Cumu faci un Edge di Scrittura Tornata in Photoshop

01 di 04

Cumu faci un Edge di Scrittura Tornata in Photoshop

Testu è imagine © Ian Pullen

In questu tutorialu, vi vùagliu mostrarà una tècnica simpliciamente simplista per creà un scheletru di carta in Photoshop . L'effetti finali hè tutta sutile, ma pò aiutà à aghjunghje un toque extra di a rialtà à e vostre imagine. Avissi nutari chì, mentri a tecnica hè assai basica è hè adattata per i novu cumpetenu per u Photoshop, perchè usa un scogghiu petite chjucu, pò esse un pocu tempu chì cunsumazione s'è l'applicà l'effettu à u largu grandi.

Per andà dopu, avete bisognu di scaricà a vostra copia di tape_cyan.png chì hè stata creata in altru tutorialu di Photoshop per Cumu Cume A Cumpilation Digital Washi Tape . Pudete applicà sta tecnica per qualsiasi elementu d'imaginariu induve si vulete applicà l'apparizione di scurtto paper. Se avete vistu l'altru tutoriale è anu download the tape_cyan.png, pudete avè avutu chì aghju tagliatu l'asprachi in ogni fiore di a cinta per quessa ch'elli pudareti dimustrari quantità faciule hè di creà stu effettu in tuttu Photoshop.

Stu tutoriale hè abbastanza funziunale è ponu esse segui cù Photoshop Elements, è ancu per Photoshop. Sè pressu à a pàgina dopu, avemu principiatu.

02 di 04

Aduprà l'agisce Lassu per aghjunghje un Edge Uneven

Testu è imagine © Ian Pullen
In questu u primu passu, avemu aduprà l'uttellu Làghju per dà un uperu irregulare à i dui rigioni bordi di a cinta.

Scaricate l'uttellu Lassu da a paleta di l'uttene - sè ùn viaghja micca visibile, avete bisognu di cliccà è mantene a terza entrada in a paleta (a partenza da a cima di u sopra à left and counting da left to right) finu à un pocu menu di voce off menu, è pudete selezziunate l'uttellu Lassi da quà.

Avà locu vicinu à a cinta è cliccate è arrossa per fà una selezione aleativi in ​​tutta a cinta. Senza liberà u buttone di u buttone seguita sughjendu a scelta fora di a cinta finu à chì si ritrova à l'iniziu. Quandu liberate u buttone di u buttone, a selezzione cumprisce da sè stessu è se vai à Edite> Clear, a cinta chì si trova in a selezzione serà sguassata. Pudete ripiglià stu passu à l'altra parte di a cinta. Quandu avete fattu quellu, andate à Select> Iddettore di rinfriscà a selezzione da a pagina.

In u passu prossimu, uttene l'embiu di Smudge per aghjunghje l'apparenza di fibri di carta fina à i dui vici sfavillate chì avemu aghjustatu.

03 di 04

Utilizare a puzzicheghja per aghjunghje l'Apparenza di Fibra di Scacciate in u Tarraniu

Testu è imagine © Ian Pullen
Avemu avè aghjustatu u sfruttatu sottili di u fogliu di carta fugliale cù l'uttellu Smudge set à una talla di solu un píxel. Perchè u sciccarlu hè cusì picculu, stu passu pò esse duie cunservazione, ma u più sutile stu effetti hè, u più efficau, quandu pareva finita.

Prima, per fà fà più faciule di vede ciò chì fate, avemu da aghjunghje una strata bianca sottu à a tape layer. Holding a Ctrl key on Windows or the Command key in Mac OS X, cliccate elle Cunsume un capatariu novu in u fondu di a paleta capelli. Questu averebbe positu una nova capa bianca in sottu à a tape layer, ma se ha apartu nantu à a cinta di tàvule, fate clicu nantu à a nova capa è arragghiau sottu à a tape. Ora andate à Edita> Fill è cliccà nantu à u cartulare di Utilizazione è selezziunate Biancu, prima di cliccà u buttone Acron.

Aduprà zoom in, sia di u buttone Ctrl nantu à Windows o u buttone Command in SO X è pressu a + chjave à u tecmaticu o vendu in Visual> Zoom In. Nota chì pudete sparghje sottu u Ctrl, chjave Command è pressu a chjave. Vulete vulete zoom in un modu assai - I zoomed in 500%.

Avà sceglie l'uttellu Smudge da a paleta di l'uttene. Se ùn hè micca visuali, cercate o l'esame Blur ou Sharpen è da clicche è aghjunghje nantu à quella di apre u menzu vulanti, da quale pudete selezziunà l'uttellu Smudge.

In a Toolbar di l'uperazione chì aprite vicinu à a cima di u screnu, fate un clicu nantu à u paràmetru di scelta è fate u Size à 1px è a durezza à u 100%. Assicuratevi chì a putenza di forza hè di 50%. Ora pudete mette u cursore in unu di i vilativi di a cinta è cliccate cliccate nant'à a cinta. Avete bisognu di un bonu lineu scrittu da a cinta chì tira fora bellu. Avà bisognu à continuà a pittura di stanchi cuddati cum'è questu quì à l'aleatorii fora di u filu di a cinta. Ùn pudete micca stà belli assai impressiunanti in questu mumentu, ma quandu fendu zoom, vi vede chì questu un fattu assai suttu à u borde chì hè simili à i fibre di carta visibili da un quichu tornatu di carta.

04 di 04

Aggiuncate una Sutera Sottili Sottile per aghjustà l'Apparenza di Fondi

Testu è imagine © Ian Pullen
Questu passu finali ùn hè micca essenziale, ma ùn aiuta per aghjà à a sensazione di prufundità aghjuntu una sorta suttili sottili à a cinta.

Cliccate u so fundu di u minimu per assicurà chì sia attivu è cliccate cliccate u Cumentu un capu di strata. Avà mantene a Ctrl key à Windows o a chjave di Command in SO X è cliccate nant'à u bigliettu icona in a cinta di cinta per creà una selezione chì face a cinta. Cliccate nant'à u novu canna bianca è và a Edit> Fate è in u dialogu, fate l'Utbisu abbandunate à 50% Grey. Prima di cuntinuà, andate à Select> Iddè selezziunate per sguassà a selezzione.

Vai à Filtru> Blur> Gaussian Blur è stabilisce u Radius à un pixel. Hè l'effettu di e sofframente suvitando u culu di a forma grisa per quessa si estende assai appaghjà a fruntiere di a cinta. Ci hè un ultimu passu chì deve esse pigliatu perchè a cinta di cinta hè sempre cusì pocu traslocu, chì significheghja u novu guttivinu di l'ombra sferisce a tene. Per riflette, fate un selezziunamentu di a tape capace cum'è prima, è assicurendu chì a capa di l'ombra sia attivata, vai a Edit> Clear.

Questa passe finale aghjunghjera una petite schiettera à a cinta è farà vede più naturali è realistichi.