Cume Stop Video From AutoPlaying

Vidiri ammazzati subitu in quandu site online? Turnu quissa "feature" off

Sè vo site di leghje un articulu nantu à un situ web è truvate l'amelie da u ghjocu di l'àvertu quandu ùn avete micca espertu, avete scontru un situ chì hà ciò chì chjamà video di reproche in autore. In solitu ci hè un adità assuciatu cù u video è cusì u situ si senti u video automaticamente per verificate chì sèntate (è di vous à vede) l'annunziu. Eccu cumu pudete turnà l'autoplaye video in i seguenti browsers:

Google Chrome

À questa scrittura, a versione più recente di Chrome hè a versione 61. A versione 64, da esse liberata in genna, prumetti di fà fà più faciule per apagar u video reproche. Intantu, ci sò dui plugins per sceglie u so puderete inutiliserà autoplay.

Va a Chrome Web Store à l'https://chrome.google.com/webstore/. Appena, làccu in a casu di i Extensions di Ricerca in a cantu superiuturi di u situ internet, è scrive "html5 disattivà autoplay" (senza i quotes, sicuru).

In a pagina di Extensions, puderete vede à trè estensioni, ancu ci sò solu duie chì facenu ciò chì cercate: Disable HTML5 Autoplay e Video Blocker di autoclau di Robert Sulkowski. Disable HTML5 Autoplay ùn hè più supportatu da u sviluppatore chì cunsiderà a notizia di Google di disabilitatu video autoplay, ma hè stata aduperata da u 27 di giugnettu di u 2017. Video Imblokkant Awtoplay ġie aġġornat l-aħħar f'Awwissu 2015, iżda skond reviżjonijiet, għadu jaħdem fuq verżjonijiet kurrenti di Chrome.

Vede più infurmazione nantu à ogni allargamentu clichendu in u tìtulu è leghjite più infurmazioni in a finestra populari. Pudete stallà unu clicendu u Cuntenu à u buttone di Chrome à a right of the app name. A Web Store cuntrola per vede s'ella a versione di Chrome in u vostru urdinatore Windows o Mac hà una versione chì sustene l'estensione, è se fate, stallate l'estensione un clicu in u buttone Add Extension in a finestra populari. Dopu chì stallate l'estensione, l'icona di estensione si prisenta in a toolbar.

Se ùn avete micca piace l'estensione installate, pudete uninstall it, tornanu à a Chrome Web Store, è scaricà l'altre estensione.

Firefox

Pudete inhabilitu video riproduciutu in Firefox per avanzià in i so cunfigurazioni anticipi. Eccu cumu:

  1. Scrive about: config in a vostra indirizzu.
  2. Cliccate I Acceptu u Risultatu in a pagina di avvena.
  3. Scroll down a lista di paràmetri finu à vede l'opzione media.autoplay.enabled in a columna di preferenza Nome.
  4. Cliccate dopu in media.autoplay.enabled per disabilitate autoplay.

L'opzione media.autoplay.enabled hè signalatu è pudete cunfirmà chì uchjatto hè quellu chì vede falsu in a Colonne di valurizazione. Cerere a circa: pactata di cunfigurazione per rinvià a browsing. A prossima pezza visitate una pàgina web chì hà un video, u video ùn pò micca ghjucatu automaticamente. Invece, ghjucanu u video facendo clicu u botone Play in u centru di u video.

Microsoft Edge è Internet Explorer

Edge hè u più novu u più grande navigatore di Microsoft, è quellu chì hè stata sustituì l'Internet Explorer, ma ùn hà micca a capacità di scambià video autoplay di questu scrittura. U stessu hè veru di Internet Explorer. Scusate, fannoni di Microsoft, ma avete da furtuna per ora.

Safari

Se tu manghjate l'ultime macOS (chjamatu High Sierra), significa chì avete l'ultima edizzione di u Safari è cusì ponu fà fà facilità à apaglianu autoplay video in qualsiasi site chì visite. Quì hè cumu:

  1. Aprezzu un situ web chì cuntene un o più video.
  2. Cliccate Safari in a barra di menù.
  3. Cliccate Scuperte di sta Situazione.
  4. Dentru u menù popup indicatu di fronte à a pagina web, clicate Stop Media with Sound à a right of the Auto-Play option.
  5. Cliccate Ùn Avete Avete Autore.

Se ùn si trova Alta Sierra, ùn hanu scantu chì u Safari 11 hè dispunibule per Sierra è u Capità. Se ùn avete micca Safari 11, accade à a Mac App Store è cercanu Safari. Se vi mancu una versione più vechja di macOS ca quellu di quelli di l'insinuata quì sopra, ma ùn sia da furtuna.