Cume a digitale Washi Tape in Photoshop o Elementi

01 di 04

Cume a digitala Washi Tape

Testu è imagine © Ian Pullen

Questu hè bonu tutale è faciule chì vi mustrarà cumu pò creà a vostra versione digitale di cinta Washi in Photoshop. Sì avete scratchate a testa, dumandava chì cinta Washi hè, hè una cinta decorativa chì hè fatta da materie naturali in Japan. Tanti tanti tipi è stili s'ora esportatu da u Giappone, in altizza è di culori chiaru.

A so popularità hà crisciatu rapidamenti in l'ultimi anni, è sò prestu assai populari per l'utilizazione in parechji prughjetti artifici, in particulare scrapbooking. In ogni modu, si serebbe più in scàccia di scrapaggio di scatula, in stu tutorialu vi vi vi cumparisce cumu pò pruduce a vostra propia cinta digitale unica per u usu di i vostri prughjetti.

Per seguità cù u tutoriale, avete bisognu di una copia di Photoshop o Photoshop Elements. Ùn ùn anu intesa ancu s'è vo site un usu novu Photoshop, hè un prughjettu sèmpiu faciule chì qualcunu deve esse capace di seguità è in u prucessu vi ricevi un ingrossu per un qualchì qualità utili è funti. Avete bisognu ancu una impresa di un pezzu di cinta - quì hè una imagina di cinta chì pudete scaricà è utilizate libera: IP_tape_mono.png. L'Usuariu di più Photoshop di più gustu vanu à pudè ritratti o scanniu i so bits di cinta è l'utilizanu com'è una basa. Se vulete pruvà sta dentru, avete bisognu à taglià a cinta da i so fonedi è salvà l'imagine per un PNG in modu chì hà fattu un fondo transparente. Truverete ancu chì a vostra cinta averna pianu di una forza più neutrale nantu à quale u travagliu.

In u prossimu prossimu vi fighjulu cumu fà fà a cinta chì hè un culore sòcolore è una altra versione cun u decoru.

Related:
• Cumu hè Washi Tape?
• Washi Tape and Rubber Stamping

02 di 04

Fate un Striscia di Cinta cun un Corru Solu

Testu è imagine © Ian Pullen

In questu primu passu, vi vùagliu mostrarà cumu aghjunghje u vostru chjucu preferitu à l'imagine di cinta.

Andà in Archive> Abramu è navigate à u schedariu IP_tape_mono.png chì hà scaricatu o a vostra propria figura di cinta, selezziunate è fate clicà u buttone Open. Ci hè una pratiche bona per andà in Archive> Save As è salvà questu questu u testu PSD cun un nome appropritu. I PSD sò u formatu nativu per i schedarii di u Photoshop è permette di salvà diversi stati in u vostru documentu.

Se a paleta Stemma ùn hè micca già apertu, và à Finestra> Capelli per vede. A cinta ùn deve esse l'unica capa in a paleta è avà, mantene a chjave Ctrl nantu à Windows o a chjave Command in Mac è cliccate nant'à u pocu icona chì rapprisenta a tape layer. Questa selecciarà tutti i píxli in a staghjoni chì ùn sò micca tutte e so transparente è cusì avà avà avà avà vistu una linea di foglie marchenti intornu à a cinta. Nota chì nantu à certe versioni più vechje di Photoshop, avete bisognu à cliccà l'elencu di testu di a strata è micca l'icona.

Averanu, andate in Capule> Nuvellu> Capu o clicate in u novu Canu di Capicuta à a basa di a paleta Capelli, seguitu da Edit> Fill. In a caixa di dialogu chì apre, elettu Color da u Utilizà un menu di cullizzioni è dopu selezziunate u culore chì vulete applicà à a vostra cinta da u selector di culore chì apre. Cliccate cliccà nantu à u selezivu di u colore è avà accennatu in u dialogu di Fill è vede chì a selezione hè stata chjucata cù u vostru corcu sceltu.

Mentre a cinta Washi ùn hà micca assai texturizatu di a superficia, ci hè un pocu è cusì chì a basa di l'impresa di cinta chì avemu usendu hè una pruduzzioni assai luminosa chì appliqueva. Per avè permessu esse attese, assicuratevi chì a nova culle di culore sò ancu attivu è da cliccà nantu à u Modu di Mudacciu abandunate in a cima di a paleta Capelli è cambiassi à Cumbattighjà . Avà clic à cliccà nantu à a culle di culurite è sceglie Unghjettu per cunfinà e dui capasni in una. Infine, settore l'uperazione di l'opacità in u 95%, per ciò chì a cinta hè pocu trasloccente, cum'è cinta reale Washi hà ancu un pocu di trasparenza.

In u passu dopu, aghjustà un patronu à a cinta.

03 di 04

Fate una Stette di Cinta cun un Patore Decorativo

Testu è imagine © Ian Pullen

In u passatu avanzatu avemu aghjunghjatu un chjosu di culore à a cinta, ma a tecnica per aghjunghje un patronu ùn hè micca massa disimilar, perchè ùn vi mancu esse ripetite tuttu in questa pagina. Perchè, se ùn avete micca legatu a pagina previa, suggerisce chì vede à quellu primu.

Apertu u filu di cinta di filu è torna a guardà cum'è un schedariu PSD appropriatu. Ora andate in Archive> U situate è andate di navigà à u schedariu di u schedariu chì vo pudete usà è cliccate dopu u buttone Open. Questu situate u patronu nantu à una nova capa. Se ci vulete mudificà u patchinu per migliurà a cinta, andate à Edite> Trasforma di manera è vi vede una casella di distanza cù un manighjà a mane à e cantone è i lati si face visibili. Sì avè avete bisognu di scopra per vede tutte a casella chì viaghja, puderete andà à Verificate> aghjustate u circhendu. Cliccate una di a cantonella manighjera è, sughjettu sottu a chjave Shift per mantene a propria pruporzioni, arraggiusa u manicu per mudificà u mudellu.

Quandu a cinta hè tutta apprupta cù u patronu, fate una selezione di a cinta cum'è in u passatu avanti, cliccà nantu à a stampa di stampa in a paleta di Capelli è dopu cliccate u Mascara in u pianu di a paleta - vede l'imagina. Cum'è in u passatu avanti, cambia u modellu di blendazione di u funziunamentu per Esplendizzioni, cliccate right and select Merge Down è per finisimu l'opacità à 95%.

04 di 04

Guardà a vostra tape comu PNG

Testu è imagine © Ian Pullen

Per utilizà a vostra nova cinta Washi virtual in i vostri prughjetti numerii, avete bisognu di guardà u schedariu cum'è stampa PNG per quessa reticule u so fondu trasparente è un apparenza trasparenti.

Andà à Archive> Save As è in u dialogu chì apre u navigazione induve voi guardà u vostru file, sceglie PNG da a lista di i formattuli di file è fate clic à u buttone Salvà. In u dialogu di Opzione PNG, selezziunate None è cliccà cliccate.

Avete avà un schedariu di cinta di Washi digitale chì pudete impurtà in u vostru scrapbooking di scritturazione digitale. Pudete ancu vugliutu à fighjate à l'altru di i nostri tutorials chì mostra comu pudete applicà un effettu ripulseziu à u filu di a cinta è aghjunghje un suttili sottocettu sclusivu chì aghjusteghja un pocu toccu di realisimu.