Cume l'utilizate Qualcosa Image com'è Patruni Pieni in Photoshop

Utilizà a Rectangulu Marquee per creà u patru da ogni imatge

Aduprà mudelli in Adobe Photoshop hè una tècnica per aghjunghje elementi ripetenti à una selezzione o capu. Per esempiu, i patroni sò cumunamenti usati per mudificà u tela in un articulu di vestitu o per aghjustà u dettu sottu à una imaghjina. Pudete avè avutu l'impegni di una fibra di carbone in parechje mudelli di buttuni è di u situ web, o cumpunenti di pàgina.

Questi articuli ùn sò micca travagliatu ghjinirosu, sò solu una selezzione o un ughjettu cumpostu di un mudellu. Un altru usu cumuni per i patruni hè creatu u sfondate wallpaper per i sitti web o l'urdinatore. Invece chì anu cumpariscenu cumplicati, in a superficia, sò rilievu pocu fà creà.

Chì ghjè un patrone in Photoshop?

Un mudellu, cum'è definitu in Photoshop, hè una figura o l'arti di linea chì pò esse tiled repeatedly. Una tella hè a subdividazione (o tiling) di una selezzione di gràfiche di l'equipaggiu in una serie di chiazza è a chjelle in un capu o in a selezzione. Cusì, un patronu di u Photoshop hè essenzalmentu una maghjina stampata.

L'adopru di i mudeli pò accelerà u vostru flussu di travagliu recortendu a necessità di creà oggetti intricate chì altrimente pò esse construiti cù un mudellu d'imatge ripetibile. Per esempiu, se una scelta hè bisognu di cola cun pilu urdinava un mudellu reduci chì a so tinuta à un clicu di u clicu.

Pudete fà i vostri patroni persunalizati da ritratti o arti lineali, utilizate i mudeli predeterminati chì vennu cù u Photoshop, o scaricate e stallate librerii di u patchinu di una varietà di fonti online.

Pudete definisce alcuna scena o selezzione cum'è un patronu chì pò esse usatu cum'è un impegnu in Photoshop. Queste struzzioni applicanu à e versioni di u Photoshop da 4 parte.

Cumu utilizà un Patronatu Imblue in Photoshop

Difficultà:

U tempu necessariu: 5 minuti

Eccu cumu:

  1. Apertura a imatge chì vulete usà com'è un fillariu.
  2. Se vulete aduprà l'imagine entera cum'è u vostru fillariu, vai per Select > Select All . Inutili, utilizate l' armata Rectangulu Marquee per fà una selezzione.
  3. Andate à Edite > Define Pattern . Questu averebbe apertu a Cumpagnìa di Dirizzioni di Scrittore è tutte e cose da fà à dà a vostra chjave un nome è cliccà cliccate.
  4. Va a una altra imagina o creanu una nova imagina.
  5. Sceglite a capa chì vulete cumpagnia, o fate una selezione usendu una di l'uttine di qualità, cum'è a Marquee Rectangular .
  6. Va a Edit> Fill to open the Fill dialog box.
  7. In u pacche di dialogu di ricchienti selezziunate u Patru di i cuntenuti pop up.
  8. Aduprendu u persunalizatu Custom drop menu. Questu avete aperta una scelta di mudelli chì sò stallati cù Photoshop è qualsiasi modelli chì puderete have creatu previamente.
  9. Cliccate nantu à u Patternu chì vo vulete applicà.
  10. Lascià a scripta di scrivutu deselecte . In Photoshop CS6 è più tardi, i patti scrittifali sò stati pruposte. Sti scrittura sò JavaScripts chì aghjustanu un articulu definitu com'è un patronu o nantu à a selezzione o in un capu.
  1. Sceglite un Modu di Mudificà per avè u vostru mudellu, soprattuttu si sia nantu à una strata separata, interagisce cù i culori di i pixelli di a imatge chì hè posta.
  2. Cliccà Eccu u Patrone hè aplicatu.

Tips:

  1. Solu selezzione rettangulari ponu esse definitu cum'è un patronu di qualchi versione antica di u Photoshop.
  2. Verificate a casella per Guardianu a Transparencia in u dialogu di Fillu solu s'ellu vulete cumpientà e porghje non trasparenti di una capa.
  3. Se applicà un Patronatu à una capa, selezziunate a Capa è applicà a Cumpitazione di Patronu in i Studi di cape stallati.
  4. Un'altra manera di aghjunghje un patronu hè di utilizà l'uttellu Paint Bucket per pudè cumpricà u Layer o a selezzione. Per fà questu, sceglie Pattern da l'opzione d'uttene .
  5. A vostra ricerca di u patrunu hè truvatu in una libreria. Finestra Select> Biblioteche per obene.
  6. Pudete ancu creà contene usendu l'Adobe Touch Apps è averebbi dispunibule à voi in a vostra libreria Creative Cloud.