u calore hè questu l'Aquiles Of Heel, chì face a manifestazione più affissante. Aghju pigliatu u spedinu di Kobo parechji volte quandu era abbastanza caldu. Ùn arghjintinu micca, ma circa 85 gradi. I era in u sombreo in un paraplu di terrazza, per ùn esse u sole di u sole. A manifestazione di u Kobo exhibited streaking and smearing that would eventualmente u testu in difficultà di leghje in i spondi, è seguitava u stessu ciculu; nantu à una ricaricà, era perfetta, ma ogni pàgina di gira finu à a prublema di rinfiguria addivintaru agghioru.

Aghju vistu E Inch e-readers exhiben exhibe issues in tempu tempi qualchì tempu, ma a solitu ha de essiri calda da 85 gradi (a maiò parte di fabricanti circaranu 95 gradi hè u cutoff). Pò esse pudè esse capace di portà una di queste cose à a spiaghja , perchè chì prutegevi. Per fà sicuru d'esse ghjustu, aghju fattu dui viaghji supplementari à u gruppu cù un puzzu di e-readers è mentre chì u Kobo cuntinuau a soffri di l'effettu pianu di a pagina, u NOOK Simple Touch è un Kindle 3G ùn eranu micca affissati.

Perchè Eseguitu Registrazione?

A seconda difetto hè più prublematicu in software. Per questu causa, Kobo hà dichjaratu chì prima di pudè cumprà libri in ligna cù u Wi-Fi integrati, prima avè a cunnuccarà fisicu à una computer per registrà u device. Questa pari di manera micca necessariu, agghiuncennu complemente è inconvientenza. Se cullate un Kindle equipped con Wi-Fi o NOOK, tuttu ciò chì hè necessariu hè un cuntestu di e-libreria è da voi. Cù u Kobo, deve esse scaricate l'apparevule pertinenti (Mac o Windows) di Scrittura Kobo, avete principiatu è signu à u vostru contu Kobo o creanu un novu à registrà u discu, dopu à quale un novu firmware di e-reader hè automaticamente stallatu. In u mo casu, u prucessu d'aghjurnamentu aduprà 20 seconde.

Pudete scopre stu passu, ma u lettore hà averebbe fermu fermu chì cusì ùn hè micca una bonita idea, saliendu chì ùn puderete micca fà cunnette à l'libreria di Kobo o sincronizza i vostri libri elettroni. Dopu qualificatu u registrazione, pudete esse liberu di funziunà chinu cù Wi-Fi.

A richargazione di u dispusitivu hè realizatu da una cunnessione USB a un computer. Ùn hè micca nunda novu, ma ancu parechji e-readers sò cumbattevanu un carburante USB in a casella.

Recomanà

U Touch-eReader di Kobo tira un equilibriu decentu trà e caratteristiche è u prezzu. U so grandu compactu - ancu più chjappi di u NOOK Simple Touch - hè un plus definitu è ​​l'interfaccia d'utilizatore hè piacevule à utilizà. A soporta un vastu scala di schedarii è l'e-libreria Kobo, mentri pocu à a scala d'Amazon.com, offre una bona decigna selection of e-books. Avè u capacità di sceglie di una selezzione di casu di colori hè una bella scelta bona.

Mentre ch'e aghju gràzia l'interfaccia ticchina, per esse, ùn aghju micca avutu acquistà un lettore chì ùn avia mancatu manufattu botulosi di pagina di fìsica. Ùn ognunu hè di u mo spiritu, perchè ùn aghju micca abbracciante u Kobo per sta scelta di designe; in ogni modu, u ghosting in u screnu è u spaziu di u clima hè una altra materia. Mentre chì nè duverà l'upertu inutilizà, l'artifacti è ghosting definitamente detracture l'experientenza di l'utilizatore, spezializatu quandu paragunate à l'altri generazioni currentu mostra. Se ùn erate micca assicuta quantu esse quì puderia esse un tema per voi, pruvate una in a tenda è s'ellu ùn hè micca intimuritu da questu, pudete bè chì sia assai felice cù questu le-reader.

U duminiu di cunnettera fisicu à un urdinatore cumu per fà cumprà cumercii in Wi-Fi hè una scelta predilette chì potenzalmenti oltre un settore di i clienti chì volenu acquistà libri in linea, ma manca l'informazioni.

Quandu quantu aghja parechji aspetti di u Kobo, per solu $ 10 più, aghju sceglie u NOOK Simple Touch.