Cumpagnia Microsoft Word Macros

Per parechji usu Word, u termu "macro" greva à teme in i so cori, principarmenti perchè ùn capiscenu micca bè da macrosi di Parola è anu più prubabile maiò creati a so propria. Pujatate solu, una macrozione hè una serie di cumandamenti chì hè registratu per chì pò esse ripetutu, o eseguitu, dopu.

Fortunatamente, crià è perspettà macros ùn hè micca troppu difficultu, è l'efficienzia resultanti hè vale digià u tempu spentu d'apprendre à usà. Mantene a leghja per amparà cumu travaglià cù Macros in Word 2003 . Or, amparate cumu riguardu à scrive macros in Word 2007 .

Ci hè un coppiu modi diffirenti di crià Macrosi di Parolle: U primu, è a più faciule, hè di utilizà a macro recorder; a seconda via hè di utilizà VBA, o Visual Basic for Applications. In più, i macrosi di Word pò esse editatu cù u VBE, o Visual Basic Editor. Visual Basic è l'editore Visual Basic seranu affissati in tutoriali successivi.

Ci hè più di 950 ordini in Word, a maiò parte di quali sò nantu à i menu di e menù di e di evedenà è avè u tecienu di cursu chjamati. Certi di sti cumandamenti , ma ùn sò micca cunsignati à i menu di e menù di l'urdinate per mezu predeterminati. Prima di creà u vostru propiu macellu di Parola, avete verificatu per vede s'ellu si hè esiste è pò esse assignatu à una toolbar.

Per vede i cumandamenti dispunibili in Verbu, seguitate stu ciduzzu veloce per imprimirà una lista, o seguite ste passi:

  1. In menu di l' utensili , fate Macro.
  2. Cliccate Macros ... di u sub menu; pudete puru aduprà l' alt + F8 scunna di tastu per accede à i Macros box di dialogu.
  3. In u menù dispunibile dopu à l'etiqueta "Macros in", sceglite Commandos di parole .
  4. Una lista alfabettica di i nomi di cumandimu cumparisce. Sè avete marcatu un nome, una descrizzione di u cumandimu serà apparenza à u fondu di a casella, sottu l'etiqueta "Descrizzione".

Sì u cumandamentu chì vulete crià digià esiste, ùn deve micca crià u vostru propiu macellu di Parè per ellu. Sì ùn esiste micca, avete da passà à a pàgina dopu chì cronzava a planificazione di u vostru Macbu di Parola.

Cume Macerà U Word Effective

U passu più impurtante per creà i Macrose di Verbu Effetti hè una pianificazione curretta. Mentre puderebbe pare avellu ovvi, avete bisogna avè un idea chjina di ciò chì vulete chì u macroveru di u Word verificate, cumu si farà u vostru futuru travagliu più faciule è e circustanze attraversu duve avete intendente usà.

Inutili, pudete finisce ghjornu aduprà a creazione di una macro ineffettiva chì ùn avete micca aduprà.

Quandu avete esse cose in mente, hè u tempu di pianu di i primi passi. Questu hè impurtante perchè u recordatore hà literatu chì ricurdate tuttu ciò chì fate è inclùdinu in u macro. Per esempiu, sè vo pudete spuntà qualcosa è da sguassà, cada volta chì corre u Macro Word farà a listessa entry è dopu sguassà.

Pudete vede cumu questu ferà per una macchina sloppy è inefficient.

Quandu u penseru à e vostre macros, quì quì cunsultate parechje cose:

Dopu chì avete prughjettatu u vostru Macellu in Parola è fate un scorri, sò pronte per gravareti.

S'ellu avete prughjettatu u vostru macro attentuamente, u ricunniscenza per l'utilizazione successiva serà a parte più faciule di u prucessu. Hè cusì faciu faciule, in fattu, chì l'unica diferenza trà a creazione di una macro è di travaglià nantu à u ducumentu hè chì avete de pressu qualchì buttone supplementu è fà un paru di selezione in dialogu.

Appruntà a vostra Macro Gravatura

Prima, cliccate Istrumentu in u menzu è cliccate Registrate Nuovo Macro ... per abrir a Macro di dialogu di stampa.

In u boxu sottu "Macro name", tipanu un nome unicu. Nomi pò cuntene finu à 80 carte o numme (nisunu simbuli o spazi) è avè principiatu cù una lettera. Hè ricivutu accede à una descrizzione di e azzione chì a macro riale in a casu di description. U nomu chì stabilisce a macrove hè esse unicu chì si ricordate di ciò chì si faci senza avè da riferite à a description.

Una volta avete di nome a vostra macro è hà scrittu una discrizzione, sceglie chjave o vogliu chì a macro sia dispunibile in tutti i documenti o solu in u documentu attuale. Da manera prima, a Parolla faci a macro disponible à tutti i vostri documenti, è puderebbenu trovi chì questu hè u sensu più sensu.

Se decide di limità a dispunibilità di u cumandamentu, ma solu sceglie u nome di documentu in u dispunibule abattamentu quì sottu a l'etiqueta "Macchine in".

Quandu avete sfilata l'infurmazioni per a macro, cliccà cliccate. U Macro Toolbar di a Risultati serà in u cantu superbellu isutu da a pantalla.

Averete u vostru Macru

U punteru di u mouse hè avà avà un icòttu chjuccu chì s'assumiglia una cassette à cinta, indicando chì a parolla hè guardà i vostri atti. Pudete puru avà seguitu i passi chì avete messu in a pianificazione; Quandu avete fattu, pressu u buttone Stop (hè u quadru urdu à a manca).

Sì, per qualsìasi raggiuni, avete bisognu di a scrittura, cliccate u Pause Recording / Resume Recorder button (hè quellu à direcia). Per rimettivu, fate cliccà novu.

Appena u pressu u buttone Stop , a vostra macro di Parra hè pronta à utilizà.

Pruvate Macro

Per run your macro, use the Alt + F8 shortcut key to bring up the Macros dialog box. Scaricà vostre macro in a lista è cliccate in Clicate . Se ùn avete micca vedutu a vostra macro, verificate chì a situazione curretta si trova in a casella appena l'etiqueta "Macros in".

U scopu di crià macri in Word hè di aghjurnà a vostra travàgliu facendu i cumerci ripetitivi è e seculi complexi di cumandamenti à e ricerche. Chì puderia piglià literalment l'ore per fà manwalment solu dura un pocu secondu cù u cliccà di un buttone.

Di sicuru, se avete creatu assai macros, cercandu da u cartulare di Macros di manghjà assai di u tempu chì guarda. Se assignate i vostri macros una scurciata chjachjaranu, puru, pudete sgrossà u dialogu è accede à a vostra macro directamente da u teclatu-a stessa manera pudete usà e tecienze di accurtatoghji per accessu à altri ordini in Word.

Creazione Keychain Dove per Macrosi

  1. Da u menù di l' utensili , sceglie Customize ...
  2. In u cartone di di di di customizate, fate Teclate .
  3. U cartulare di u personalizatu Teclanu s'introducerà.
  4. In u scroll box sottu l'etiqueta "Categurie", selezziunate Macros.
  5. In u Macros scroll box, find the name of the macro à quale ti vulete assignà l'attrazziu.
  6. In casu di a macra attuale hè un attachete chjave assignatu per questu, a chjave aghjunghje in a box sottu a l'etiqueta "Chjave actuale".
  7. Se ùn ci hè assignatu assignà a buttula di scurciato à a macro, o se vulete creà una seconda tecla curretta per a vostra macro, fate clicà in a casella sotto l'etichettatura "Pulsà a nova tecla curretta".
  8. Scrive u puntuale chì vulete usà per accessu a vostra macro. (Sienti l'accurtatoghja tastera hè digià attribuita à un cumanda, un messagiu cumparisce sottu à a "Chjave actuale" chì dice "Attualmente assignatu" seguitatu da u nome di u cumandimu. Pudete riassignà a chjave per sempre, o pudete selezziunate un novu chjappa).
  9. In a casella di cullina abbandunà l'etichetta "Guardate i cambia in" Sceglite Normale per aplicarle u cambiamentu per tutti i documenti creati in Word. Per utilizà a chjave di accurtatoghja solu in u documentu attuale, sceglie u nome di documentu da a lista.
  10. Cliccate Assign .
  11. Cliccate cliccate.
  12. Cliccate Sceglite nantu à u cartone di di di customizà.